تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۴۲۳۸۶۲
نگاهی به انتخاب اعضای شورای شهر؛

داور‌پناه آیا خیری برای دهدشت به ارمغان می‌آورد

۱
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
داور‌پناه آیا خیری برای دهدشت به ارمغان می‌آورد
کبنا ؛شهر دهدشت یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود، این شهر زاذگاه نخبگان، فرهیختگان و بزرگانی زیادی بوده، که متأسفانه در سال‌های گذشته به دلیل سوء مدیریت از لحاظ زیرساخت‌های عمرانی، شهری و سرمایه‌گذاری رشد چندانی پیدا نکرد و نبود این زیرساخت‌ها منجر به مهاجرت گسترده شد. فرزندان این دیار در شهرهای عسلویه، شیراز، یاسوج، بوشهر و... مشغول به کار، فعالیت و تلاش هستند.
اسفندیار برخه حدود 3 سال شهردار این شهر بود و علی رغم ادعاهایی که می‌شد، او نتوانست کاری خاصی برای شهر دهدشت انجام بدهد.
شورای اسلامی شهر دهدشت پس از استعفای اسفندیار برخه، جلال داورپناه را به جای او بر می‌گزینند. اعضای شهر با فراغ بال و بررسی گزینه‌های داوطلب و پیشنهادی، و با اولویت قرار دادن مطالبات عمومی در بخش های فرهنگی، عمرانی، توسعه و رفاه شهری شهروندان دست به انتخاب زدند. که علاوه بر روحیه ی کار و توانایی مهارت فنی در حوزه های راهسازی، عمران و توسعه سر رشته دارد.
دوران حرف زدن و رفتن به اتمام رسیده است، سال‌ها است که عده‌ای در دهدشت فقط حرف می‌زند و سنگی را به نفع مردم روی سنگ نمی‌گذارند. داورپناه، فردی تحصیل کرده است که امید می‌رود او برای دهدشت جلال و شکوه بیاورد. دهدشت نیاز اساسی به زیرساخت‌ها و توسعه مبلمان شهری دارد. باید منتظر باشیم که آیا داورپناه راه گذشتگان را می‌رود و یا او با بهره گیری از اندیشه دلسوزان و دغدغه‌مندان برای مردم خیری به ارمغان می‌آورد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
موفق باشی.فتح سنگر به سنگر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1