تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب : ۴۲۰۲۹۱
با ارسال یادداشتی انجام گرفت

پاسخی به اظهارات رئیس دانشگاه یاسوج در گفت‌وگو با کبنانیوز

۱۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخی به اظهارات رئیس دانشگاه یاسوج در گفت‌وگو با کبنانیوز
کبنا ؛بعد از انتشار متن کامل گفت‌وگوی کبنا نیوز [کلیک کنید] با احمد عریان رئیس دانشگاه یاسوج پژمان جدیت دبیر شورای مرکزی انجمن‌های علمی با ارسال متنی به آن پاسخ داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد.

به گزارش کبنا، متن کامل این مطلب به شرح زیر است؛
ریاست محترم دانشگاه یاسوج جناب آقای دکتر عریان
سلام علیکم
ضمن عرض خداقوت برای زحمات شما و همکاران گرامی،
متن مصاحبه‌ی شما با خبرگزاری کبنا نیوز [کلیک کنید] را اکثر دانشجوهای فعال دانشگاه مشاهده کردیم و سخنرانی شما برای افرادی ک در بیرون از دانشگاه هستند واقعاً قابل ستایش هست.
 بنده به عنوان یک دانشجوی دانشگاه یاسوج، که شما آنرا با عملکرد خودتون وصف کردین و ظاهراً همه‌ی کارهای شما منطق و استدلالی درخود نهفته دارند چندنکته راخدمتتون عرض می‌کنم:
1_دربیانات خودگفتیدکه اصل معیار شما برای انتخاب مدیرهای مربوطه شایسته سالاری و سطح علمی آنان است. لطفاً بفرمایید رئیس تربیت بدنی که ماچندین بار با مدرک برای شما ثابت کردیم که هیچ گونه صلاحیتی ندارند واماپاسخ شمااین بودکه: من شناختی از ایشان ندارم و معاونت دانشجویی معرفی کردن و من عرض کردم که ایشان از آشنایانِ معاونت دانشجویی هستندولی تغییری ایجادنشد وگرد وخاک این تصمیم‌ها به چشم ما رفته و به ضررما تمام شد.
 
2_از زمان آغاز مدیریت شما، معاون عمرانی که انتخاب کردین از گروه مکانیک بود که واقعاً جای تعجب دارد که معاونت عمرانی باید از گروه عمران باشد؛ نه مکانیک برای همین هیچ پروژه‌ی عمرانی از زمان مدیریت شما تابه حال نداشتیم و جواب شما کمبود بودجه هست.
آقای دکتر، نفص مدیریتی شما و معاون شما، فضای سبزی که مدیران قبلی ایجادکردن را رو به تخریب پیش می‌برد
گاهی مدیریت قوی لازم است نه بودجه کلان
3_تولید علمی که شما باهاش مانور میدادین تا الان به خودتون زحمت دادین که به بازدید از آزمایشگاه‌ها مخصوصاً آزمایشگاه فنی و مهندسی سری بزنید وشاهد این باشیدکه دانشجوهای ماباکمترین امکانات مشغول کارهای علمی هستند، هرکدام از دانشجویان تحصیلات تکمیلی بطور متوسط ۲ میلیون تومان هزینه انالیز به دانشگاههای دیگر پرداخت می‌کند و این در صورتی است که دستگاههای ما اینجا درحال خاک خوردن بوده و جالب است که بدانید دستگاه‌ها سالم ومکان فیزیکی موجودبوده و فقط اپراتور نداریم که آن هم بخاطر ضعف مدیریتی از سمت خود کناره گیری کردند و هنوز جایگزینی برای آنهاتعیین نشده است، شما اینهارا جزو کارنامه درخشانتون معرفی می‌کنید.
آقای دکتر عریان
 دانشجوها و نخبگان ما روزانه دراین محیط سلامتی خودشان را به خطرمیندازند.
 دانشکده‌ی مهندسی حتی از سیستم تهویه‌ی هوا محروم بوده و بعد از دو سال پیگیری، مسئول آزمایشگاه‌ها دربازدید از آزمایشگاه‌ها فرمودند اصلاً اینجا هیچ استانداردی ندارد و باید از رده خارج شود.
 باید چندتن از نخبگان ما به دلیل نقص مدیریتی شماقربانی شوند تا شما دست از روحیه‌ی دیکتاتوری خودبرداشته و شعار ندهید؟
حنای شمادیگر پیش دانشجوها و کارکنان رنگی ندارد لطفاً پیگیر باشید.
 منِ دانشجو، تمام وقت پیگیر مشکلات بودم و هیچ نتیجه‌ای در بر نداشته، چرا؟
چون تیم مدیریتی ضعیفی دارید و تماشای مصاحبه‌ی شما چیزی جز اعصاب خوردی برای ما نداشته و مستندات تمام این مشکلات که خدمتتون قبلاً فرستادم موجود هست، دکترکشکولی شاهد تک تک آنان و تلاش‌های ما بودند.
 آن همه دغدغه مندی و تلاش ولی این کارشکنی‌ها و دیکتاتوری نه تنها مارا سست عنصر نکرده، بلکه باقدرت بیشتر ادامه خواهیم دادو درصورتیکه برای خواسته‌ی دانشجوها و مشکلات آنان که از طریق نمایندگان آنها به سمع شما می‌رسد گوش شنوا نباشید، همه‌ی نمایندگان دانشجویی از سمت خود کناره گیری کرده و پیگیرشکایت خود از طریق وزارت خانه می‌شوند.
------------------------------------------------------
پژمان جدیت
 دبیر شورای مرکزی انجمن‌های علمی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جواد
Iran, Islamic Republic of
البته که ارزش جواب دادن ندار
ولی جدیت توخودت می خوای فامیلت و هم روستاییت آقای سلطانی رو مدیر تربیت بدنی کنی می گی مدیر فعلی بد هست
دانشجو می تونه تو مسائل صنفی دخالت کنه
نه عژل ونصب بستگانش در دانشگاه
پژمان
Iran, Islamic Republic of
بخدا روم نمیشه جواب این کامنت رو بدم چون سوادی توش نیست شما زمانی اسمی از کسی بیار که بدونی چه خبر اقای سلطانی کارمند رسمی نیستند و طبق قانون نمیتونن حکم مدیریتی بخورن پس گناه کسی رو نشورین وقتی سوادشو ندارین
دانشجو ورزشی
Iran, Islamic Republic of
باسلام در جواب اولین بحثی ک مطرح شده باید بگم که نمیدونم چه کسی واقعا اینو گفته من ی دانشجوم ک سه سال تو فعالیت های ورزشی دانشگاه هستم مدیر فعلی تربیت بدنی ادمی با تجربه هستن ک ۱۸ سال سابقه مدیریت ورزشی استان رو دارن و از دانشگاه معتبر اصفهان مدرک گرفتن ایشون بسبار کار کشته و باتجربه هستن که من تو این سالی ک ایشان مدیر تربیت بدنی شدن خیلی راضی هستم ازش هم من هم بقیه دوستان اینو میدونیم که این مدیر بسیار لایق و دلسوز هستن برای ورزش دانشگاه پس لطفا شمایی ک ورزشی نیستید سعی نکنید خودتونو وارد مسائل ورزشی کنید و از خودتون حرف در بیارید معلومه ک شما دارید از یه نفر خط میگیرین اصلا چرا تو این دانشگاه تو عرصه ورزشاسمی ازتون نبوده تاحالا من اکثر دانشجو های ورزشیو میشناسم ک همه راضی هستن از وضعیت امسال ورزش خواهش میکنم ازتون به نا حق و بدون این که خبر از چیزی داشته باشین در مورد مدیریت تربیت بدنی حرفی نزنید
حمید افتخار
Iran, Islamic Republic of
در راجب با رئیس تربیت بدنی این رو خدمتتون عرض کنم که منظور شما از صلاحیت چیه؟؟
همین که اکثر رشته های ورزشی رو به مسابقات با بهترین نحوه اعزام میکنند، و سالن های تقریبا خوبی در اختیار تیم هاس این خودش صلاحیت به حساب میاد. و من بع عنوان یکی از اعضای ورزشی دانشگاه یاسوج و حتی اکثر دانشجویان مشکلی با رئیس تربیت بدنی نداشته و مسئول لایقی برای ما به حساب میاد...
Iran, Islamic Republic of
دیگه بیمزه شد اثر معکوس داره ها گفته باشم خنده
رضایی
Iran, Islamic Republic of
بدون شک تمامی نکات با بررسی و دقت بیان شده،خوشحالیم که در بین دانشجوها نماینده‌ای داریم که صدای ما بین مسئولین هستش،و امیدواریم که گوش شنوا باشه و رسیدگی بشه
Pejman
Iran, Islamic Republic of
بخدا روم نمیشه جواب کامنت هاتون رو بدم ولی بریت به حامیتون بگین که به امیدخدا همونجور که تا الان تو حکم سرپرستی نگهش داشتم و نذاشتم حکم ریاست بخوره تا دوماه آینده عوضت میکنم اگه مدرک از دانشگاه اصفهان داره پس چرا نتونست یه قرعه کشی ساده رو انجام بده که کل دانشگاه فهمید اگه صلاحیت دار.
Mammad
United States
بنده خودم از نزدیک حضور داشتم و شاهد بودم در یک گروه بندی ساده ایشون سردرگم شدن و نتونستن اون‌جوری ک یک تحصیل کرده رشته تربیت بدنی و سابقه دار در این زمینه باید بتونه مدیریت کنه و گروه بندیو ب نحو احسن انجام بده نبودن و حرفیم برا گفتن نداشتن تو‌ اون جلسه .
فعال دانشجویی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از شما مهندس جدیت که به این اندازه دلسوز دانشجویان هستید. و وقتتون رو روی این مسائل میگذارید. شما برای همه ی ما شناخته شده اید و با همه ی وجود ازتون حمایت میکنیم. شما به همین روال پرانگیزه باشید و تلاش کنید و به کامنت های مخرب دقت نکنید همه میدونن اینا افراد خاصی هستند که اخرای مدیریتشون هست. موفق باشید.
سما
Iran, Islamic Republic of
آقای جدیت از اینکه اینقدر پیگیر مشکلات هستین خیلی خیلی ازتون تشکر می کنم شما بی نظیری وگفته های شما کاملا درسته
زهرا احمدزاده
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از آقای جدیت برای پیگیری مشکلات حتی در این ایام تعطیل و تشکر از کبنا نیوز بابت انتشار این متن.
این که تیم مدیریتی دکتر عریان به حرف هیچ کس توجه نمیکنند و صرفا بر اساس نظر خودشون هر چیزی رو ارزیابی میکنند بر هیچکس پوشیده نیست و این امر باعث شده عملکرد های مثبت شون هم به چشم نیاد.
اما با اینکه چندین نفر از اعضای تیم مدیریتی دکتر عریان از اساتید دانشکده فنی مهندسی هستند، عملا هیچ کدام برای رفع مشکلات عدیده ای که در این دانشکده وجود دارد و موجب شده بیشترین امار انصرافی دانشگاه، متعلق به فنی مهندسی باشد، هیچ اقدام مثبتی انجام نداده اند و باعث نارضایتی هرچه بیشتر دانشجویان این دانشکده شده اند.
از طرف دیگر طرح هایی که در سالهای پیش برای دانشگاه تصویب شده بود هم به دلایل نا معلوم یا نیمه کاره رها شده اند و یا اصلا شروع به کار نکرده اند و تعداد کمی هم که به مرحله اجرا رسیده اند، مشکلات بسیار زیادی دارند.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1