کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال یادداشتی انجام گرفت

پاسخی به اظهارات رئیس دانشگاه یاسوج در گفت‌وگو با کبنانیوز

9 ارديبهشت 1399 ساعت 1:42

دانشکده‌ی مهندسی حتی از سیستم تهویه‌ی هوا محروم بوده و بعد از دو سال پیگیری، مسئول آزمایشگاه‌ها دربازدید از آزمایشگاه‌ها فرمودند اصلاً اینجا هیچ استانداردی ندارد و باید از رده خارج شود.


بعد از انتشار متن کامل گفت‌وگوی کبنانیوز [کلیک کنید] با احمد عریان رئیس دانشگاه یاسوج پژمان جدیت دبیر شورای مرکزی انجمن‌های علمی با ارسال متنی به آن پاسخ داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد.

به گزارش کبنا، متن کامل این مطلب به شرح زیر است؛
ریاست محترم دانشگاه یاسوج جناب آقای دکتر عریان
سلام علیکم
ضمن عرض خداقوت برای زحمات شما و همکاران گرامی،
متن مصاحبه‌ی شما با خبرگزاری کبنانیوز [کلیک کنید] را اکثر دانشجوهای فعال دانشگاه مشاهده کردیم و سخنرانی شما برای افرادی ک در بیرون از دانشگاه هستند واقعاً قابل ستایش هست.
 بنده به عنوان یک دانشجوی دانشگاه یاسوج، که شما آنرا با عملکرد خودتون وصف کردین و ظاهراً همه‌ی کارهای شما منطق و استدلالی درخود نهفته دارند چندنکته راخدمتتون عرض می‌کنم:
1_دربیانات خودگفتیدکه اصل معیار شما برای انتخاب مدیرهای مربوطه شایسته سالاری و سطح علمی آنان است. لطفاً بفرمایید رئیس تربیت بدنی که ماچندین بار با مدرک برای شما ثابت کردیم که هیچ گونه صلاحیتی ندارند واماپاسخ شمااین بودکه: من شناختی از ایشان ندارم و معاونت دانشجویی معرفی کردن و من عرض کردم که ایشان از آشنایانِ معاونت دانشجویی هستندولی تغییری ایجادنشد وگرد وخاک این تصمیم‌ها به چشم ما رفته و به ضررما تمام شد.
 
2_از زمان آغاز مدیریت شما، معاون عمرانی که انتخاب کردین از گروه مکانیک بود که واقعاً جای تعجب دارد که معاونت عمرانی باید از گروه عمران باشد؛ نه مکانیک برای همین هیچ پروژه‌ی عمرانی از زمان مدیریت شما تابه حال نداشتیم و جواب شما کمبود بودجه هست.
آقای دکتر، نفص مدیریتی شما و معاون شما، فضای سبزی که مدیران قبلی ایجادکردن را رو به تخریب پیش می‌برد
گاهی مدیریت قوی لازم است نه بودجه کلان
3_تولید علمی که شما باهاش مانور میدادین تا الان به خودتون زحمت دادین که به بازدید از آزمایشگاه‌ها مخصوصاً آزمایشگاه فنی و مهندسی سری بزنید وشاهد این باشیدکه دانشجوهای ماباکمترین امکانات مشغول کارهای علمی هستند، هرکدام از دانشجویان تحصیلات تکمیلی بطور متوسط ۲ میلیون تومان هزینه انالیز به دانشگاههای دیگر پرداخت می‌کند و این در صورتی است که دستگاههای ما اینجا درحال خاک خوردن بوده و جالب است که بدانید دستگاه‌ها سالم ومکان فیزیکی موجودبوده و فقط اپراتور نداریم که آن هم بخاطر ضعف مدیریتی از سمت خود کناره گیری کردند و هنوز جایگزینی برای آنهاتعیین نشده است، شما اینهارا جزو کارنامه درخشانتون معرفی می‌کنید.
آقای دکتر عریان
 دانشجوها و نخبگان ما روزانه دراین محیط سلامتی خودشان را به خطرمیندازند.
 دانشکده‌ی مهندسی حتی از سیستم تهویه‌ی هوا محروم بوده و بعد از دو سال پیگیری، مسئول آزمایشگاه‌ها دربازدید از آزمایشگاه‌ها فرمودند اصلاً اینجا هیچ استانداردی ندارد و باید از رده خارج شود.
 باید چندتن از نخبگان ما به دلیل نقص مدیریتی شماقربانی شوند تا شما دست از روحیه‌ی دیکتاتوری خودبرداشته و شعار ندهید؟
حنای شمادیگر پیش دانشجوها و کارکنان رنگی ندارد لطفاً پیگیر باشید.
 منِ دانشجو، تمام وقت پیگیر مشکلات بودم و هیچ نتیجه‌ای در بر نداشته، چرا؟
چون تیم مدیریتی ضعیفی دارید و تماشای مصاحبه‌ی شما چیزی جز اعصاب خوردی برای ما نداشته و مستندات تمام این مشکلات که خدمتتون قبلاً فرستادم موجود هست، دکترکشکولی شاهد تک تک آنان و تلاش‌های ما بودند.
 آن همه دغدغه مندی و تلاش ولی این کارشکنی‌ها و دیکتاتوری نه تنها مارا سست عنصر نکرده، بلکه باقدرت بیشتر ادامه خواهیم دادو درصورتیکه برای خواسته‌ی دانشجوها و مشکلات آنان که از طریق نمایندگان آنها به سمع شما می‌رسد گوش شنوا نباشید، همه‌ی نمایندگان دانشجویی از سمت خود کناره گیری کرده و پیگیرشکایت خود از طریق وزارت خانه می‌شوند.
------------------------------------------------------
پژمان جدیت
 دبیر شورای مرکزی انجمن‌های علمی
 


کد مطلب: 420291

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/420291/پاسخی-اظهارات-رئیس-دانشگاه-یاسوج-گفت-وگو-کبنانیوز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1