تاریخ انتشار
جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۴۷۲۹۶۰
در جمع طرفداران خود مطرح کرد

آیت‌الله سعادتیان در لنده: من به دنبال شاسی‌بلند گرفتن نبوده و نخواهم کرد / عضویت در شرکت‌های مختلف و سوء استفاده از اعتماد مردم در کسوت نمایندگی خیانت است

۱۱
۲
آیت‌الله سعادتیان در لنده: من به دنبال شاسی‌بلند گرفتن نبوده و نخواهم کرد / عضویت در شرکت‌های مختلف و سوء استفاده از اعتماد مردم در کسوت نمایندگی خیانت است
کبنا ؛اولین نطق انتخاباتی آیت‌الله سعادتیان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در شهر لنده برگزار شد. سعادتیان گفت: معامله‌گری برخی از نمایندگان در مجلس باعث شده است تا شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران‌خودرو ارابه‌های مرگ را این‌گونه تولید کنند. من به دنبال شاسی‌بلند گرفتن نبوده و نخواهم کرد؛ اما عده‌ای به دنبال سهم‌خواهی‌ها هستند و نماینده‌ای را با مدرک سراغ دارم که در یک روز ۴ خودروی لیک سوز را به نام خودش و خانواده‌اش وارد کرده است.
به گزارش کبنا، امروز (4 اسفندماه 1402) اولین نطق انتخاباتی آیت‌الله سعادتیان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در شهر لنده برگزار شد. آیت‌الله سعادتیان در این آئین، اظهار کرد: مردم شریف لنده، جوانان و روشنفکران لنده‌ای، من از دانشگاه آمدم و دردآشنا هستم و آمدم تا با همراهی با شما و روشنفکران و جامعه‌شناسان خط پایانی بر محرومیت‌ها بکشم.
کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تأکید کرد: من از جامعه دانشگاهی می‌خواهم تا ما را یاری کنند تا در جهت اجرای برنامه‌ها کمک‌کار کنند.
وی افزود: وقتی می‌خواستم وارد این صحنه شوم از من سؤال‌کردن چطور می‌خواهی وارد رقابت با خیلی‌ها شوید؛ ولی وقتی ورود کردم زانوی خیلی از این افراد را زدم.
سعادتیان گفت: علت این‌همه محرومیت در شهرستان لنده چیست، چرا سهم آب لنده از رودخانه مارون و سد مارون و کوثر صفر باشد.
وی در ادامه اظهار کرد: چرا نباید حقابه ما از این سدها تأمین می‌شد تا مشکلات بیکاری و آب دشت‌های تشنه ما سیراب شوند.
کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ گفت: چرا باید شهر اولین‌ها در بن‌بست قرار گیرد و اولین شناسنامه، اولین گروهان ژاندارمری، اولین پادگان آموزشی، اولین مرکز حکمرانی ثلاث، اولین مسجد و حسینیه باید این‌همه محرومیت را داشته باشد.
وی در ادامه گفت: چه کسی باید صدای مظلومیت مردم را به گوش مسئولان کشوری برساند.
سعادتیان تأکید کرد: این انتخابات است که تعیین‌کننده حقوق حقه مردم است چرا نباید داد این مردم به گوش مسئولان ملی برید تا شاهد رفع مشکلات و محرومیت‌ها باشیم.
وی در ادامه افزود: چرا نباید آب سدهای مارون و رودخانه مارون به دشت‌ها و تپه‌های لنده برسد تا شاهد اشتغال‌زایی جوانان باشیم.
کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ گفت: ما مردم در تعیین سرنوشت خود مقصر هستیم چرا که درست انتخاب نکردیم و اگر درست انتخاب می‌کردم امروز شاهد سهم‌خواهی‌ها و در فقر و فلاکت نگه‌داشتن مردم و معضلات اجتماعی اعم از طلاق، خودکشی و سایر موضوعات نبودیم.
وی افزود: در روایت داریم که اگر فقر از درب وارد شود دین از پنجره بیرون می‌رود باید از خودمان سؤال کنیم حاصل این‌همه تکرار و انتخاب‌های گذشته چه سودی و ماحصلی برای مردم این دیار داشته است.
سعادتیان گفت: معامله‌گری برخی از نمایندگان در مجلس باعث شده است تا شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران‌خودرو ارابه‌های مرگ را این‌گونه تولید کنند. من به دنبال شاسی‌بلند گرفتن نبوده و نخواهم کرد؛ ولی عده‌ای به دنبال سهم‌خواهی‌ها هستند و نماینده‌ای را با مدرک سراغ دارم که در یک روز ۴ خودروی لیک سوز را به نام خودش و خانواده‌اش وارد کرده است.
وی گفت: چرا باید یک نماینده به دنبال گرفتن رانت باشد و یک جوان در حسرت یک شغل ساده باشد.
سعادتیان گفت: عضویت در شرکت‌های مختلف و سوء استفاده از اعتماد مردم در کسوت نمایندگی مردم خیانت به مردم است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام کسب‌وکارها بر پایه اینترنت است؛ ولی متاسفانه شاهد مشکلات اساسی در حوزه اینترنت شهرستان هستیم و در حوزه برق، جاده و تمام این مسائل که زیرساخت‌های اصلی توسعه هستند مشکل واریم.
کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ گفت: در چند سال گذشته در یک مراسمی تیراندازی شد و تیری به یکی از فیدرهای برق سرپری برخورد کرده بود و برق لنده، قلعه رئیسی، سوق، دیشموک، دهدشت قطع شد.
وی در ادامه نیز تأکید کرد: وقتی خریدار و سرمایه‌گذار هندی برای کارخانه سیمان تنگ سپو آماده بود و از مسئولان وقت سؤال می‌کرد که زیرساخت‌های ریلی، جاده دو بانده استاندارد، بزرگراه و آزادراه و برق مناسب هست ما در کمال شرمندگی گفتیم که هیچ زیرساختی وجود ندارد.
وی گفت: جاده لنده به تشان عاملی برای خروج شهرستان لنده از بن‌بست بود که متأسّفانه برخی چالش‌ها و بی‌مهری‌ها اجازه تکمیل آن را نداده است و هرساله با انتخاب‌های تکراری بر دامنه این مشکلات افزوده می‌شود.
سعادتیان گفت: در همین شهرستان گچساران اجازه استخدام به بچه‌های شهرستان ما نمی‌دهند و ما را غیره بومی می‌نمایند؛ ولی آب شهر ما را به یغما می‌برند و اجازه استخدام به بچه‌های ما را نمی‌دهند.
وی افزود: روزانه بیش از ۷۵ هزار بشکه نفت از شهرستان بهمئی استخراج و به پالایشگاه بید بلند ارسال می‌شود؛ ولی سهم مردم از این استخدام‌ها صفر است.
سعادتیان تأکید کرد: کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: چندین بار آمادگی خودم را برای مناظره با نماینده اعلام کردیم؛ اما هر بار به بهانه‌های مختلف آن را رد کرد چرا که دستش خالی است و چیزی برای دفاع ندارد.
وی افزود: شهر گچساران دارای ۴ بیمارستان است؛ اما کهگیلویه بزرگ تنها دارای یک بیمارستان با ۶٠٠هزار نفر است.
کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: باید در برابر مردمی که رژیم طاغوت و صدامیان را کنارگذاشتن نباید این‌گونه مورد بی‌مهری و محرومیت قرار گیرد باید یزد را نگاه کنیم که بیش از ۱۴۰ شرکت کاشی‌سازی دارد؛ ولی در همین شهرهای ما به‌واسطه تکرارهای مکرر شاهد عمق محرومیت‌های زیادی هستیم.
وی در ادامه تأکید کرد: اگر توفیقی حاصل شد قول خواهم داد که دیگر شما به‌واسطه تجارب و تفکر نو شما دست از سر ما بر نخواهید داشت.
آیت سعادتیان در پایان نطق انتخاباتی خود گفت: با عبور از تکرار از تکرارهای بی‌اثر سعادت را به کهگیلویه بزرگ خواهم آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
United States
انصافا واقعیات را بدون کم و کاست و با اطلاعات دقیق بیان می نمایی و ظلم بزرگ از جانب قبلی هاست بخصوص
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت عسگر
قربون
Iran, Islamic Republic of
سعادتیان دیگه کیه؟
ح د
Iran, Islamic Republic of
بقول آیت اله کافی تاامتحان نیاد درکار شناخته نمشید شما ومن ،شما خدای ناکرده اگه فرصتی براتون دست بده
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام،،،،واقعا جای تأسف دارد،،،من موندم واقعا با این طرز فکر کردن مردم کهگیلویه و شهرستانهای تابعه،،،همه دم از عدالت میزنن اما خودشون اولین کسانی هستن که بی عدالتی میکنن،،،توهین به رقبا نباید باشه اونم چه مستقیم چه غیره مستقیم،،،همه چیز روشن هست و برنده این ماراتون معلوم ،،،به ولا قسم،،،به سیدالشهدا قسم من طرف هیچ کاندیدی نیستم ،،،اما همه دوره هایی که آقای سید محمد موحد بودن خودم و خانوادم و همگی فامیل ،طایفه،،دوستان دور و نزدیک،،با ایشون بودیم،،و هیچ کاری هم برامون نکرده ما فقط ضرر کردیم که سفرهای رنگا با رنگی با انواع غذاهای درجه یک ،با بهترین مواد غذایی درجه از ایشون و همراهانش پذیرایی شد،،و ضررش رو ما کردیم،،،،من از این ناراحت هستم که منی که پدرم با تهه دل و ارادت خاصی که به سناتور داشته و همیشه براش فعالیت میکرد،،،به فاطمه زهرا قسم با شرایط خاص بیماری که پدر من داشته بیشتر از تمام اطرافیان و لیدرهای سناتور فعالیت درست و مثمر ثمر انجام داده،،،اما تو سالها پدرم یه خواسته داشت که نتونست یا نخواست عملیش کنه سناتور،،،اما یه /بازنشسته که همسایه ما بود تو این همه سال فقط یکبار از سناتور مثلاً گفتن حمایت میکنیم که خودش و خانوادش بودن،،که معلوم هم نیست رای داده باشن،،،دوتا از پسراشو/رسمی پتروشیمی ده ست کردنشون،،به همین خدایی که می پرستین،،،فقط یه دوره،،،اونوقت پدر من اینقدر عاطفی و از رو عشق و عاطفه و غیرتش همیشه پا به پای سناتور بود،،،هیچی دیگه ارزش ندارد چیزی بگم که دلم از دستش گرفته اساسی ///
Iran, Islamic Republic of
کمایی داری مغرضانه مطالب میذاری من خودم بودم اولا گفت لکسوس به اشتباه اونم چند بار تایپ یا ...زدی لیک سوز
شایدم خودت نمیدانی لکسوس با لیک سوز
بعدش آمار ۶۰۰ هزار نفر اصلا بیان نکرد امار عددی نداد
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه را فقط افراد تحصیلکرده دانشگاهی نجات خواهند داد
Iran, Islamic Republic of
واقعیت تلخ لنده را گفتی
راهکارهای بیرون رفت هم میگفتی
در حق شهرم ظلم شده
پوست کرگدن
Iran, Islamic Republic of
با چه رویی دوباره ثبتنام کردی تو اوج جوانی کارایی نداشتی دوباره اومدی
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه با بیمارستانهای چرام لنده وبهمیی و دهدشت پنج تا بیمارستان داره جمعیت شهر دهدشت پنجاه هزارتا بیشتر نیست ولی گچساران پنج برابر دهدشت جمعیت داره با این حرفهای غیر کارشناسی /
Iran, Islamic Republic of
یکی از دو سه کاندید باسواد و بدون سهمیه هست
عده ایی دنبال پول
عده ایی دنبال قوم گرایی
عده ایی هم اجیر کردن پیمانکاران برا خرج کردن و شناسنامه آوردن از خوزستان
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1