تاریخ انتشار
جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۴۷۲۹۵۱
اولین نطق انتخاباتی آیت الله نبوی‌زاده در دیشموک برگزار شد

فیلم| آیت‌الله نبوی‌زاده: برای دردهای مزمن کهگیلویه بزرگ برنامه دارم / دیشموک پاره جان است / اگر نماینده کارا داشتیم سد بالیاب احداث شده بود / چرا جاده تنگ چویل به تاریخ سپرده شد؟ / دیشموک در حوزه گیاهان دارویی می تواند قطب باشد / دیشموک را می توانیم استهبان فارس کنیم

۳
۰
فیلم| آیت‌الله نبوی‌زاده: برای دردهای مزمن کهگیلویه بزرگ برنامه دارم / دیشموک پاره جان است / اگر نماینده کارا داشتیم سد بالیاب احداث شده بود / چرا جاده تنگ چویل به تاریخ سپرده شد؟ / دیشموک در حوزه گیاهان دارویی می تواند قطب باشد / دیشموک را می توانیم استهبان فارس کنیم
کبنا ؛
اولین نطق انتخاباتی آیت الله نبوی‌زاده کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ در دیشموک برگزار شد.
   

به گزارش کبنا نیوز، نبوی‌زاده امروز جمعه (۴ اسفندماه ۱۴۰۲) در این مراسم گفت: سلام من به سادات جلیل اقدر می‌رسالار، سلام من به ایل غیور و کهن بهمئی، مردان و زنان تمدن ساز، حماسه سازان قلعه اعلا، شیرزنان و شیرمردان بهمئی، سلام بر دل افروز و کرفس‌اش، سلام بر مردمانی که محروم هستند و زجر کشیده‌اند ولی آزاده و غیوراند، دیشموک از محروم‌ترین مناطق کشور است، نبود اشتغال، بیکاری مردم را سرخورده کرده است، فقر محصول بیکاری و نبود شغل است. مشکلات مردم دیشموک فراوان است، من از مشکلات شما مطلع‌ام، هنوز بعد از ۴۵ سال انقلاب اسلامی مردم دیشموک فاقد آب شرب سالم هستند، برخی از مردم روستا‌ها از نعمت آب برخوردار نیستند، آقایان تنها هنرشان این بود که مشک را از دوش زنان برداشتند و بشکه آب را بر دوش مردان گذاشتند و این دردآور است برای مردم همیشه در صحنه، انقلابی، ولایتمدار دیشموک. نبوی‌زاده گفت: این دردآور است برای مردم همیشه در صحنه و انقلابی و ولایتمدار و شریف دیشموک، خودکشی‌ها در دیشموک ایران را متأثر کرده ولی آیا خود ما را به تفکر واداشته یا خیر؟ آیا ما نباید با این معضلات به تفکر واداشته شویم، آیا بیکاری جوانان که موجب فروپاشی خانواده می‌شود دردآور نیست.
   
کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: با تمام وجودم برای تغییر و تحول آمدم، قانون را می‌شناسم، وظایف نماینده مجلس را می‌دانم، کهگیلویه نماینده‌ای در تراز ملی می‌خواهد، آمده‌ام تا ویرانه‌ای که سالیان سال است ساخته‌اند، آباد کنم. ۱۰ درصد آب کشور را در اختیار داریم ولی هنوز برخی از مناطق فاقد آب شرب هستند.
   
برای دردهای مزمن کهگیلویه بزرگ برنامه دارم 
نبوی‌زاده گفت: جاده تنگ چویل که می‌توانست دیشموک را از بن بست خارج کند، به تاریخ سپرده شده، آیا مردم استحقاق احداث این جاده را نداشتند؟ شهر دیشموک هنوز خیلی از ادارات را ندارد و مستقر نشده‌اند. ابتدایی‌ترین نیاز برای هر بخش و شهری وجود مراکز بهداشتی است، که دیشموک امکانات اولیه بهداشتی را ندارد. برای درد‌های مزمن کهگیلویه بزرگ برنامه دارم، می‌توانیم با کمک همدیگر و پمپاژ آب رود سمه مشکل آب دیشموک را حل کنیم.
   
وی افزود: با عزمی جزم آمده‌ام تا محرومیت کهگیلویه را پایان دهم، آمده‌ام تا با کمک شما و همت جوانانمان به جای محرومیت توسعه را حاکم کنیم. سلاح من در این راه دانش، اخلاص، شجاعت و مردانگی است، با شما عهد می‌بندم که به عنوان یکی از نمایندگان ملی و نماینده‌ای که حرفی برای گفتن داشته باشد، ظاهر شوم.
   
نبوی‌زاده افزود: نماینده اختیارات وسیع و فراوانی دارد، رأی شرف، عزت و حیثیت و تمام دارایی ما است، باید از این دارایی خود استفاده کنیم و محرومیت را از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ خارج کنیم، محرومیت زیبنده کهگیلویه بزرگ نیست، کهگیلویه بزرگ از توانمندی‌ها و منابع خدادادی برخوردار است ولی در محرومیت و عقب ماندگی اول است.
   
دیشموک در حوزه گیاهان دارویی می‌تواند قطب باشد
نبوی‌زاده افزود: نماینده مجلس اختیارات و وظایفی دارد، در رأس همه این وظایف تقنین و قانون‌گذاری است، به این معنا که تمام موضوعات کشور باید در مجلس تعیین تکلیف شود، قوه مجریه، دولت، وزرا و همه کسانی که در این کشور فعالیت دارند باید از قانون مجلس استفاده و مطابق این قانون رفتار کنند. بدون اخذ اعتماد از نمایندگان نمی‌توانند به کرسی وزارت تکیه بزنند، نمایندگان در همه شئونات کشور حق تحقیق و تفحص دارند، می‌تواند برای جذب سرمایه‌گذار، برای آبادانی حوزه انتخابیه خود رایزنی و تلاش کند.
وی افزود: بخش دیشموک در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی می‌تواند قطب باشد، می‌تواند صاحب کارخانه داروسازی باشد، منطقه درغک دارای چندین هزار هکتار زمین است که برای آبادانی آن اندک همتی لازم هست، منطقه درغک می‌تواند قطب مرکبات و میوه باشد، ارتفاعات دیشموک تا دل افروز مستعد کاشت گیاهان دارویی است و این‌ها در دسترس ما است، سرمایه‌گذاری در ۵ تا ۱۰ هکتار از زمین‌های این منطقه می‌تواند تا ۲ هزار شغل ایجاد کند، دیشموک را می‌توانیم استهبان فارس کنیم، دیشموک را می‌توانیم قطب زیتون و انجیر و گل محمدی در زمین دیم کنیم. از همه مهمتر دیشموک قطب گیاهان دارویی است، که می‌تواند اشتغال جوانان منطقه را حل کند، ولی متأسفانه این دغدغه نمایندگان ادوار نبود. تمام همت آن‌ها آب و گاز و برق بود که هنوز همین‌ها هم به دیشموک نرسیده است و آب این منطقه نامطلوب و ناسالم است.
جوانان مهاجرت را برگزیده‌اند
وی بیان کرد: مراکز هنری و ورزشی وجود ندارد، جوانان ما مهاجرت را برگزیده‌اند، در تهران ده‌ها جوان مستعد این منطقه وجود دارند، این‌ها اینجا ماندن را برابر با زایل شدن میدانستند، احداث سد بالیاب متوقف شد چون نمایندگان دیگر استان هامخالفت کردند، ما در سرچشمه محروم هستیم ولی آب منطقه دیشموک باید خوزستان و هرمزگان و بوشهر را آباد می‌کند. اگر نماینده کارا داشتیم سد بالیاب احداث شده بود و مناطق کشاورزی ما زیر کشت می‌رفت.
نبوی‌زاده خاطرنشان کرد: الان اگر نماینده ادوار در اینجا صحبت می‌کرد، این دشت پر از آدم بود، در حالی که هیچ اقدام مؤثری در این منطقه صورت نگرفته است. نشان می‌دهد باید نگرشمان را نسبت به انتخابات عوض کنیم. رأی ما آینده دیشموک است.
نبوی‌زاده تصریح کرد: با اتکا به خداوند و همت مردم پا به این عرصه گذاشته‌ام و‌امیدوارم تابوشکنی آغاز شود و بت‌ها و تابو‌ها شکسته شوند و مردم انتخابی آزادانه در خور و شأن خود داشته باشند، مردم دلاور و تاریخ ساز بهمئی شما با رادمردی و مردانگی تاریخ را ساختید، به شرأفت و عزت اعتبار دادید، مردم خونگرم و مهمان نواز بهمئی انتظار من این است که با‌اندیشه و تفکر و آگاهی و تحقیق رأی دهید، انتظار دارم دست به دست هم دهیم و منطقه خود را به آبادانی و شکوفایی برسانیم، این‌امیدوارکننده است و‌امید را در دل جوانان و بانوان ما زنده می‌کند.
نبوی‌زاده گفت: با غیرت و شجاعتی که از مردم شریف بهمئی سراغ دارم، مردمی که حماسه ساز قلعه اعلا بودند، می‌توانند حماسه‌ای دیگر خلق کنند، حماسه‌ای که همراه با عزت واقعی باشد، نه عزت پوشالی و به خادمی صاق، نه صادق شعاری. ما کسی را می‌خواهیم که هم شجاعت داشته باشد، دانش داشته باشد و هم مخلص باشد، ما نه فریبکار و ساده لوح می‌خواهیم بلکه نماینده‌ای در تراز مردم شریف کهگیلویه بزرگ می‌خواهیم، دیشموک پاره جان کهگیلویه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کو جمعیتش؟ نباید نشون بدین با کی میحرفه؟
Iran, Islamic Republic of
سوادش بد نیست؛ ولی سخنرانی چولی داره
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
این بود که مشک را از دوش زنان برداشتند و بشکه آب را بر دوش مردان گذاشتند
این صحبت دکتر دهبانی است سرقت ادبی واضححححححح
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1