تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۷۲۸۸۲
استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

بالغ بر ۳۰ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات کهگیلویه وبویراحمد دخیل است

۰
بالغ بر ۳۰ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات کهگیلویه وبویراحمد دخیل است
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت بعنوان مجری انتخابات تمام امکانات خود را برای تحقق چهار اصل مد نظر رهبری به کار گرفته است.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده در جلسه شورای اداری استان، اظهار داشت: قانون و منویات مقام معظم رهبری ملاک انتخابات است و رقابت انتخاباتی باید در چهارچوب نظام باشد و نامزدها هم اصول رقابت سیاسی در انتخابات را رعایت کنند.
وی با تاکید براینکه در انتخابات همه باید تسلیم قانون و رای مردم  باشیم و از پیشداوری ها پرهیز شود عنوان کرد: نتیجه مطلوب انتخابات آن است که با رای مردم از دل صندوق ها بیرون می آید.
استاندار تاکید کرد: مدیران و مجموعه دست اندرکاران مراقب باشیم سوگیری انتخاباتی صورت نگیرد، تشویق مردم برای حضور پر شور در انتخابات تکلیف بوده اما سوگیری در کار نباشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند اشاره و بر عدم سوگیری مدیران استانی و شهرستانی تاکید کرد و گفت: عزل مدیران کلی که سوء گیری انتخاباتی داشته باشند فوری است.
احمدزاده با بیان اینکه ایام مهمی برای آینده ممکلت در پیش رو است، گفت: مدیران ما بر فضای حاکم در داخل و بیرون کشور آگاه هستند همه توان دشمن برای ناامید کردن مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام و در نتیجه عدم حضور مردم در پای صندوق های رأی پای کار آمده است.
استاندار ادامه داد: لذا هر حرفی و تحرکی که آب به آسیاب دشمن بریزد باطل است و هر کسی که دنبال خوراک برای دشمن باشد قابل بخشش نیست و کسی که در این زمینه کاری انجام دهد تخلف مرتکب شده است.
وی با بیان اینکه کل دولت در مقابل انتخابات مسئول است، افزود: همه امکانات دستگاه ها و بانک ها برای ایام انتخابات پای کار بیاید و بسیج شوند، بخش خصوصی ما اهمیت کار را درک کرده و تمام قد پای کار آمده است و امکانات خود در این زمینه را اختصاص داده است.
استاندار بیان کرد: برخی از مدیران مانند مدیران حوزه زیرساخت مستقیماً در انتخابات دخیل هستند، این افراد 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات در حوزه عمرانی و بحران مستقر شوند و آماده رسیدگی به نقایص و بحران های احتمالی در زمان برگزاری انتخابات باشند.
وی با بیان اینکه همه مدیران احساس وظیفه کنند و تا سه روز بعد از انتخابات پای کار باشند، گفت: بقیه مدیران در سایر حوزه ها و صحنه ها برای هر کاری آماده باشند.
احمدزاده با بیان اینکه ممکن است دشمن درصدد ناامن کردن انتخابات باشد، گفت: تمام خطوط انتقال آب، برق، گاز و دکل های صدا و سیما که حیاتی هستند طی این هفته با کمک نیروی انتظامی و سپاه پایش و کنترل شوند و اگر در نقطه ای مشکلی به وجود آمد سریع به نهادهای نظامی و امنیتی اطلاع داده شود.
استاندار با اشاره به اینکه جمعی از قضات دادگستری برای مهار اراذل و اوباش و برخورد با خرید و فروشندگان رای به ما کمک می کنند، گفت: بالغ بر ۳۰ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات استان دخیل هستند.
وی با بیان اینکه سلامت انتخابات خط قرمز است برای تامین سلامت انتخابات اقدامات لازم صورت گرفته است، افزود: عده ای در داخل و خارج کشور به دنبال ضربه زدن به امنیت انتخابات و ایجاد اختلال هستند که توصیه می کنیم تحت هیچ شرایطی نباید قطعی خدماتی داشته باشیم و از انجام کارهایی که موجب دلسرد کردن مردم است پرهیز شود.
 احمدزاده خاطرنشان کرد: تمام کالاهای اساسی مردم طی این مدت تامین شود و استمرار داشته باشد برای ایام عید و ماه رمضان جهاد کشاورزی پای کار باشند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تبریک اعیاد شعبانیه و شب نیمه شعبان هم گفت: جشن باشکوهی در شب و روز نیمه شعبان در همه مناطق استان به ویژه مرکز استان برگزار شود و  دستگاه‌ها در جهت برپایی هر چه بهتر این جشن‌ها پای کار باشند.
احمدزاده تاکید کرد: دستکاه‌های فرهنگی به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و سایر دستگاه‌های فرهنگی با محوریت دفتر امام جمعه و حوزه های علمیه در مراکز شهرستان ها کاری در خور شان نیمه شعبان مانند عید غدیرخم برگزار کنند و برنامه و بودجه اعتباری را اختصاص دهد.
استاندار گفت از ستاد نماز جمعه و نهادهای فرهنگی دعوت می کنیم پای کار بیایند، موکب ها در نیمه شعبان فعال باشند، شهرداری‌ها به تزئین و چراغانی شهرها بپردازند و نصب پرچم در ادارات انجام شود و فضا به نحوی باشد که نمود داشته باشد و مردم جشن نیمه شعبان را احساس کنند.
وی با بیان اینکه پتروشیمی‌ها و شرکت نفت در شهرهای نفت خیز استان پای کار بیایند، بیان کرد: هیچ مدیرکلی نسبت به نیمه شعبان بی تفاوت نباشد.
استاندار خاطرنشان کرد: درب باب المهدی حرم حضرت امام حسن عسکری (ع) در شهر سامرا  کشور عراق  در این استان در حال ساخت است و فرصت استثنایی برای مردم استان است که توصیه می کنیم در جشن نیمه شعبان برای اتمام این درب جشن گلریزانی برگزار شود.
در نشست شورای اداری از تیم فوتسال جانبازان و معلولان استان که با قهرمانی در مسابقات لیگ دسته دوم به لیگ برتر صعود کرده بودند نیز تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
1