تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : ۴۷۲۸۱۰
معاون توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

۲ هزارو ۷۰۰ خودرو برای انتخابات در استان نیاز داریم

۰
۲ هزارو ۷۰۰ خودرو برای انتخابات در استان نیاز داریم
کبنا ؛
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت به ۲ هزار و ۷۰۰ خودرو برای روز انتخابات در سطح استان نیاز داریم.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند روز سه شنبه در نشست کمیته پشتیبانی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهرستان چرام افزود: ۴۵۰ دستگاه خودرو اداری، ۳۰۰ دستگاه توسط شرکت نفت گچساران و یکهزار و ۹۰۰ دستگاه باقی مانده را باید هر چه سریعتر تامین کنیم‌.
پیوند یادآور شد که استاندار دستور داد که برای شعب سیار و در جهت برقراری امنیت مینی بوس تامین شود.
وی تصریح کرد: فراهم کردن زمینه انتخابات پرشور که دغدغه رهبری و از ضروریان ایران اسلامی بوده وظیفه همگانی است.
معاون توسعه منابع استانداری اظهار کرد: اگر انتخابات پرشوری داشته باشیم بخش وسیعی از تهدیدات دشمن که متوجه سفره مردم، امنیت، عزت و آبروی مملکت است نقش بر آب خواهد شد و قطعا آینده خوبی برای ایران اسلامی خواهیم داشت.
وی بیان کرد از سوی دیگر مشارکت پایین موجب امیدواری دشمن به انجام فتنه ها و توطئه ها و همچنین تصمیمات بین المللی علیه ایران اسلامی خواهد بود لذا همه برای برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت بالا تلاش کنند.
پیوند با بیان اینکه پیش بینی می شود که مشارکت مردم استان در انتخابات بالا باشد، گفت: هر فردی را که مردم انتخاب کردند مورد تایید همه بوده و نماینده تمام افراد است.
معاون توسعه منابع استانداری افزود: آنچه مهم است ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و مراقبت از این شور و نشاط است که مبادا تلخ شود.
وی با اشاره به اینکه تلاش همه نیروهای نظارتی و امنیتی برگزاری انتخابات در کمال سلامت و آرامش است به نقش نیروهای امنیتی در این برهه حساس اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش کرد که در ۲۲ بهمن ناامنی ایجاد کند که با تلاش های نیروهای امنیتی و انتظامی این نقشه شوم نقش بر آب شد ومقام معظم رهبری از تلاش نیروهای امنیتی به واسطه تامین امنیت ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
پیوند عنوان کرد: انتخابات بخش وسیعی دارد که یکی از آنها حوزه پشتیبانی است و کوتاهی در این مسیر اصل مسیر انتخابات را دچار حاشیه می کند.
معاون توسعه منابع استانداری افزود: در چرام تدابیر لازم در حوزه پشتیبانی اندیشیده شده است و چشم انداز خوب انتخاباتی در این شهر پیش بینی شده است.
وی گفت: فرماندار چرام نباید در روز انتخابات دغدغه پشتیبانی انتخابات را داشته باشد که برنامه ریزی کردیم علاوه بر اینکه نیازها تامین شود هزینه های کمتری به بیت المال وارد شود.
معاون توسعه منابع استانداری اظهار داشت: نقاط فاقد آنتن دهی در چرام شناسایی و رفع می شود و پیش بینی می کنیم کمبودی در شهرستان چرام نداشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1