تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۴۷۲۶۶۸
در جمع مردمی از اهالی مسکن مهر شهر دهدشت:

فیلم| آیت الله نبوی‌زاده: مدیر برای منافع عموم شهر مدیریت نمی‌کند، بلکه سفارش‌های ویژه را می‌بیند / ما باید خرد خود را بکار بگیریم، این عوام فریبی‌ها را بشناسیم

۳
۰
فیلم| آیت الله نبوی‌زاده: مدیر برای منافع عموم شهر مدیریت نمی‌کند، بلکه سفارش‌های ویژه را می‌بیند / ما باید خرد خود را بکار بگیریم، این عوام فریبی‌ها را بشناسیم
کبنا ؛
دیدار و هم‌اندیشی بخشی از اهالی مسکن مهر شهر دهدشت با آیت الله نبوی‌زاده کاندیدای مجلس شورای اسلامی کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، نبوی‌زاده در جمع مردم گفت: افتخار می‌کنیم که در این منطقه جوانانی داریم که می‌توانند منشأ تعالی جامعه باشند، هیچ موضوعی در شهرستان کهگیلویه بصورت کارشناسی جلو نرفته است، همین مسکن مهر چقدر مشکلات دارد، چرا باید مسکن مهر در این منطقه ایجاد شود، مسکن مهر که منشأ معضلات اجتماعی و طلاق و نارسایی اجتماعی باشد، دیگر مسکن نیست.
   
نبوی‌زاده افزود: مسکن جایی است که آسایش و آرامش و امنیت روانی و اجتماعی داشته باشد، ما حتی در احداث مدرسه در بخش مسکن مهر هم مشکل داریم، چون کارشناسی نمی‌شود و افراد متعهد و متخصص امور را برعهده نگرفته‌اند، متأسفانه آن کسی مدیر و مدیرکل می‌شود، که نماینده او را معرفی می‌کند، این فرد نیز برای نماینده خدماتی فراهم کرده، آراء جمع‌آوری کرده است، به همین دلیل مدیر می‌شود.
وی گفت: نماینده در جزئی‌ترین مسائل دخالت می‌کند، وظیفه نماینده قانون‌گذاری است، اما در عمل به گونه دیگری رفتار می‌کنند. خدماتی که دولت داده می‌گویند نماینده آورده، اما جایی که نارسایی وجود داشته باشد، می‌گویند این که وظیفه نماینده نبوده، وظیفه نماینده قانون‌گذاری و نظارت است.
   
کاندیدای انتخابات کهگیلویه گفت: این‌ها مصادره به مطلوب می‌کنند، این‌ها افراد خطرناکی هستند، این‌ها عمروعاص‌های زمان هستند، هر جا منافعشان اقتضاء کرد به همان سمت روی می‌آورند. این عوام فریبی است، کهگیلویه مشکلات فراوانی در تمام ابعاد دارد، که بخش اعظمی از آن ناشی از انتخابات مجلس است.
وی گفت: اگر مدیری ضعیف است، ایراد از نماینده است، چون نماینده این مدیر را سفارش کرده است، او وامدار نماینده است، مدیر برای منافع عموم شهر مدیریت نمی‌کند، بلکه سفارش‌های ویژه را می‌بیند. ما باید خرد خود را بکار بگیریم، این عوام فریبی‌ها را بشناسیم و این‌ها را کنار بزنیم. ‌امیدوارم با همکاری و همیاری همدیگر بتوانیم سرنوشت جامعه را از این وضعیت تغییر دهیم، و اگر بخواهیم در همین مسیر پیش برویم، نسل‌های آینده را به تباهی می‌کشانیم، ما باید این شهر را برای نسل‌های آینده آماده کنیم. بیاییم و با تمام وجود تلاش کنیم، این جاهلیت‌های دوران را کنار بزنیم، من‌امیدوارم، و مطمئنم که خداوند نیز به ما کمک می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کیاتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر عزیز
ما حامی ایشان هستیم
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
تا فعلا اصلح و شایسته تر ازهمه بوده اند
انشاءالله پیروزی ایشان...
مهدی برنا یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر دوست داشتنی متاسفانه موقع انتخابات که میشه مستمعان با عرض پوزش کرولال میشن اما روز بعد انتخابات به خودشون می آیند که کار از کار گذشته و گرنه لیاقت حضرتعالی در حدمعاونت رئیس جمهور است
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1