تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۴۷۲۶۴۳
یادداشت:

گذری بر دو رویداد مهم 20 بهمن ماه ۱۴۰۲ در لنده؛ دانش و احمدزاده در تاریخ شهر ما ماندگارند

۱۱
۰
گذری بر دو رویداد مهم 20 بهمن ماه ۱۴۰۲ در لنده؛ دانش و احمدزاده در تاریخ شهر ما ماندگارند
کبنا ؛محمدظاهر آخش از فرهنگیان شهرستان لنده و بخشدار کنونی شهرستان یادداشتی را به این پایگاه خبری ارسال کرد.
به گزارش کبنا نیوز، متن کامل یادداشت را در زیر مشاهده می‌کنید.
با عرض تبریک اعیاد شعبانیه و سپاسگزاری از مردم بصیر ایران اسلامی، خاصه هم استانی‌های عزیز که حماسه‌ای دیگر در بیست و دوم بهمن امسال خلق نمودند.
تیرماه و مردادماه لنده را در حافظه مرور کنید تا مطالبی را از ذهن بگذرانیم.
تب تیر و مرداد از نیمه اردیبهشت ما را می‌گرفت، اوایل خرداد ما را آشفته و نیمه خرداد ما را سرآسیمه می‌نمود.
باز هم تابستان، باز هم بی‌برقی و باز هم فلاکت، تصورش هم سخت است، خوب به یاد داریم که مرتباً می‌گفتیم ما در شعب ابیطالب به سر می‌بریم، خوب در حافظه داریم که یکصدا استوری زرد رنگ و قرمز رنگ میزدیم که ( لنده برق ندارد).

از گرما فلاکتی می‌شدیم و به عالم و آدم بد و بیراه می‌گفتیم، چه مریض‌هایی که از فرط گرما زخم بستر گرفتند و چه اطفالی که پوست بدنشان تاول میزد، چه یخچال‌ها که سوخت و چه کولر‌ها که آتیش گرفت، به یادم که می‌آید در همین چله زمستان مرا تب می‌گیرد، وعده‌های زیادی داده شد و سال‌های عمر تلف.
جلال دانش که چند سالی را در تهران زندگی می‌کرد هم از این معضل در‌امان نبود و یک تابستان را در اوج ناباوری در کنار ما تجربه کرده است. بالاخره‌ایشان هم یا باید فرار را بر قرار ترجیح دهد و یا چاره‌ای بیندیشد. با شناختی که از‌ایشان پیدا کردیم، مبرهن بود که کلید این معما دست‌ ایشان است و همان شد که با عزم جدی وارد این معرکه شد.
با ورود جدی دانش، همراهی دکتر احمدزاده استاندار محترم و پیگیری نماینده محترم مردم، موافقت وزیر محترم نیرو و برق منطقه‌ای خوزستان اخذ و در اقدامی بی‌سابقه و جهادی، مهم و حیاتی به صورت شبانه روزی در مدت چهار ماه تعداد ۷۷ دکل به طول ۲۳ کیلومتر با هزینه‌ای حدود ۴۲۰ میلیارد تومان، ‌ایستگاه برق پایدار، اجرایی عملیاتی و به بهره‌برداری رسید و در بیستم بهمن به دستان دکتر بهادری جهرمی سخنگوی محترم دولت رسما وارد مدار گردید.
اهمیت موضوع چنان بود که کشاورزان طول مسیر شبکه ( ۲۳ کیلومتر ) قید کِشت آماده برداشت خود را در ماه منتهی به برداشت زده‌اند، ماحصل این رویداد، در روز بیستم بهمن ماه نمره بیست را در کارنامه جلال دانش فرماندار، سختکوش و دکتر احمدزاده، استاندار جهادی در تاریخ لنده به ثبت رسانید.
رویداد دوم، پل شهید طیب ( چمران جنوب ) می‌باشد که با دستور اکید استاندار محترم و پیگیری‌های شبانه روزی فرماندار انقلابی، زودتر از موعد مقرر به سرانجام رسیده است و انشاالله در هفته‌های پیش رو ثمره زحماتش در دره وحدت موگرمون نمایان‌تر خواهد شد، گرچه ما قبلاً در خصوص گلزار مطهر شهید نوری پتانسیل و صداقت لازم را در فرماندار و استاندار محترم شاهد بوده‌ایم، اما چه شد آن همه مطالبه‌گری و دلسوزی!!
ه‍ر آن این فرمایش نبی مکرم اسلام ( ص) در ذهنم متبادر می‌شود که:
قولوا الحق ولو علی انفسکم او الوالدین و الاقربین
فلذا به پاس این دو رویداد مهم در کنار ده‌ها خدمات بی‌بدیل در طول دو سال گذشته، مراتب سپاس خود را از همه عوامل دخیل، برق منطقه‌ای خوزستان، شرکت برق استان و شهرستان، مجموعه راهداری، ( فرماندار سابق و حال کهگیلویه، بخشدار و شهردار سوق که در رفع معارضات زحمات زیادی متحمل شدند)، مردم شریف و سخاوتمند کل مسیر از ابتدا تا انتها، خاصه اقدام ماندگار فرماندار عزیز، استاندار جهادی و نماینده محترم مردم اعلام می‌داریم.
نام نیکو‌گر بماند ز آدمی
به کز او ماند سرای زرنگار
-----------------------------------
محمدظاهر آخش فرهنگی _لنده
نام شما

آدرس ايميل شما

آل طیب
Iran, Islamic Republic of
این همه مغالطه برای اینکه بگویید نماینده کاری کرده ؟! به والله اگر بخشدار نبودی اینچنین خود را به آب و آتش نمیزدی. حقیقتا عملکرد موحد در این شهر منفی بوده و ما به او پایان خواهیم داد.
United States
خخخ فقط خودشون تعریف خودشون بدن
United States
آقای کمایی تورابخدا ازاین معلم وبخشدار موگرمون سوال بفرمایید دلیل اینکه در بخشداری موگرمون و مرکز بخش شیتاپ مستقر نمیشی ونمیتونی جوابگوی مردم باشی و۳۰نفراز مردم را دادگاهی کردی چیه اینو هم ازعملکرد جلال دانش واحمدازده بگو اشتباهات تاریخی ای فرماندار و استاندار رو هم بگو
Russian Federation
به هرحال پشت این آغا ب ی جایی گرمه
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که در ای دولت ایبینم تعریف و تمجید کرده
Iran, Islamic Republic of
واقعا استانداری به این پاک دستی کاردان جهادی پای کار ندیدم
موحد
Iran, Islamic Republic of

از وقتی اومدین شهرو به فلاکت کشیدین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همه‌‌میدونن‌نه‌شمانه‌نماینده‌هیچ‌کاری‌ب ای‌لنده‌انجام‌ندادن..اگه‌راست‌میگی‌ازتعطیلی‌جاده‌لنده‌به‌تشان‌بگو‌ازموقع‌که‌موحدودانش‌اومدن
Iran, Islamic Republic of
، بد موقع بود این تشکر انتخاباتی دوست عزیزم.
Iran, Islamic Republic of
نوک به چشمان نهنگی خسته میزد یک کلاغ
آب اقیانوس تا این سطح پایین آمده…

عدالتت
Russian Federation
عرض ادب و احترام،،؛ جناب آقای آخش ؛؛ بجای تقدیر و تشکر از فرماندار و دیگران؛؛ به فکر حوزه خودت باش ؛؛ از اقدامات خودت بگو ،، به فکر چاله چوله های جاده شیتاب ب سمت مونه باش ،، به فکر جاده ارتباطی حوزه خودت به سمت لنده باش ک با هر بارندگی مسیر تردد بسته میشه؛؛؛ تنها کلمه ای ک میتونم به زبان بیارم؛ فقط بگم متاسفمممممم
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1