تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۴۷۲۲۷۶
در جمع طرفداران خود در طایفه دشمن زیاری کهگیلویه مطرح کرد

آیت الله نبوی زاده: از زمانی که کودک بودیم این آقایان حضور داشتند و الان بعد از 40 سال هنوز برایشان کف می زنیم و هورا می‌کشیم / اینها در بهترین وضعیت کشور کاری انجام نداده اند، اما الان در دوره تحریم هستیم

۷
۱
آیت الله نبوی‌زاده: از زمانی که کودک بودیم این آقایان حضور داشتند و الان بعد از 40 سال هنوز برایشان کف می‌زنیم و هورا می‌کشیم
کبنا ؛
نبوی‌زاده، استاد دانشگاه گفت: ما باید تلاش کنیم، همین بت‌هایی که بر ما نازل شده‌اند کنار بزنیم، این‌ها در بهترین وضعیت کشور کاری انجام نداده‌اند، اما الان در دوره تحریم هستیم. ما نمی‌گوییم که نمایندگان پیشین حق حیات ندارند، بلکه باشند و مشورت بدهند، مسیر را برای توسعه منطقه فراهم کنند.
   

آیت‌الله نبوی‌زاده مدرس دانشگاه در جمع طرفداران خود در طایفه دشمن زیاری کهگیلویه اظهار کرد: باید فضا را برای انتخاب خردمندانه، انتخابی که بر اساس اندیشه و تحقیق است، انتخابی که در راستای امور و منافع ملی کشور است، انتخابی که همه از آن بهره‌مند شوند نه اشخاص و اقشار معدود. این انتخاب می‌تواند منطقه ما را نجات دهد و ما را به شکوفایی برساند، هر کدام از ما می‌توانیم یک سفیر باشیم.
نبوی‌زاده بیان کرد: برخی افراد می‌گویند که شرکت یا عدم شرکت چه تأثیری در وضعیت ما دارد، درحالی‌که این وضعیت محصول عملکرد خود ما است، چند نفر را آوردیم و بزرگ کردیم، از زمانی که کودک بودیم این آقایان حضور داشتند و الان بعد از ۴۰ سال هنوز برایشان کف می‌زنیم و هورا می‌کشیم، درحالی‌که آنها خودشان هم می‌دانند مستحق احراز این جایگاه نیستند و نبودند و ناتوان از انجام وظایف خود در این جایگاه بودند. ما باید حضور خالصانه داشته باشیم و مشارکت کنیم تا این عادات بدی که به ما تحمیل شد دگرگون سازیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و نسل جوان ما که می‌خواهند آینده را بسازند و خردمندان برای آینده منطقه به خود بیایند و تغییری در نگرش خود نسبت به آینده انجام دهند.
نبوی‌زاده بیان کرد: طایفه محترم دشمن زیاری ما راهی نداریم مگر اینکه این گام را برداریم، و این گام آینده ما است، آقایانی که الان در صحنه هستند، دور بعد نیستند، هیچ ضمانت اجرایی برای اینکه به وعده‌هایشان عمل کنند وجود ندارد.
    

وی گفت: در بهترین شرایط کشور این افراد نماینده بودند، کار مؤثری انجام نگرفت، نه کارخانه‌ای احداث شد، نه کشاورزی مکانیزه شد، نه صنعت توریسم پیشرفت کرد، متأسفانه یک منطقه خدماتی داریم و مردم یا کارمند هستند یا بازاری.
نبوی‌زاده افزود: این نیازمند همت و یاری همه ما است، ما باید تلاش کنیم، همین بت‌هایی که بر ما نازل شده‌اند کنار بزنیم، اینها در بهترین وضعیت کشور کاری انجام نداده‌اند، اما الان در دوره تحریم هستیم. ما نمی‌گوییم که نمایندگان پیشین حق حیات ندارند، بلکه باشند و مشورت بدهند، مسیر را برای توسعه منطقه فراهم کنند.
نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: یکایک شما باید بااخلاص و تمام وجود تلاش کنیم و سفیری برای روشنگری باشیم و افراد دیگر را نیز هدایت کنیم. با وجودی که خدمات نظام هم وجود داشته؛ ولی عمق محرومیت‌ها و مشکلات زیاد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر آیت‌الله نبوی‌زاده مرد بزرگ و شریف
جامعه نخبگانی قطعا از ایشان حمایت خواهد کرد
مهدی مرادی
Iran, Islamic Republic of
از بهترین نامزد های انتخابات مجلس که قطعا شایسته نمایندگی هستند
مردم باید قدر نخبگان را بدانند
این جوان ها بهتر از چمد پیرمرد ٧٠ ساله عمل میکنند
مهدوی نسب
Iran, Islamic Republic of
دکتر نبوی زاده استاد محبوب بنده
قطعا من و خانواده ام هز ایشان حمایت میکنم
حسینیان
Iran, Islamic Republic of
چرا مردم از نخبگان منطقه حمایت نمیکنند؟
چرا اماباید دائم چهره هلی تکرای را روانه مجلس کنیم؟
سواد ومعلومات این جوان را ببینید
قطعا اصلح میباشد
باوند
Iran, Islamic Republic of
دکتر نبوی زاده را بنده در دانشگاه شناختم
مرد آگاه و صاحب نظریه
در مسائل حقوقی که فوق العاده مسلط و مشرف
دوگنبدان
Iran, Islamic Republic of
ایشون از قضات جوان و باسواده،چرا مردم کهگیلویه یه آدم باسواد نمیفرسته؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز شما مرد شریفی هستید متاسفم که متولد این خاک هستید
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1