تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۴۷۱۹۹۷
درد دل خودمانی با نمایندگان ادوار در کهگیلویه بزرگ؛

تکراری‌های ملال‌آور

۳
۳
تکراری‌های ملال‌آور
کبنا ؛یادداشت ارسالی؛ آقایان نمایندگان ادواری شما عزیزان بعد از چندین دوره حضور در مجلس چه کار نشده و نکرده‌ای!! دارید که اصرار به حضور مجدد در مجلس دارید؟ چه طرح و‌ ایده محقق نشده‌ای برای کشور و منطقه کهگیلویه دارید که می‌خواهید دوباره در مجلس حضور پیدا کنید؟ شما چه پروژه ملی، بزرگ و ناقصی دارید که می‌خواهید با حضور مجدد آن را کامل کنید؟
عالی جنابان، بنیانگذاران کدام مناطق توسعه یافته‌ای هستید که چنین با صلابت و با اعتماد بنفس بالا دوباره سرتان را بالا گرفتید و حضور پیدا کردید؟ شما تداوم کدام کارنامه توسعه مدار و آینده نگری برای مردم کهگیلویه هستید؟ حضور مجدد شما در راستای تداوم کدام طرح و قانون مجلس است که از قِبَل آن مناطق کم برخوردار را هدف توسعه قرار داده است؟
آیا جزء این است که حضور مجدد شما ادامه میل پایان‌ناپذیری است که اشباع نمی‌شود؟ آیا غیر از این است که می‌خواهید باشید چون شهر بی‌صاحب است؟ آیا موفقیت شما چیزی جز این است که جریان اصلاح طلب خود با خود درگیر است و برای شما هر دوره به یک نحو قلاب می‌گیرد تا به قدرت برسید؟ آیا غیر از این است که نبض‌ اندیشه و‌ اندیشمند در این شهر به خموشی گرایید و نخبگان ما درمانده و به کنج خلوت رانده شده‌اند تا شما با حداقل داشته‌ها خود را مستحق و حتی بی‌رقیب بدانید؟ آیا حضور مکرر شما غیر از این است که گویی برخی از مردم بعد از دهه‌ها با وجود حضور ناموفق‌تان در رأس امور باز دنبال شما راه افتادند؟ آیا غیر از این است که راز و رمز حضور شما در این عرصه رقابت، تکرار عقب ماندگی حوزه انتخابیه شهرستان کهگیلویه است؟ شما بر اساس چه متر و معیاری دوباره از نو خود را نامزد کردید؟ شما بر اساس کدام نامه اعمال و کارنامه مشعشعی اجازه نمی‌دهید نسل دیگری، گزینه دیگری و‌اندیشه دیگری پا بگیرد؟
دست بردارید، دیگر بس است! دست بردارید! چقدر این مردم باید در جاده‌های نا امن و ناهموار کشته شوند، در فقدان امکانات درمانی از بین بروند یا در پی یک لقمه نان آواره شهر و دیار دیگری شوند تا شما‌ها قبول کنید که هر چه از دستتان برآمده انجام داده‌اید و دیگر کاری از دستتان بر نمی‌آید؟ عالی جنابان! دست بردارید، در بعضی از مواقع بی‌عدالتی، بی‌تدبیری و ندانم کاری از سو‌ی شما‌ها کار را برای مردم سخت‌کرده است! مردم از تکرار ملال‌آور عاصی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اشکان صابری
Iran, Islamic Republic of
سواستفاده از احساسات و عواطف و نوع دوستی مردم این منطقه و حرص و ولع قدرت
کوهیار
United States
آفرین بر شما و این نقد مردم گرایانه شما.
Iran, Islamic Republic of
بله دقیقا اینکه این افراد که کمترین صلاحیت را دارند از جان مردم چه می خواهند جای سوال است. به نظر من نیز این همه حضور چیزی جز میل سیری ناپذیر نیست.
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
1