تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۴۷۱۳۰۵
در خطبه‌های نماز جمعه سوق مطرح شد

امام جمعه سوق: یک سال و نیم از افتتاح جاده سوق به دهدشت نمی‌گذرد که نیاز به آسفالت مجدد پیدا کرده است / چه کسی به مدیرکل راه و شهرسازی چک سفید امضاء داده است

۱
۲
امام جمعه سوق: یک سال و نیم از افتتاح جاده سوق به دهدشت نمی‌گذرد که نیاز به آسفالت مجدد پیدا کرده است / چه کسی به مدیرکل راه و شهرسازی چک سفید امضاء داده است
کبنا ؛امام جمعه سوق گفت: چرا مدیرکل راه و شهرسازی جوابگو نیست، چه کسی چک سفید امضا به این مدیر داده که مطمئن است در مسئولیت خود است و هر کاری کند مشکلی ندارد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سوق، جاده ارتباطی این شهر به دهدشت را یکی از خدمات خوب نظام در حق مردم بخش سوق دانست و افزود: با تلاش‌های مسئولان و مطالبه مردم و تریبون نماز جمعه کلنگ این جاده‌زده و افتتاح شد اما متأسفانه در سال‌های گذشته خسارات جانی و مالی فراوانی نصیب مردم نموده است.
وی با بیان اینکه بار‌ها گفتیم این جاده استاندارد‌های لازم را ندارد و نقاط حادثه خیز فراوانی در این جاده وجود دارد ولی توجهی نکردند، افزود: هنوز یک سال و نیم از افتتاح آن نمی‌گذرد که این جاده نیاز به آسفالت مجدد و لکه‌گیری پیدا کرده است، چرا مسئولان نسبت به بیت المال احساس مسولیت ندارند و هزینه بیت المال باید این‌گونه هدر رود.
کیانی خاطرنشان کرد: چرا مدیرکل راه و شهرسازی جوابگو نیست، چه کسی چک سفید امضا به این مدیر داده که مطمئن است در مسئولیت خود است و هر کاری کند مشکلی ندارد.
وی خواستار ورود مدعی العموم به این پروژه شد و گفت: از سازمان بازرسی انتظار داریم به این قضیه ورود کنند و تمام کسانی که در این پروژه سهل انگاری کردند و نظارت نکردند و باعث هدر رفت بیت المال شدند و خسارات جانی و مالی بر مردم تحمیل کردند خیانت کردند.
حجت‌الاسلام کیانی اصل با بیان اینکه چرا باید دوستان در راهداری جور بی‌تدبیری مسئولان راه و شهرسازی را بکشند، افزود: از استاندار انتظار داریم با مدیران این چنینی برخورد کند تا درس عبرتی باشد برای دیگران که نسبت به بیت المال این اندازه بی‌تفاوت نباشند.
وی انتخابات را یک فرصت مهم اجتماعی دانست، و گفت: امروز تحول‌گرایی و ارائه‌ایده‌های تحولی یک شرط لازم حرکت اجتماعی و افزایش مشارکت سیاسی است.
کیانی بیان کرد: آنچه امروز نیازمند آن هستیم، حل مشکلات به واسطه یک‌ایده تحولی همه‌جانبه و پویاست و این‌ایده است که آینده ایران قوی را می‌سازد‌.
وی به حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: کسانی را انتخاب کنید که تحول را، نه در شعار بلکه در عمل بشناسند، باور داشته باشند و برای شکوفایی آن‌ایده‌های تحول آفرین تلاش کنند.
خطیب جمعه سوق حملات نظامی آمریکا و انگلیس به چند شهر یمن را اقدامی خودسرانه، نقض آشکار تمامیت ارضی یمن و نقض قوانین و مقررات بین‌المللی عنوان کرد.
وی افزود: این حملات خودسرانه نتیجه‌ای جز دامن زدن به ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
Iran, Islamic Republic of
آقای موحد حاج آقااااا
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1