تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۷۱۳۰۰
درخطبه های نماز جمعه؛

خطیب جمعه یاسوج درخصوص حمله آمریکا به یمن: با این کار گور خودتان را در منطقه کندید

۰
خطیب جمعه یاسوج درخصوص حمله آمریکا به یمن: با این کار گور خودتان را در منطقه کندید
کبنا ؛
 
امام جمعه یاسوج گفت: امریکا، انگلیس و متحدان منطقه ای شان در تجاوز به یمن نشان دادند که صرفا به دنبال آشوب، جنگ و برهم زدن امنیت منطقه هستند.
به گزارش کبنا نیوز، آیت الله حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز افزود: اوج خباثت استکبار با حمله به یمن آشکار شد.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: آنها با این کارشان مهر تاییدی به حمایت از نسل کشی در غزه و جنایتهای ضد انسانی دولت غاصب اسرائیل زدند .
وی حمله به یمن را اشتباهی بزرگ عنوان کرد و گفت: با این کارتان گورخودتان در منطقه را کندید.
امام جمعه یاسوج خطاب به استکبار و عاملان حمله به یمن گفت: شما با کسانی در افتاده اید که الگوی مقاومت در جهان اند و مطمئن باشید پاسخ سختی از جبهه مقاومت خواهید دید.
ایت الله حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روند کند و نابسامان طرح اقدام ملی ایجاد مسکن اشاره کرد و افزود: این طرح مهم که دستاوردهای اثر گذاری در اشتغال و اقتصاد دارد در کهگیلویه و بویر احمد در هاله ای از ابهام قراردارد و مردم را نگران کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان با ابراز نگرانی از بلا تکلیفی و رکود مجتمع آرد نشاسته و گلوکز یاسوج و تحقق نیافتن وعده رئیس جمهور در تعین تکلیف این صنعت بزرگ ادامه داد: ایت الله رئیسی در سفر مرداد ماه به یاسوج ضرب الاجل ۲ ماهه ای برای رفع مشکل و تعیین تکلیف مجتمع صادر کرد.
آیت الله حسینی بیان داشت: اما با گذشت ۵ ماه اقدامی در راه اندازی مجتمع آرد و نشاسته و گلوکزیاسوج صورت نگرفته و دست اندر کاران هیچ توجیه منطقی برای این وضعیت ندارند .
وی به ۲۶ دی سالروز فرار شاه از ایران اشاره کرد و گفت: حکومت پهلوی اگر نسبت به کشور و ملت ذره ای عرق و علاقه داشت فرار نمی کرد.
حجت الاسلام نصیر حسینی همچنین با اشاره به رویداد مهم امسال، انتخابات اسفندماه افزود: داوطلبان در این انتخابات نه تنها از توهین، افترا و قضاوت رقیبان بپرهیزند بلکه هواداران خود را به آرامش دعوت کنند.
وی بیان کرد: افرادی که قصد دارند در آینده قانون گذار کشور در قوه مقننه باشند باید در رفتار خود نشان دهند شایستگی آن را دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1