کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخطبه های نماز جمعه؛

خطیب جمعه یاسوج درخصوص حمله آمریکا به یمن: با این کار گور خودتان را در منطقه کندید

22 دی 1402 ساعت 17:22

امام جمعه یاسوج گفت: امریکا، انگلیس و متحدان منطقه ای شان در تجاوز به یمن نشان دادند که صرفا به دنبال آشوب، جنگ و برهم زدن امنیت منطقه هستند


 
امام جمعه یاسوج گفت: امریکا، انگلیس و متحدان منطقه ای شان در تجاوز به یمن نشان دادند که صرفا به دنبال آشوب، جنگ و برهم زدن امنیت منطقه هستند.
به گزارش کبنانیوز، آیت الله حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز افزود: اوج خباثت استکبار با حمله به یمن آشکار شد.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: آنها با این کارشان مهر تاییدی به حمایت از نسل کشی در غزه و جنایتهای ضد انسانی دولت غاصب اسرائیل زدند .
وی حمله به یمن را اشتباهی بزرگ عنوان کرد و گفت: با این کارتان گورخودتان در منطقه را کندید.
امام جمعه یاسوج خطاب به استکبار و عاملان حمله به یمن گفت: شما با کسانی در افتاده اید که الگوی مقاومت در جهان اند و مطمئن باشید پاسخ سختی از جبهه مقاومت خواهید دید.
ایت الله حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روند کند و نابسامان طرح اقدام ملی ایجاد مسکن اشاره کرد و افزود: این طرح مهم که دستاوردهای اثر گذاری در اشتغال و اقتصاد دارد در کهگیلویه و بویر احمد در هاله ای از ابهام قراردارد و مردم را نگران کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان با ابراز نگرانی از بلا تکلیفی و رکود مجتمع آرد نشاسته و گلوکز یاسوج و تحقق نیافتن وعده رئیس جمهور در تعین تکلیف این صنعت بزرگ ادامه داد: ایت الله رئیسی در سفر مرداد ماه به یاسوج ضرب الاجل ۲ ماهه ای برای رفع مشکل و تعیین تکلیف مجتمع صادر کرد.
آیت الله حسینی بیان داشت: اما با گذشت ۵ ماه اقدامی در راه اندازی مجتمع آرد و نشاسته و گلوکزیاسوج صورت نگرفته و دست اندر کاران هیچ توجیه منطقی برای این وضعیت ندارند .
وی به ۲۶ دی سالروز فرار شاه از ایران اشاره کرد و گفت: حکومت پهلوی اگر نسبت به کشور و ملت ذره ای عرق و علاقه داشت فرار نمی کرد.
حجت الاسلام نصیر حسینی همچنین با اشاره به رویداد مهم امسال، انتخابات اسفندماه افزود: داوطلبان در این انتخابات نه تنها از توهین، افترا و قضاوت رقیبان بپرهیزند بلکه هواداران خود را به آرامش دعوت کنند.
وی بیان کرد: افرادی که قصد دارند در آینده قانون گذار کشور در قوه مقننه باشند باید در رفتار خود نشان دهند شایستگی آن را دارند.


کد مطلب: 471300

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471300/خطیب-جمعه-یاسوج-درخصوص-حمله-آمریکا-یمن-این-کار-گور-خودتان-منطقه-کندید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1