تاریخ انتشار
جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب : ۴۷۰۸۸۲
در خطبه‌های نماز جمعه چیتاب مطرح شد

امام جمعه چیتاب: برخی فقط موقع انتخابات تا کمر در برابر مردم خم می‌شوند / وضعیت نگران کننده مراکز درمانی

۳
امام جمعه چیتاب: برخی فقط موقع انتخابات تا کمر در برابر مردم خم می‌شوند / وضعیت نگران کننده مراکز درمانی
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: چرا برخی از مسئولان در طول خدمت نسبت به مردم بی‌خیال و بی‌اهمیت‌اند، امّا موقع مناسبت‌ها یا انتخابات که می شود تا کمر دربرابرشان خم می‌شوند.
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان، امام جمعه کبگیان، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه (۸ دی‌ماه ۱۴۰۲)  چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز ازگناه با اشاره به مبحث خانواده، کار کردن در راه خدمت به خانواده را از مصادیق تقوای الهی برشمرد و گفت: خداوندی که بشر را از آب آفرید و در آفرینشش با پیوند‌های نسبی و سببی نسل بَشَر را گسترش داد در مسیر موفقیت خانواده زن را به خانه داری و شوهرداری، مرد را به هراست و تأمین معیشت خانواده و مراقبت زوجین از تداوم زندگی را مهمترین معیار‌های زندگی شیرین و موفق قرار داد.  
امام جمعه چیتاب در فراز دوم از خطبه‌های این هفته با اشاره به فرا رسیدن روز ۹ دی، حماسه این روز را میعادگاه بیداری و میثاق ملت با ولایت و تحکیمِ بیعت با آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: کسانیکه در ۹دی ۸۸ با ساپورت معاندین نظام، به بَهانهٔ انتخابات بنام ملت و به کام منافقین وَ با دلخوشی به مقوله پوشالی براندازی در نهایت بی‌شرمی پرچم عزای حسینی را به آتش کشیده و نذورات مردم را لگدمال کردند قطعَاََ باعث بصیرت افزائی ملت شدند و با سیلی همین ملت از کانون حمایتشان طرد شده و برای همیشه به زباله‌دان تاریخ پیوستند.  
حجت الاسلام پژمان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز گفت: سردار دل‌ها کسی بود که گوشش مُختَصِّ شنیدن ندای مظلومان و چشمش بر دلبستن به امورات دُنیَـوی بسته بود و همین باعث شد موقع تشییعش همه مردم با تمام وجود و سوز حضور پیداکنند.  
این خطیب جمعه در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب ویزیت، نوبت دهی و دریافت هزینه‌های سرسام‌آور پزشکان از مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ضمن تشکر از خدمات جامعه محترم پزشکی باید گفت متأسفانه ضعف نظارت بر نِظامِ پزشکی باعث شده تا پزشکان در زمینه فرار مالیاتی در کانون اِعمالِ ویزیت، مردم را خیلی اذیت بکُنَند.  
وی اجبار در تجویز دارو‌های زنجیره‌ای، وقت دهی‌های طولانی، دریافت هزینه‌های بالا از بیمار را یک معضل نگران‌کننده برشمرد و افزود: درد مردم از وضعیتِ مَعیشَت، ضعف در قدرت خرید و عدم نظارت بر بازار افسار گسیختِه کم بود، حالا ضعف نظارت بر مراکز خدَماتِ درمان پزشکی هم به آن اضافه شد.  
سید فرج الله پژمان خطاب به مسئولان امر خاطرنشان کرد: مردم با بینش بالا آگاهند که برخی از مسئولان در طَولایِ خدمت به آنان بیخیال و بی‌اهمیتند، امّا موقع مناسبت و انتخابات که می‌شود تا کمر دربرابرشان خم می‌شوند، فلذا مردم را حفظ کنید تا آنان هم حفظتان کنند ودر غیر اینصورت از دایره اعتمادشان پرت خواهید شد.  
امام جمعه چیتاب خطاب به نمایندگانِ و کاندید‌های نامزد مجلس نیز گفت: هرمسئول یا نماینده‌ای که با اجابت خواسته مردم به آنان احترام گذاشت و در خدمت به مردم صادقانه عمل کرد مردم هم بی‌ریاء انتخابشان می‌کنند.  
سید فرج الله پژمان ادامه داد: هرچند که مردم دیگر گول ظاهربازی کسی را نمی‌خورند، اما آگاه باشید هر نماینده یا مسئولی که فقط موقع مناسبت یا انتخابات، با لشکر کشی در مراسمات و تجمعات مردمی جهت جلب نظر آنان حضور یافتند، صرفاََ برای تَمدیدِ پست وَ مُوقعیتش آمده و این شخص هرگز بدرد مردم نخواهد خورد.  


------------------------------
خبرنِگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1