تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۴۷۰۵۶۱
با حضور جمعی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی در یاسوج

۰
تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی در یاسوج
کبنا ؛پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند.
به گزارش کبنا، روابط عمومی استانداری کهکیلویه و بویراحمد، روز سه شنبه مراسم اختتامیه هفته پژوهش و آئین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد اسلامی این استان با حضور حجه السلام حسینی نماینده ولی فقیه، پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از دانشگاهیان در یاسوج برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با تأکید بر قراردادن اولویت سیاست‌های پژوهشی به توسعه فناوری‌ها، موضوعیت آن را تجاری‌سازی علم در حوزه علوم انسانی عنوان و تصریح کرد این امر می‌تواند در مرجعیت علمی و تمدن‌سازی دانشگاه اثربخش باشد.
مرادعلی پیوند با تأکید بر پژوهش به عنوان ابزار تولید دانش و تحقق توسعه پایدار از متولیان صنعت استان خواست با برقراری ارتباط مستمر با دانشگاه، ضمن استفاده از فناوری و نوآوری‌های دانشگاه، خود نیز از این ارتباط سود ببرند.
وی ادامه داد در دولت سیزدهم به موضوع پژوهش اهتمام ویژه‌ای شده و حرکت‌های بسیار جدی در حوزه پژوهش شکل گرفته است.
پیوند با بیان اینکه هم‌افزایی خوبی در استان بین همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها در امر پژوهش وجود دارد گفت: این مسأله باعث شده تا امسال هفته پژوهش در استان ما به نحو مطلوبی برگزار شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با تأکید بر اینکه اهمیت پژوهش ریشه در آموزه‌های دینی دارد گفت: اهمیتی که دین مبین اسلام به بحث پژوهش و فکر کردن داده بیانگر اهمیت تفکر و‌اندیشیدن است که می‌تواند الگوی کار مدیران باشد.
پیوند تصریح کرد: محصول پژوهش باید در اختیار مجریان صنعتگران و کشاورزان و تمام اقشاری که برای توسعه کشور تلاش می‌کنند قرار گیرد تا در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌ها استفاده شود.
وی افزود: دانشگاهیان و پژوهشگران باید در حوزه تخصصی، نقش آفرینی در مسیر توسعه استان را برای خود ملزم بدانند و در این مسیر همراهی و حمایت مجموعه دستگاه‌های اجرایی را در کنار خود مطالبه کنند.
پیوند اظهار داشت: استان در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی قابلیت‌های خوبی را دارا می‌باشد و چنانچه عرصه نوآوری مطلوبی از سوی دانشگاه صورت گیرد قطعاً حمایت خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1