کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور جمعی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی در یاسوج

29 آذر 1402 ساعت 10:26

پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.


پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند.
به گزارش کبنا، روابط عمومی استانداری کهکیلویه و بویراحمد، روز سه شنبه مراسم اختتامیه هفته پژوهش و آئین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد اسلامی این استان با حضور حجه السلام حسینی نماینده ولی فقیه، پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از دانشگاهیان در یاسوج برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با تأکید بر قراردادن اولویت سیاست‌های پژوهشی به توسعه فناوری‌ها، موضوعیت آن را تجاری‌سازی علم در حوزه علوم انسانی عنوان و تصریح کرد این امر می‌تواند در مرجعیت علمی و تمدن‌سازی دانشگاه اثربخش باشد.
مرادعلی پیوند با تأکید بر پژوهش به عنوان ابزار تولید دانش و تحقق توسعه پایدار از متولیان صنعت استان خواست با برقراری ارتباط مستمر با دانشگاه، ضمن استفاده از فناوری و نوآوری‌های دانشگاه، خود نیز از این ارتباط سود ببرند.
وی ادامه داد در دولت سیزدهم به موضوع پژوهش اهتمام ویژه‌ای شده و حرکت‌های بسیار جدی در حوزه پژوهش شکل گرفته است.
پیوند با بیان اینکه هم‌افزایی خوبی در استان بین همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها در امر پژوهش وجود دارد گفت: این مسأله باعث شده تا امسال هفته پژوهش در استان ما به نحو مطلوبی برگزار شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با تأکید بر اینکه اهمیت پژوهش ریشه در آموزه‌های دینی دارد گفت: اهمیتی که دین مبین اسلام به بحث پژوهش و فکر کردن داده بیانگر اهمیت تفکر و‌اندیشیدن است که می‌تواند الگوی کار مدیران باشد.
پیوند تصریح کرد: محصول پژوهش باید در اختیار مجریان صنعتگران و کشاورزان و تمام اقشاری که برای توسعه کشور تلاش می‌کنند قرار گیرد تا در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌ها استفاده شود.
وی افزود: دانشگاهیان و پژوهشگران باید در حوزه تخصصی، نقش آفرینی در مسیر توسعه استان را برای خود ملزم بدانند و در این مسیر همراهی و حمایت مجموعه دستگاه‌های اجرایی را در کنار خود مطالبه کنند.
پیوند اظهار داشت: استان در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی قابلیت‌های خوبی را دارا می‌باشد و چنانچه عرصه نوآوری مطلوبی از سوی دانشگاه صورت گیرد قطعاً حمایت خواهند شد.


کد مطلب: 470561

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470561/تجلیل-پژوهشگران-برتر-دانشگاه-آزاد-اسلامی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1