کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

دهراب‌پور از طرف کدام مردم حرف می‌زند

28 آذر 1402 ساعت 10:43

محمد رحیم دهراب‌پور چهره اصولگرای شهرستان بویراحمد که جابجایی‌های زیادی در تصمیم‌گیری‌ها و موضع‌گیری سیاسی خود داشته است در جدیدترین اظهار نظر مدعی شده است که مردم سه حوزه انتخابیه استان خواستار تغییر نمایندگان فعلی هستند و به نوعی پیش‌بینی کرده است که نمایندگان فعلی در انتخابات پیش رو رای مردم را کسب نخواهند کرد.


یادداشت ارسالی؛ محمد رحیم دهراب‌پور چهره اصولگرای شهرستان بویراحمد که جابجایی‌های زیادی در تصمیم‌گیری‌ها و موضع‌گیری سیاسی خود داشته است در جدیدترین اظهار نظر مدعی شده است که مردم سه حوزه انتخابیه استان خواستار تغییر نمایندگان فعلی هستند و به نوعی پیش‌بینی کرده است که نمایندگان فعلی در انتخابات پیش رو رای مردم را کسب نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید:


ادعای فعال سیاسی اصولگرا در خصوص سه نماینده مجلس مردم کهگیلویه و بویراحمد

دهراب‌پور به عنوان یک شهروند در بیان رویا‌ها و آرزو‌ها و حتی نظراتش آزاد است ولی سؤالی که در این میان وجود دارد این است که داده‌های دهراب‌پور برای چنین تحلیلی کدام است؟ دهراب‌پور از طرف کدام مردم سخن می‌گوید؟ و در این میان دلیل و چرایی موضع دهراب پور چیست؟
از سؤال آخر شروع می‌کنیم. موضع دهراب‌پور کاملاً روشن است. کاش وی اجازه می‌داد یک هفته زمان از مهمانی برخی از اطرافیان عدل هاشمی‌پور در بالای شهر و در خانه یکی از لیدر‌های شناخته شده هاشمی‌پور می‌گذشت و بعد چنین اظهار نظری می‌کرد. معلوم است کسی که از چنین نشستی بیرون آمده باشد سعی می‌کند در جهت خواست آن نشست محدود نظر دهد و این گونه نظرات چیزی جز رویا و آرزو نیست.
دهراب‌پور در بویراحمد نیز هیچ وقت یک موضع‌گیری ثابت و مشخص نداشته است. گفته می‌شود وی در دور قبل از «روشنفکر» حمایت کرده بود که بعد از اتفاقات زیاد و احتمالاً عدم همراهی روشنفکر با دهراب‌پور و اتفاقاتی که برای برادر دهراب‌پور یعنی کیان دهراب‌پور افتاد او از روشنفکر جدا و حالا گفته می‌شود در بویراحمد نظرش بر روی شیرعلی خرامین است.
در گچساران نیز مشخص است دهراب پور از اساس تیپ افرادی همچون حسینی‌ها مورد پسندش نیستند و در چنین شرایطی است که وی از سه نماینده فعلی ناراضی است و دنبال تحمیل نمایندگان جدید به مردم است.
البته قرار نیست مردم به تبعیت از دهراب‌پور تصمیم بگیرند. دهراب‌پور مشخص است حتی از نظر و دیدگاه مردم مطلع نیست که تحلیل و پیش‌بینی اینچنین بی‌پایه و اساسی دارد.
در مورد کهگیلویه طبیعی است که دهراب پور به صرف یک مهمانی در شمال شهر نمی‌تواند هرگز به شناخت برسد و واقعیات آن منطقه نه در جلسات در برج عاج که در روستا‌های محروم و مناطق دورأفتاده تعیین می‌شود و همین مردم و مناطق بوده‌اند که در طول حدود چهار دهه در نقش حامی و پشتیبان سید محمد موحد ظاهر شده‌اند.
دهراب‌پور بر حسب عادت از کسانی حمایت می‌کند که از وی حرف شنوی داشته باشند و از آنجا که موحد هرگز فردی تابع این و آن نیست طبیعی است باب میل دهراب‌پور نباشد.
اما نه موحد و نه مردم حوزه انتخابیه تحت تأثیر این پروپاگاندای مجازی و خیالاتی قرار نخواهند گرفت و در میدان عمل آنچه را که باید اتفاق بیفتد رقم خواهند زد.


کد مطلب: 470525

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470525/دهراب-پور-طرف-کدام-مردم-حرف-می-زند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1