تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۴۷۰۱۴۲
کبناگزارش می دهد

معرفی کاندیدای جوان انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت

۲
۱
معرفی کاندیدای جوان انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت
کبنا ؛دکتر میلاد صابری نژاد، متولد شهرستان گچساران، تحصیلات ابتدایی تا دیپلم را در این شهرستان گذرانده و فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشد.
دکتر صابری نژاد قریب به ١٠ سال در بخش خصوصی یک کلینیک دندانپزشکی دارند و  در بخش دولتی در پلی کلینیک تامین اجتماعی و بهداشت و درمان  نفت در خدمت همشهریان بوده اند.
همچنین وی هم اکنون در آزمون تخصص ، در رشته جراحی لثه دانشگاه تهران پذیرفته  شده اند و تحصیلات خود را ادامه می دهند.
دکتر صابری نژاد از جوانان دهه شصتی است که بدون چشمداشت مالی ، سیاسی و نگاه جایگاهی و صرفا بر حسب احساس وظیفه پا به عرصه انتخابات گذاشته اند.
وی معتقد است:در شهرستان های گچساران و باشت نیروهای انسانی  جوان و مستعد زیادی وجود دارند که در ادوار گذشته به آنها بی توجهی شده و خود بعنوان یکی از همین جوانان که درک خوبی از وضعیت آنها دارم پا به عرصه گذاشته ام تا در رشد جوانان مستعد شهر و دیارم سهیم باشم.
دکتر صابری نژاد می افزاید: خود بعنوان یک جوان که از دردها و آلام جوانان شهرم به خوبی آگاهم ، آمده ام که در صورت اعتقاد و اعتماد به  اینجانب که از دل همین جامعه و محله های فقیر نشین آن بوده ام و زندگی کرده ام و روزانه با همشهریانم در ارتباط هستم ، بتوانم با همفکری جوانان خوشفکر  که سرمایه های واقعی  دیارم هستند برای توسعه و آبادانی گچساران و باشت تلاش کنیم.
وی در پایان می گوید: در پیش روی مسیرم نه سیاستی می بینم نه جریانی می بینم و فقط مردمانم را می بینم که در صورت اعتماد به حقیر بتوانم خدمتگذارشان باشم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یونسعلی حسنعلی پور
Iran, Islamic Republic of
سلام به این کاندیدای جوان وتازه نفس آرزوی پیروزی می کنم تا بتواند دردی از دردهای جوانان بیکار این حوزه بردارد به چنین جوانانی باید خسته نباشید گفت و بخاطر حضورشان هم تشکر می نمایم از دیل گچساران یونسعلی حسنعلی پور 09169736128
جوان
Iran, Islamic Republic of
یونسعلی شما با کی هستید با تاجگردونی یا با کدام کاندید هستید یکی نمیدونه مگویند یونسعلی سه رای داره نمیدونند که یک رای هم نداره
ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: ادغام رشته‌های شاخه نظری در حال بررسی کارشناسی ...
زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
1