کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبناگزارش می دهد

معرفی کاندیدای جوان انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت

16 آذر 1402 ساعت 23:15

در پیش روی مسیرم نه سیاستی می بینم نه جریانی می بینم و فقط مردمانم را می بینم که در صورت اعتماد به حقیر بتوانم خدمتگذارشان باشم


دکتر میلاد صابری نژاد، متولد شهرستان گچساران، تحصیلات ابتدایی تا دیپلم را در این شهرستان گذرانده و فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشد.
دکتر صابری نژاد قریب به ١٠ سال در بخش خصوصی یک کلینیک دندانپزشکی دارند و  در بخش دولتی در پلی کلینیک تامین اجتماعی و بهداشت و درمان  نفت در خدمت همشهریان بوده اند.
همچنین وی هم اکنون در آزمون تخصص ، در رشته جراحی لثه دانشگاه تهران پذیرفته  شده اند و تحصیلات خود را ادامه می دهند.
دکتر صابری نژاد از جوانان دهه شصتی است که بدون چشمداشت مالی ، سیاسی و نگاه جایگاهی و صرفا بر حسب احساس وظیفه پا به عرصه انتخابات گذاشته اند.
وی معتقد است:در شهرستان های گچساران و باشت نیروهای انسانی  جوان و مستعد زیادی وجود دارند که در ادوار گذشته به آنها بی توجهی شده و خود بعنوان یکی از همین جوانان که درک خوبی از وضعیت آنها دارم پا به عرصه گذاشته ام تا در رشد جوانان مستعد شهر و دیارم سهیم باشم.
دکتر صابری نژاد می افزاید: خود بعنوان یک جوان که از دردها و آلام جوانان شهرم به خوبی آگاهم ، آمده ام که در صورت اعتقاد و اعتماد به  اینجانب که از دل همین جامعه و محله های فقیر نشین آن بوده ام و زندگی کرده ام و روزانه با همشهریانم در ارتباط هستم ، بتوانم با همفکری جوانان خوشفکر  که سرمایه های واقعی  دیارم هستند برای توسعه و آبادانی گچساران و باشت تلاش کنیم.
وی در پایان می گوید: در پیش روی مسیرم نه سیاستی می بینم نه جریانی می بینم و فقط مردمانم را می بینم که در صورت اعتماد به حقیر بتوانم خدمتگذارشان باشم.
 


کد مطلب: 470142

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470142/معرفی-کاندیدای-جوان-انتخابات-مجلس-حوزه-گچساران-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1