تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۴۳
کد مطلب : ۴۷۰۱۰۸
یادداشت ارسالی:

بهترین و رساترین رسانه‌ی موحد

۸
۰
بهترین و رساترین رسانه‌ی موحد
کبنا ؛تکرار و تداوم یک موفقیت هرگز اتفاقی و از سر حادثه و صدفه نیست. تاریخ انتخابات در کل کشور و بویژه در کهگیلویه و بویراحمد بیانگر سختی و دشواری این کارزار است و کمتر دوره‌ای در سه حوزه انتخابیه بوده است که اتفاقی خارج از تصور و احتمالات در آن بوقوع پیوسته باشد.
در چنین میدان سختی اما «سید محمد موحد» هر بار که حضور داشته است همراهی و حمایت مردم بعنوان بالاترین سرمایه را با خود به همراه داشته است و از قِبَل این حمایت و همراهی اینک در قامت «شیخ الوکلا» در سطح کشور شناخته می‌شود. اما براستی راز این موفقیت و سرمایه بزرگ کدام است؟
موحد از روز اول که پا در عرصه انتخابات گذاشت به پشتوانه‌ی پایگاه و ارتباطات مردمی وارد شد و در تمام طول سال‌ها همین مسیر را ادامه داد. او هیچ‌گاه به رفتار‌های غیر اخلاقی، تخریب و بهتان علیه رقبا متوسل نشد و در تمام طول این سال‌ها بر حفظ اخلاق و نگه داشتن حرمت‌ها تأکید داشته است.
در این دوره که شاهد گسترش بیش از پیش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هستیم به شدت همین گسترش فضای مجازی شاهد بداخلاقی و بی‌اخلاقی‌های بسیار هستیم و متأسفانه برخی‌ها گمان می‌برند مدیریت فضای مجازی یعنی هتاکی و تخریب دیگران.
اما موحد و موحدی‌ها هرگز به چنین رفتاری نه باور داشته‌اند و نه حاضر به بازی در این فضای غیر اخلاقی هستند.
البته که درک و شناخت درست که در نزد سید محمد موحد وجود دارد قائل به وجود ظرفیت‌های رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است و بنا بر تحلیل منتقدین تیم رسانه‌ای موحد در دور قبل یکی از قوی‌ترین تیم‌های رسانه‌ای بوده است. تیمی که اسکلت‌بندی آن کماکان پایدار و در حال کار و فعالیت است. اما کار و فعالیت تیم رسانه‌ای موحد حول رفتار حرفه‌ای و در راستای معرفی توانمندی‌ها و شرح عملکرد سید محمد موحد است.
مردم خود بهترین قاضیان این عرصه هستند و قرار نیست فریب تیتر‌های جعلی و غیر واقعی را بخورند. آن‌ها بخوبی می‌بینند و تفاوت‌ها را لمس می‌کنند.
کار کردن بدور از هیاهو و تخریب دیگران خود بهترین رسانه برای موحد است. رسانه‌ای که همیشه احوال مورد اعتماد و توجه مردم بوده است و با اتکا به همین رسانه که شخص موحد و عملکرد وی است؛ سید محمد موحد همیشه‌ی احوال انتخاب نهایی مردم بوده است.
نماینده‌ای که با مردم باشد علاوه بر عیان شدن توانمندی‌هایش برای مردم، مردم نیز برای وی نقش رسانه را در معرفی ایفا خواهند کرد و مردم کهگیلویه بزرگ و حمایت آنان از موحد بهترین گواه بر توانمندی و تفاوت موحد با دیگران برای مردم است.
در چند وقت اخیر که انتخابات در فضای مجازی با هیجان توسط تعدادی مجازی باز محدود در حال شلوغ شدن است تیم رسانه‌ای موحد، رسانه را تنها برای تأثیرگذاری بر واقعیت دنبال کرده است و هرگز نگران نبودن در هیاهوی بی‌حاصل و مجازی نبوده و نیستند و شخص موحد خود نیز خود هرگز اجازه وقت تلف کردن و دعوا‌های فیک و مجازی را نمی‌دهد چرا که قرار نیست گره‌ی از مشکلات مردم در آنجا باز شود.
--------------------
مهرداد حسینی
نام شما

آدرس ايميل شما

مراد
United States
موحد مردم بدبخت زلیل کردی ده بسه😥😥
Iran, Islamic Republic of
موحد خودش ادم هتاکی نیست...بداخلاقی سیاسی هم ندارد...اما طرفدارانش به ویژه سادات هم قبیله اش از توهین وتخریب دیگران هیچ واهمه ای ندارند...متاسفانه انچه مردم را عصبانی کرده همین تمامیت خواهی و حرص و ولع تمام نشدنی سادات رضا توفیق است اگر نه شخص موحد تنگ نظری ندارند.‌..
عزیز
Iran, Islamic Republic of
کارکرد بدون هیاهوووو!!! خجالت اوره واقعا بیا ی کارشو نام ببر تو این چن دوره نمایندگیش؟؟؟ تنها میتونست کار شخصی انجام بده ک تو این ۴ سال هم فقط قول و وعده الکی داد ، ۸۰ درصد کسانی ک بهش رای دادن الان مخالفشن ، موحد تمام شدست و همچنین افکارش ، کسی دیگه گولشو نمیخورد این قول ب خود من داد پ کوووو ، همین ک رفت تهران دیگه جوابمون رو نداد چون ک ما پارتی نداشتیم پیشش
سید
Iran, Islamic Republic of
تو ک داری این همه چاپلوسی نماینده ای رو میکنی ک هیچ کاری برا ملت انجام نداده و ی کار عمرانی انجام نداده چرا پیشوند اسمت ک سید هستش رو‌ ننوشتی؟؟؟ موحد فقط برا سید طولیان و ... کار کرده ، الان ک دیگه ۴ سال اخرشه و تا چن ماه دیگه فقط تو مجلسه
عسلو
Iran, Islamic Republic of
که جم کن کاس کوزته انگار مردم نفهمن ک دوباره بخوان رای ب این بدن
راک
Iran, Islamic Republic of
موحد دیگه تمام شد
پرستار
Iran, Islamic Republic of
از سیستم تفرقه بنداز و حکومت کن 40 سال مردم را به فلاکت نشاند . باید به امثال شما شک کرد شاید هم وامدار ایشانید که چنین پای ایشان ماندید.
Iran, Islamic Republic of
جناب‌حسینی تکلیف امثال شما مشخص است
کل دوره های قبولی ایشان ...
چیزی جزئ فریب مردم نبود از سیاست تفرقه بنداز و حکومت کن خوب استفاده می کرد
در هر منطقه ای افراد با نفوذ را انتخاب می کرد وبا فشار و تحمیل منطقه ای رای جمع می کرد
تحصیلکرده‌گان واقعی حق تصمیم گیری نداشتند
در هر منطقه ی جغرافیایی از شعار خاصی استفاده می کرد
در منطقه ی ثلاث شعار سید محمیدی را می داد
در بویراحمد شعار من داماد بویر احمدم را تکرار می کرد
شما بفرمایید چه کارخانه ای ...کارگاهی ..معدنی ...سدی ... را احداث کرد
این دور هم با شعار عزت کهگیلویه آمد .
همه را فدای رضا توفیق کرد
به انتخاب هاش نگاه کنید
انصافا شرم آوراست
باید بدانیم امثال موحد.... بزرگواری . هاشمی ...دهبانی
اگر وجدانی باشد تاریخ مصرفشان تمام شد
بیایید به توسعه ی منطقه ..مشکلات واقعی ..و شعار های توخالی پایان دهیم
موقعیت جغرافیایی ...معادن...سدهای بی فایده ...جوانان تحصیل کرده ی بیکار ... گوجه چین های مجبور... شعار های طایفه و تیره ایی
کهگیلویه و چرام و بهمئی را نابود کرده تست
بشکند قلمی که از روی تعصب به حمایت از چنین نگارش می کند
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1