تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۶۹۹۲۵
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

واژگونی خودروی زائران حرم بی‌بی حکیمه(س) گچساران / ۲ کشته و 14 مصدوم

۰
واژگونی خودروی زائران حرم بی‌بی حکیمه(س) گچساران / ۲ کشته و 14 مصدوم
کبنا ؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران حرم بی‌بی حکیمه(س) در مسیر گچساران- به این بقعه متبرکه ۲ نفر کشته و 14 نفر مصدوم برجا گذاشت.
کاظم فلاحی دوست در این باره اظهار کرد: یک دستگاه خودوی ون زائرانی که از استان اصفهان به زیارت مرقد بی‌بی حکیمه ( خواهر امام رضا ع ) به استان کهگیلویه و بویراحمد مشرف شده بودند در مسیر گچساران - بی‌بی حکیمه دچار سانحه شد.
وی بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح امروز رخ داد.
فلاحی دوست اظهار کرد: نیرو‌های امدادی از اورژانس، هلال احمر و نفت حوزه گچساران با تجهیزات لازم درمانی و همچنین پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: کار انتقال مصدومان به مراکز درمان به وسیله یک دستگاه آمبولانس از شهرستان دیلم و چهار دستگاه آمبولانس از شرکت نفت گچساران و پایگاه بین جاده‌ای بی‌بی حکیمه گچساران انجام شد.
فلاحی دوست ادامه داد: در این حادثه ۲ زن بر اثر جراحات زیاد در دم جان باختند و 14 سرنشین دیگر به بیمارستان‌های شهرستان گچساران انتقال داده شدند.
وی بیان کرد: باتوجه به اینکه محور بی‌بی حکیمه کوهستانی و دارای پیج‌های خطرناک است، رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را کامل رعایت کنند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از امداد‌رسانی به مصدومین حادثه واژگونی خودروی ون در محور گچساران _ بی‌بی حکیمه خبر داد.
محمد‌امین نیکوئی نژاد گفت: حادثه انحراف و به دنبال آن واژگون شدن خودروی ون در محور گچساران_بی بی‌حکیمه، ۵ کیلومتری بی‌بی حکیمه در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز ۱۱ آذر ماه سال جاری به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گچساران اعلام شد.
وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بی‌بی حکیمه، باباکلان، دیلم، ۱ و ۳ شهری گچساران و ۳ دستگاه آمبولانس از شرکت نفت به محل حادثه اعزام شدند افزود: متأسفانه در این حادثه دو تن در دم جان باختند.
نیکوئی نژاد در ادامه گفت: ۱۲ مصدوم حادثه پس از اقدامات لازم درمانی، توسط آمبولانس‌های اعزامی به سمت بیمارستان شهید رجائی گچساران و ۲ مصدوم به بیمارستان دیلم منتقل شدند.
بارگاه بی‌بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع)، در ۸۰ کیلومتری جنوب دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1