کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

واژگونی خودروی زائران حرم بی‌بی حکیمه(س) گچساران / ۲ کشته و 14 مصدوم

11 آذر 1402 ساعت 14:10

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران حرم بی‌بی حکیمه(س) در مسیر گچساران- به این بقعه متبرکه ۲ نفر کشته و ۱۲ نفر مصدوم برجا گذاشت.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران حرم بی‌بی حکیمه(س) در مسیر گچساران- به این بقعه متبرکه ۲ نفر کشته و 14 نفر مصدوم برجا گذاشت.
کاظم فلاحی دوست در این باره اظهار کرد: یک دستگاه خودوی ون زائرانی که از استان اصفهان به زیارت مرقد بی‌بی حکیمه ( خواهر امام رضا ع ) به استان کهگیلویه و بویراحمد مشرف شده بودند در مسیر گچساران - بی‌بی حکیمه دچار سانحه شد.
وی بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح امروز رخ داد.
فلاحی دوست اظهار کرد: نیرو‌های امدادی از اورژانس، هلال احمر و نفت حوزه گچساران با تجهیزات لازم درمانی و همچنین پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: کار انتقال مصدومان به مراکز درمان به وسیله یک دستگاه آمبولانس از شهرستان دیلم و چهار دستگاه آمبولانس از شرکت نفت گچساران و پایگاه بین جاده‌ای بی‌بی حکیمه گچساران انجام شد.
فلاحی دوست ادامه داد: در این حادثه ۲ زن بر اثر جراحات زیاد در دم جان باختند و 14 سرنشین دیگر به بیمارستان‌های شهرستان گچساران انتقال داده شدند.
وی بیان کرد: باتوجه به اینکه محور بی‌بی حکیمه کوهستانی و دارای پیج‌های خطرناک است، رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را کامل رعایت کنند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از امداد‌رسانی به مصدومین حادثه واژگونی خودروی ون در محور گچساران _ بی‌بی حکیمه خبر داد.
محمد‌امین نیکوئی نژاد گفت: حادثه انحراف و به دنبال آن واژگون شدن خودروی ون در محور گچساران_بی بی‌حکیمه، ۵ کیلومتری بی‌بی حکیمه در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز ۱۱ آذر ماه سال جاری به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گچساران اعلام شد.
وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بی‌بی حکیمه، باباکلان، دیلم، ۱ و ۳ شهری گچساران و ۳ دستگاه آمبولانس از شرکت نفت به محل حادثه اعزام شدند افزود: متأسفانه در این حادثه دو تن در دم جان باختند.
نیکوئی نژاد در ادامه گفت: ۱۲ مصدوم حادثه پس از اقدامات لازم درمانی، توسط آمبولانس‌های اعزامی به سمت بیمارستان شهید رجائی گچساران و ۲ مصدوم به بیمارستان دیلم منتقل شدند.
بارگاه بی‌بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع)، در ۸۰ کیلومتری جنوب دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد.


کد مطلب: 469925

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469925/واژگونی-خودروی-زائران-حرم-بی-بی-حکیمه-س-گچساران-۲-کشته-14-مصدوم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1