تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : ۴۶۹۹۰۷
در خطبه های نمازجمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ چیتاب مطرح شد

امام جمعه کبگیان: دشمن دلسوز قشر دانشجو ضمن ترور نخبه‌ها شدیدترین تحریم‌ها را جهت نابودی زیرساخت علمی کشور انجام می‌دهد

۱
امام جمعه کبگیان: دشمن دلسوز قشر دانشجو ضمن ترور نخبه‌ها شدیدترین تحریم‌ها را جهت نابودی زیرساخت علمی کشور انجام می‌دهد
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: دشمن دایه دلسوزتر از مادر برای قشر دانشجویی است، که ضمن ترور نخبه‌‌ها، شدیدترین تحریم‌ها را جهت نابودی زیرساخت علمی کشور انجام می‌دهد.
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام عباس آبرومند نسب، امام جمعه موقت کبگیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گُناه گفت: هرکسی خداوند را در همه حال ناظر بر اعمال (رفتار، گفتار، کردار) خود بداند و بغیر از خدا نترسد رستگار خواهدشد.
حجت الاسلام آبرومند نسب حُب اهل بیت با شاخصه عمل به دستورات آن بزرگواران را برگ برنده انسان در یوالحساب برشمرد و افزود: به هیچ وجه، و هیچ وقت در هر موقعیتی تحت الشعاع هیچ کس گول نخورید و این نعمت را ازدست ندهید.  
امام جمعه موقت کبگیان در فراز دوم از خطبه‌های این هفته با اشاره به فرا رسیدن سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: همیشه برای ملتی که قانون مدارند، یک افراد قانون گریزی جهت متشنج کردن جو جامعه داعیه نفی قانون اساسی دارند که با متضرر شدن منافعات خصوصی حاضرند منافع عام را، وَلَـو به بهانه تغییر قانون همگانی فدای منفَعَتِ خِویش کُنَند.  
حجت الاسلام آبرومند نسب در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدنِ روز دانشجو نیز گفت: دانشجویان نخبه‌گانی هستند که با پویائی در مسیر علمی مورد علاقه خود دنبال نبوغ و پیشرفت در حیطه علمی جهت سربلندی کشور هستند فلذا دشمنان نظام در این راه باسنگ‌اندازی و تزریق یاس دنبال دلسرد کردن و متعاقباً بدبینی آنان به کانون رشد و توسعه‌شان هستند.  
این خطیب موقت با اذعان به اینکه دُوِل غرب در رأس آنان استکبار جهانی واستعمار پیر از یک طرف با ترور نُخبه‌ها، وازطرفی دیگر با تحاریم کمر شکن خصلت پلید‌شان در نابودی زیرساخت علمی کشور خاصه قشر دانشجو را در سر دارند ادامه داد: همین روباه صفتان، در آن روی سکه به بهانه کمبود امکانات بدنبالِ تحمیلِ شرایط سخت و تزریق یاس و نااُمیدی بر بدنه جامعه، بنامِ آزادی مُفرَط دایه دلسوز‌تر از مادر برای قشر دانشجوئی می‌شوند که خود نقشه ترور و تحریمشان را با تمام توان اجرا می‌کنند.  
وی در ادامه خاطرنشان کرد: به حول قوه الهی با ابتکار عمل نخبگان پُرتَوان و مستعد ما در سایه توانمندی، بیداری و تلاش، علیرغم تمام فشار‌های اقتصادی این گردنه سخت را هم پشت سر خواهیم گذاشت و در راه رسیدن به هدف والا قلـه افتخار سربلند‌تر از همیشه به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.  


---------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1