تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : ۴۶۹۸۶۹
کبنا گزارش می‌دهد

تنور داغ انتخابات در دستان مجازی‌ها / عزت موحد، راه روشن بهرامی / حرف‌های متفاوت منتظریان در باره رسانه‌ها و کلیپ‌های روشنفکر ( + فیلم)

۴۴
۰
تنور داغ انتخابات در دستان مجازی‌ها / عزت موحد، راه روشن بهرامی / حرف‌های متفاوت منتظریان در باره رسانه‌ها و کلیپ‌های روشنفکر  ( + فیلم)
کبنا ؛تنور رقابت انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با نزدیک شدن به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داغ شده و در این میان فضای مجازی به دلیل سهولت دسترسی و سرعت انتشار انکار نشدنی، علاوه بر پل ارتباطی برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی و افزایش مشارکت مردمی به عنوان یک ابزار برای تخریب یا تبلیغ کاندیدا‌های این استان یکه‌تازی می‌کند.
به گزارش کبنا، این روز‌ها تنور انتخابات داغ شده و افراد مختلفی از اقشار گوناگون با رویکرد‌های سیاسی متفاوت با همدیگر در فضای مجازی به رقابت می‌پردازند. 
انتخابات اسفند ماه امسال، بدون شک یکی از مهم‌ترین اتفاقات سیاسی سال 1402است. رقابت کاندیداها در فضای مجازی برای رسیدن به بهارستان آغاز شده  و حالا بیش از روز‌های گذشته بحث‌های سیاسی خصوصاً موضوعات پیرامون انتخابات داغ شده است. حالا در روزگاری که گردهمایی ممکن نیست، نقش فضای مجازی بیش از پیش پررنگ شده است.
حالا شاهد کلیپ‌هایی هستیم که در پلتفرم‌های آنلاین منتشر می‌شوند یا لایو‌های اینستاگرامی که تلاش می‌کنند به نفع جریانی سیاسی در آتش تنور انتخابات بدمند.
کبنا نیوز در ادامه بدون اینکه تصاویر و محتوای فیلم‌‌ها را تائید یا رد کند، فعالیت‌های نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس را صرفاً برای اطلاع عموم منتشر می‌کند و در راستای مشارکت حداکثری و تحقق چهار راهبرد مهم انتخابات (مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت) انجام می‌گیرد.
در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون؛ تیم رسانه‌ای مهدی روشنفکر، نادر منتظریان و محمد بهرامی بیش از سایر کاندیداها فعال هستند. این سه رقیب سرسخت مرتب کلیپ‌های را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. بعضی وقت‌ها هم کلیپ‌های تکراری در پلتفرم‌های آنلاین منتشر می‌شود.
 تیم رسانه‌ای مهدی روشنفکر به نسبت به هفته گذشته فعالیت کمتری به لحاظ پخش تیزر و عکس‌های تبلیغاتی داشت. بعضی از فیلم‌های دوره گذشته (انتخابات 98) را در فضای منتشر کردند. البته روشنفکر در این هفته به تماشای دیدار دو تیم فوتبال اتحاد بویراحمد و کازرون رفت.
    
گروه رسانه‌ای «روشنفکر» علاوه بر تکه‌های از فیلم انتخاباتی «روشنفکر» در سال 98 و فیلم جشن پیروزی او در منطقه تلگاه، فیلمی هم از سفر «مهدی روشنفکر» به همراه استاندار به منطقه «سادات محمودی» منتشر کردند. آنها در این فیلم به دنبال این بودند که نقش «روشنفکر» را گازرسانی به برخی از روستاهای سادات محمودی نشان دهند.
  


  
اما گروه رسانه‌ای نادر منتظریان در پایان هفته در حرکتی جالب فیلم حمایت «منتظریان» از رسانه‌های آزاد و مطالبه‌گر را پخش کردند. پخش صحبت‌های منتظریان به هر نیتی که بود، بازتاب خوبی داشت و چهره جدیدی از او نشان داد. دفاع منتظریان از رسانه تا حد زیادی پاسخی به برخی از حرف‌های منفی بود و او اعتقادش را به دیپلماسی رسانه‌ای بیان کرد.
   
راه روشن فردا، گفتمان «محمد بهرامی» است که در کلیپ‌های او دیده می‌شود. بهرامی در این چند دوره با این شعار فعالیت کرده، دیدن فیلم جوانان حامی بهرامی خالی از لطف نیست. همچنین نشست بهرامی با بخشی از اهالی منطقه بویراحمد سفلی از دیگر فعالیت‌های او در هفته گذشته بود. دیدارهای مردمی بهرامی روز به روز بیشتر می‌شود که در تصاویر زیر بخشی از آنها توسط تیم رسانه‌ای «بهرامی» به اشتراک گذاشته شده است.
   




در حوزه کهگیلویه بزرگ، محمد موحد و علی محمد بزرگواری فعالیت‌های انتخاباتی خود را گرما بخشیدند. اتاق فکر «موحد» هنوز کلمه عزت را کنار اسم «موحد» می‌آورد. با کاروان «عزت» عنوانی است که در تبلیغات‌ انتخاباتی موحد دیده می‌شود. یکی از کاربران فضای مجازی نوشته بود؛ او 24 سال نماینده مجلس بوده و در این 24 سال حتی یک کارخانه بزرگ یا پتروشیمی در این حوزه انتخابیه به ثمر ننشست تا جوانان بیکار کهگیلویه بزرگ در استان‌های دیگر برای کار آواره نباشند.
  


علی محمد بزرگواری بعد از هشت نمایندگی مجلس، خداحاقظی کرد و بعد از دو دوره دوری از این عرصه دو باره برگشت و دلایلی را برای آمدن دوباره‌اش بر شمرد. بزرگواری روز به روز بر فعالیت انتخاباتی خود می‌افزاید. او رقیب سرسختی برای موحد و هاشمی است.
این در حالی است که «سردار عدل هاشمی» فعالیت‌های انتخاباتی خود را تنها از مجاری رسمی دنبال می‌کند.
    
سایر نامزدهای انتخاباتی کهگیلویه دیدارهای مردمی دارند. هواداران سعادتیان، او را سعادت کهگیلویه بزرگ می‌خوانند.


اما در حوزه انتخابیه شهرستان‌های باشت و گچساران چهره‌های جدیدی پا به عرصه انتخابات گذاشتند. محمد باقر شریفی در منطقه حضوری پُررنگ دارد. او وجهه قابل قبول و مسیر روشنی دارد. 
   
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روشنفکر ۴ سال گذشته کجا بوده که الان تماشای فوتبال آمده؟ اینکار عین فریب نیست؟ الان یادش اومده؟
Iran, Islamic Republic of
منتظریان
بهرامی
روشنفکر
مقدم
زارع
خرامین
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر
منتظریان
بهرامی
زارعی
خرامین
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
تفاوت روشنفکر با بقیه کاندیداها در این است که ایشان‌جهت رسیدن‌به هدفش به هرکاری دست می زند و هر نقشی را بازی می کند.
کسانی که روشنفکر را خوب نمی شناسند فکر میکنند ایشان‌مظلوم و فقیر است
پرستار
Iran, Islamic Republic of
داشت برای مردمش کار میکرد
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده روشنفکر سوم‌می شود. رقابت بین بهرامی و منتظریان است.
دست روشنفکر برای همه علی الخصوص دوستانش رو شد و فهمیدند که صداقت ندارد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حاج مهدی روشنفکر
۸۰ هزار رای
اختلاف با نفردوم ۴۰ هزار
خشه خشه په خوش چشه باز هم خشه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر بیش از ۳۵ هزار نمیاره داشته باش تا فردای انتخابات تازه با پیش بینی سو استفاده احتمالی
خدا یاوره
Iran, Islamic Republic of
دور قبل همی گاه زی هنوز نونی موج چنه نونی یک سوم استان چنه نونی اونو که دور قبل نبیین ورگشتن
Iran, Islamic Republic of
علا برکت‌الله
Iran, Islamic Republic of
چرا در تصاویر نفرات صدرنشینی مثل بزرگواری و بهرامی نیستند و کسانی مثل خرامین و عدل که در ته لیست قرار می گیرند و نفرات آخر بویراحمد و کهگیلویه هستند عکسشون زدید?!
بویراحمد رقابت:
۱. روشنفکر
۲. منتظریان
۳. بهرامی
۴. زارعی
۵. مقدم
ازموده را دوباره ازمودن خطاست
Iran, Islamic Republic of
تمامی تنور ها در استان خاموشند فقط تنور انتخابات که دکان شده برای بعضی ها.
صمد
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدومشون بدرد نمیخوره
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده کاندید های بویراحمد هیچ کدوم صلاحیت ندارم نمیدونم چطور تایید میشن
لطفا هواداران جناب منتظریان جناب روشنفکر جناب بهرامی اصلا کاندیدا های بویراحمد و دنا آقا شما که طرفدارین برای من دلیل بیارین رای بدم به کاندیدتون یا از دستاورد هاشون برام بگین ممنون تون میشم هرکدوم از کاندید ها تونستن قانعم کنن برای رای ریزی تا پای جون براش رای جمع میکنم برام بگین ببینم کاندیداتون که سنگشو به سینه میزنین چه دستاوردی برای شهرستان به دست اوردن در زمان مسند قدرتشون تا هم من هم بقیه ببینن و انتخاب کنن
دستاورد
Iran, Islamic Republic of
فعال کردن میدان گازی مختار گازرسانی زیلایی سد سقاوه کاره راه سازی ورودی و خروجی مرکز استان، فعال کردن کارخانه قند ،پیگیری سد تنگ سرخ ،برگرداندن دو درصد نفت به کل استان ،آسفالت کردن کوچه های تمام روستاها ،و راه های ارتباطی و .........و در نهایت خارج کردن بویراحمد زیر چنگال های بقیه نمایندگان استان و برگرداندن عزت بویراحمد
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
فقط بزرگواری
Iran, Islamic Republic of
درد را از هر طرف بنویسی درد است..اینا فکر میکنن میتونن گره گشایی کنن ... والا وقتی اومدن، همون اندک گره هایی که در حال باز شدن بودن را محکم تر و کورتر میکنن
Iran, Islamic Republic of
تبلیغات 45 سال گذشته تجربه شده مسوولان ناکارآمدی ایران گرفته مشکلات اقتصادی و معیشت گرانی و تورم وبیکاری فقر تحریم انزوا و تخریب همدیگر عوامل اصلی هستند نارضايتي مردم بودجه آورد نمایندگان مجلس ودولت ناتوانی آنها در حل مشکلات اقتصادی و معیشت گرانی و تورم وبیکاری فقر ثابت است علتش مسوولان ناکارآمدی در رأس ثروت و قدرت است بخاطر منافع خودشان هستند نه مردم محروم
Iran, Islamic Republic of
درود بر منتظران
نه به روشنفکر
حماسه اسفند ماه گورستان تاریخی خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
انشالله حاج زارعی.
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر!!! این نماینده ها مگه تهران نرفتند؟ بابا حداقل از بقیه یاد بگیرید مردم کار و زندگیشیونو رها کردند چسبیدند به این نامزدها تا انتخابات چند ماه مونده؟ ادارات کاملا تحت تاثیر قرار گرفته و خدمات شده بده بستانی، علنا مردم را تطمیع میکنند در ادارات. اداره اطلاعات و استانداری چرا نظارت ندارند.
Iran, Islamic Republic of
سئوال: چرا استان ک و ب محروم مانده؟
پاسخ: وضعیت کنونی رایج در استان
محروم
Iran, Islamic Republic of
به خاطر افراط و تفریط به خاطر خودی و غیر خودی به خاطر منفعت طلبی و پیمانکاری و حلقه های خودساخته
Iran, Islamic Republic of
درود بر سعادت کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
رای دادن
Iran, Islamic Republic of
باز هم روشنفکر و موحد راهی بهارستانند
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دیگه حنای نماینده ها ی مجلس پیش مردم رنگی نداره
مافیای پول
Iran, Islamic Republic of
موحد هاشمی بزرگواری هر سه بیسواد هستند.

موحد و هاشمی باید رد صلاحیت شوند
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
ان‌شاءالله نتایج چنین است
۱روشنفکر
۲بهرامی
۳زارعی
۴منتظریان
۵بقیش
United States
این یه آرزوست برا تو ولی روشنفکر رای سومه حداکثر ۳۵ هزار. یا بهرامی یا منتظریان رای اول را میاره با حدود ۵۵ هزار
مراد
Iran, Islamic Republic of
برنده قطعی حوزه ی کهگیلویه بزرگ ،کسی نیست جز حاج عدل هاشمی پور .
موج سردار ، موحد و بزرگواری را به ته دره پرتاب میکند
Iran, Islamic Republic of
اوضاع موحد واقعا خیته،
الکی بعضی از لیدرها،تشویقش کردند بیاد در صحنه، وقتی فضای عمومی خسته شده اند از تکرار بودنش،
مردم می‌دانند موحد کارایی سالهای قبل را ندارد ودر این دور واقعا این موضوع براشون ثابت شد،وکاملا متوجه شدند که موحد چه چیزهایی را دنبال میکنه،وبا چه هدفی اومد و برادرش را مسول دفترش کرد،
یعنی عملا اگر ابراهیم ،راضی بشه، کارها پیش موحد اوکی میشه
United States
عدل هاشمی انتخابات را برد کجایید لیدرهای عزت کهگیلویه کجایند
United States
نود درصد حومه غربی و شرقی دهدشت در تصرف عدل هاشمی شده؟بزرگواری اصلأ فعالیتی ندارد کدام فرد شاخص با ایشان هست نام ببر؟ چهارتا نام ببر
United States
آرای موحد عزت کهگیلویه دو ایل طیبی و دشمن زیاری ها بودند که همه آنها یک جا رفتند پس آرای موحد کجاست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فعلا بروید فاتحه خوانی تا بعدا
Iran, Islamic Republic of
کمایی بی شرف...
علیپور
Singapore
بهرامی
بهرامی
بهرامی
پژمان علی پور
United Kingdom
درود بر جوان نخبه،علمی و عملگرا مطمئنا این بار دکتر بهرامی پیروزی قطعی انتخابات در بویراحمد،دنا ومارگون خواهند بود و دیگر به افراد ضعیف و بی برنامه کسی رأی نخواهند داد
احسان
United States
نشست های هر لحظه و هر روزه مردم با دکتر بهرامی چهره شاخص و نامی علمی و عملگرای استان، نشان از برد صددرصدی ایشان دارد.
China
دکتر محمد بهرامی مردی علمی و عملگرا کسی که برای تغییر امده اینشالله حتما پیروز
آریوبرزن
United States
دکترمحمدبهرامی برنده این دوره انتخابات است به امید فردایی روشن
کا محمد طاهری بزرگ
Iran, Islamic Republic of
منتظریان بویراحمد سعادتیان یا بزرگواری کهگیلویه حسینی یا شریفی گچساران شک مکنید
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1