تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : ۴۶۹۶۲۹
یادداشت؛

برای دختر عشایری که به‌دلیل نبود بالگرد هوایی جان داد

۶
۱
برای دختر عشایری که به‌دلیل نبود بالگرد هوایی جان داد
کبنا ؛پیروی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پی درگذشت دختر عشایر به دلیل نبود بالگرد در استان یادداشتی برای پایگاه خبری کبنا نیوز ارسال کرده که در ادامه آن را می‌خوانید.
این پیام به شرح زیر است.
امام خمینی(ره): خدا نیاورد آن روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولین کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومین و روی آوردن به سرمایه دار‌ها گردد و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار بیشتری برخوردار شوند.
ای داد از تیغ بی‌تدبیری و ناتوانی برخی که بر گلوی مردم بی‌گناه و محروم قرار گرفته است، تیغی که به آسانی نمی‌بُرد بلکه زجرکش می‌کند، تیغی که از خون خواری سیراب نمی‌شود بلکه هرچه بیشتر می‌نوشد حریص‌تر می‌شود، همان تیغی که حبِ به مقام، تیزی آن را دوچندان کرده است.
امروز با بعضی از مسئولینی طرف هستیم، که گرداگرد یک نمایش تراژدی به نام محرومیت‌ ایستاده و با سکوت بی‌پایان خود مهر تأییدی بر آن زده‌اند. مسئولینی که به جای پشت مردم بودن به مردم پشت کرده‌اند.
حال باید بگوییم از دخترک بیگناه عشایری که در مناطق محروم زندگی می‌کرد و چه بسا نمی‌دانست که وزیر بهداشت کیست، بهارستان کجاست، وظیفه‌ی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاونینش در قبال‌ایشان چیست و در نهایت رئیس اورژانس چه مسئولیت خطیری دارد؟ جان خود را در دست گرفت و به آسمان رفت تا دیگر برای آمدن شخصی به آسمان چشم ندوزد.
آری، دیریست که در سرزمین بلوط بعضی وقت‌ها انسان‌ی به دلیل نبود، تجهیزات و امکانات جان عزیزش را از دست می‌دهد، بی‌تدبیری بعضی مسئولین عادی و شعار‌های انتخاباتی پر سر و صدا‌تر شده است. باید ببینیم که کدامین نماینده‌ی انتخاباتی برای جمع‌آوری آرا مردم محروم، به تشییع جنازه خواهد رفت و شعار تجهیز استان به بالگرد را خواهد داد؟!
بدانید که همه در خون این عزیز شریک هستند، چه آقایان نماینده، چه مسئولین استانداری، چه مسئولین دانشگاه و حتی ما دانشجویان...
ما بعنوان تشکل جامعه اسلامی بر حسب وظیفه‌ی اسلامی خود، تا زمانی که جان در بدن داریم، از حق مردم مظلوم‌مان دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که بیش از این، شخص یا اشخاصی قربانی بی‌مسئولیتی عده‌ای معلوم الحال شوند.
در پایان از دادستانی محترم، استدعا داریم که به صورت خاص در این قضیه ورود پیدا کنند و در محکمه‌ای عادلانه به این اهمال کاری، پاسخی در خور و انقلابی بدهند.
باشد که درس عبرتی شود برای دیگر مسئولان؛ وَإِذَا حَكَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْكُمُوا بِالْعَدْلِ و مِن الله توفیقاً
نام شما

آدرس ايميل شما

ناامید
Iran, Islamic Republic of
مسئولین در مراسمات و فاتحه خوانی اند
جانتان را بپایید....
تاسف تاسف تاسف

Iran, Islamic Republic of
مردم ما هنوز دارن دنبال کاندیدا به این طرف و اون طرف میرن
کاظم نژادمحمدیان
Iran, Islamic Republic of
احسن متن قشنگی بود،اماچرا به رییسی تذکر ندادید که سفر دومشان به استان همزمان با سقوط بالگرد بود قول مساعد داد که بالگرد اختصاص دهد اما کو،
کشور الان دست خدای متعال.وتدابیر رهبر فرزانه است
میدانیم درحال حاضر ناتوانترین دولت وباسوادترین دولت تاریخ انقلاب راداریم
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش نماینده با اون لشکر انتخاباتیش در تشییع جنازه شرکت نمیکنه چون این دخترک فقیر بود و از خانواده فقیر و بدون سبد رای
Iran, Islamic Republic of
در سرزمین کهگیلویه بویراحمد عدالت مرد.رای ش رو محرومین میدن ولی پستهای مدیریتی و پیمان‌های میلیاردیش مال خوانین و پولدارها و ثروتمندانه
کبنا
اووردن بالگرد ظرفیت ملی میخاد
تنها اورژانس تلاش کرده که بالگرد بیاد
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1