کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

برای دختر عشایری که به‌دلیل نبود بالگرد هوایی جان داد

2 آذر 1402 ساعت 23:06

پیروی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پی درگذشت دختر عشایر به دلیل نبود بالگرد در استان یادداشتی برای پایگاه خبری کبنانیوز ارسال کرده که در ادامه آن را می‌خوانید.


پیروی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پی درگذشت دختر عشایر به دلیل نبود بالگرد در استان یادداشتی برای پایگاه خبری کبنانیوز ارسال کرده که در ادامه آن را می‌خوانید.
این پیام به شرح زیر است.
امام خمینی(ره): خدا نیاورد آن روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولین کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومین و روی آوردن به سرمایه دار‌ها گردد و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار بیشتری برخوردار شوند.
ای داد از تیغ بی‌تدبیری و ناتوانی برخی که بر گلوی مردم بی‌گناه و محروم قرار گرفته است، تیغی که به آسانی نمی‌بُرد بلکه زجرکش می‌کند، تیغی که از خون خواری سیراب نمی‌شود بلکه هرچه بیشتر می‌نوشد حریص‌تر می‌شود، همان تیغی که حبِ به مقام، تیزی آن را دوچندان کرده است.
امروز با بعضی از مسئولینی طرف هستیم، که گرداگرد یک نمایش تراژدی به نام محرومیت‌ ایستاده و با سکوت بی‌پایان خود مهر تأییدی بر آن زده‌اند. مسئولینی که به جای پشت مردم بودن به مردم پشت کرده‌اند.
حال باید بگوییم از دخترک بیگناه عشایری که در مناطق محروم زندگی می‌کرد و چه بسا نمی‌دانست که وزیر بهداشت کیست، بهارستان کجاست، وظیفه‌ی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاونینش در قبال‌ایشان چیست و در نهایت رئیس اورژانس چه مسئولیت خطیری دارد؟ جان خود را در دست گرفت و به آسمان رفت تا دیگر برای آمدن شخصی به آسمان چشم ندوزد.
آری، دیریست که در سرزمین بلوط بعضی وقت‌ها انسان‌ی به دلیل نبود، تجهیزات و امکانات جان عزیزش را از دست می‌دهد، بی‌تدبیری بعضی مسئولین عادی و شعار‌های انتخاباتی پر سر و صدا‌تر شده است. باید ببینیم که کدامین نماینده‌ی انتخاباتی برای جمع‌آوری آرا مردم محروم، به تشییع جنازه خواهد رفت و شعار تجهیز استان به بالگرد را خواهد داد؟!
بدانید که همه در خون این عزیز شریک هستند، چه آقایان نماینده، چه مسئولین استانداری، چه مسئولین دانشگاه و حتی ما دانشجویان...
ما بعنوان تشکل جامعه اسلامی بر حسب وظیفه‌ی اسلامی خود، تا زمانی که جان در بدن داریم، از حق مردم مظلوم‌مان دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که بیش از این، شخص یا اشخاصی قربانی بی‌مسئولیتی عده‌ای معلوم الحال شوند.
در پایان از دادستانی محترم، استدعا داریم که به صورت خاص در این قضیه ورود پیدا کنند و در محکمه‌ای عادلانه به این اهمال کاری، پاسخی در خور و انقلابی بدهند.
باشد که درس عبرتی شود برای دیگر مسئولان؛ وَإِذَا حَكَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْكُمُوا بِالْعَدْلِ و مِن الله توفیقاً


کد مطلب: 469629

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469629/دختر-عشایری-به-دلیل-نبود-بالگرد-هوایی-جان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1