تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۶۹۵۷۵
در جشن روز پرستار در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مطرح شد

شهامت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد: یا اختیار تام معاونت درمان را به من بدهید، یا نمی‌مانم / قرار نیست، رئیس بیمارستان را کس دیگری انتخاب کند و اگر خرابی بود من پاسخ بدهم /باید فرایند‌ها اصلاح شود/ کسانی الفبای «سلامت» را نمی‌دانند، اما درباره تخصصی‌ترین موضوع سلامت اظهار نظر می‌کنند! / استان کهگیلویه و بویراحمد، استان نخواهد شد، مگر اینکه اهل قلم توانا شوند

۳۷
۱
شهامت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد: یا اختیار تام معاونت درمان را به من بدهید، یا نمی‌مانم / قرار نیست، رئیس بیمارستان را کس دیگری انتخاب کند و اگر خرابی بود من پاسخ بدهم /باید فرایند‌ها اصلاح شود/ کسانی الفبای «سلامت» را نمی‌دانند، اما درباره تخصصی‌ترین موضوع سلامت اظهار نظر می‌کنند! /  استان کهگیلویه و بویراحمد، استان نخواهد شد، مگر اینکه اهل قلم توانا شوند
کبنا ؛معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اختیارات معاونت درمان را به من بدهند، قوی‌تر از گذشته می‌مانم. دلیل ندارد که رئیس بیمارستان را من انتخاب نکنم و آن موقع انتظار دارند که پاسخ اشکالات و خرابی‌ها را من بدهم. 
به گزارش کبنا، محمود شهامت قبل از ظهر امروز در جشن روز پرستار که در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با حضور جمعی از مسوولان برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار داشت: یک سال و ۸ ماه است که متولی درمان در استان هستم و با وجود تمام تلاش‌ها و زحماتی که انجام شد ولی تغییراتی دیده نشد.
معاون درمان علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با گام‌های محکم و نفس‌های استوار و دل‌های‌ امیدوار برای بهبود و شرایط بهتر وضعیت سلامت استان تلاش کردیم.
وی افزود: در کدام اداره این استان و کشور حقوق و حق‌الزحمه ۱۴ ماهه پرداخت نمی‌شود. اما کارکنان و کادر آن شبانه‌روز زحمت بکشند. کسانی که بیشتر از توانشان تلاش می‌کنند و بیشتر از روز‌ها و شب‌های گذشته بیدار می‌مانند و با دست‌های خالی «اَمن یجیب‌»های زینب‌گونه می‌خواند، توهین می‌شنوند و امنیتش به خطر می‌افتد و کسی نمی‌فهمد‌. اینها درد‌ها و چالش‌های حوزه درمان و سلامت این استان است.
شهامت در ادامه زبان گلایه و انتقاد گشود و به نقد افرادی پرداخت که به مسائل جزءی دامن می‌زنند و گفت: آخرین دستاوردهای که در این دولت وارد این استان شد، آنژوگرافی به ارزش 430 میلیارد ریال بود که با بودجه یک سال خیلی از ادارات استان کهگیلویه و بویریراحمد برابری می‌کند، و اکنون در بیمارستان امام سجاد(ع) مستقر شده است.
وی اضافه کرد: ۶ ماه در وزارتخانه حضور پیدا کردم و تیم درمان کمک کرد تا آنژوگرافی وارد استان شد، چرا این‌ها را نمی‌بینید؟ کافی است در سطل زباله بیمارستانی خونی پیدا شود تا همه به آن بپردازند و تمام زحمات کادر خدوم درمان و سلامت استان زیر سؤال برود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی الفبای «سلامت» را نمی‌دانند، اما درباره تخصصی‌ترین موضوع حوزه سلامت اظهار نظر می‌کنند! کسانی که بدون  داشتن رشته مرتبط و بدون تخصص به حوزه سلامت استان حمله‌ور می‌شوند! یقیناً اهداف و منافع دیگری را دنبال می‌کنند و هدف از این تخریب‌ها، تخریب «شهامت» و فلان مسئول نیست تخریب حوزه «سلامت» استان است.
شهامت در ادامه گفت: در نشست با خبرنگاران ۱۸ چالش اساسی را مطرح کردم و هیچ‌کس قلم نزد. در روز پرستار هیچ‌ کسی در مورد مشکلات پرستاران قلم نزد.  چرا تخصصی به مسائل نگاه نمی‌کنیم؟ حواشی را بزرگ و مشکلات را بدتر می‌کنید. اگر رئیس دانشگاه و معاونین و هیئت رئیسه تضاد افکار نداشته باشند، دانشگاه از پویایی می‌افتد. باید دید، چالش‌هایی که ایجاد می‌کنند، با چه نیت و اهدافی است. به نیت اصلاح فرایندهاست یا اینکه از این چالش‌ها حاشیه درست تا منافع خود را دنبال کنند؟
معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: ناتوان نیستم و از مسئولیت نمی‌ترسم. اگر فرایندها اصلاح شود، ماهیانه حقوق و مزایای کارکنان و کادر حوزه درمان را پرداخت خواهیم کرد. اگر من معاون درمان هستم باید فرایند‌ها اصلاح شود و من نیز با شما در خصوص مشکلاتی که وجود دارد، همدرد هستم.
وی افزود: با دست خالی و زیرساخت‌های نداشته و کمبود‌های فراوان در استان تلاش می‌کنید و قدردان هستیم.
شهامت گفت: اگر نقدی می‌کنید لطفاً‌ ایده هم بدهید، کسی که انتقاد می‌کند و صاحب‌ ایده نیست، نیتی جز تخریب ندارد. مایه تأسف است برای کسی که خود را اهل قلم، فکر و‌ اندیشه می‌داند و به جای اینکه به مشکلات زیرساختی درمان و سلامت بپردازد به فکر این است که کی می‌آید و کی می‌رود؟
وی بیان کرد: طرح این مسائل پیش پاافتاده مایه تأسف است. استان کهگیلویه و بویراحمد، استان نخواهد شد، مگر اینکه اهل قلم به فکر بیفتند و توانا شوند. البته من هم معتقدم که اهل فرهنگ و اهل قلم توانمند داریم. اما بیاییم به حوزه سلامت کمک کنیم. به کسانی که جانشان را در راه خدمت به مردم می‌گذارند. در جلسه‌ای یک بار در جمع خبرنگاران این استان گفتم بشکند قلمی که ننویسد بر اهل درمان این استان چه گذشت؟
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلیه و بویراحمد گفت: کادر درمان نمی‌هراسد و نه ناامید می‌شود. اما شما در پیش خداوند خودتان قضاوت کنید که فردا روزی مورد مؤاخذه قرار خواهید گرفت. عزت داشته باشید. وجدان داشته باشید. انسانیت داشته باشید. با آمدن و رفتن‌ها مشکلات برطرف نخواهد شد.
شهامت در پایان گفت: با تغییر فرایندهاست که مشکل‌ها حل خواهد شد. من تغییر فرایند‌ها را در سرلوحه کار خود قرار دادم و همین الان هم معتقدم که می‌شود برای این استان کاری کرد.
به گزارش کبنا، محمود شهامت استعفای خود را به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج داده است. شهامت در این باره به کبنا نیوز، گفت: نامه‌ای را به سرپرست دانشگاه دادم.
وی تاکید کرد: به والله قسم اگر معاونت درمان استان را کامل به شهامت بدهند، آن را به‌روز خواهم کرد. ادعا ندارم، ایده دارم. 
وی توضیح داد: نامه‌ای به سرپرست دانشگاه نوشتم، یا اختیار تام معاونت درمان را به من بدهید و تمام قد جوابگو هستم یا هم من دیگر معاون نیستم.
شهامت گفت: اختیارات را به من بدهند، قوی‌تر از گذشته می‌مانم. دلیل ندارد که رئیس بیمارستان را من انتخاب نکنم و آن موقع انتظار دارند که پاسخ اشکالات و خرابی‌ها را من بدهم. 
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Italy
مواطب باش در این بلبشو بازاری که نماینده قبیله گرا ساخته حساب و کتاب کرده باشی که کجا ایستاده ای ،
امیدوارم مث اون دوستت ،فردا استعفایت را تکذیب نکنی !
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر گذاشت سرکار خودت را هم‌جاودان سیرت
توفیقیان
Iran, Islamic Republic of
پاسخهای شمارو در مقابل بهم ریختگی بیمارستانها دیدیم. ادن از بیمارستان امام سجاد و بخش اطفال و زایمانش. این از بیمارستان جلیل که به گواه خود پرسنل بیمارستان، همیشه خدا تاسیساتش خرابه و شما هم اینارو میدونید اما ثمٌ بُکْم.
بیخود مظلوم نمایی نکنید اقای شهامت.. شما ضعیفید مدیریت ندارید چرا اصرار دارید بگید بشما میدان نمیدن یا میدان رو از شما گرفتند؟
اولا رئیس هر دانشگاهی تصمیم نهایی رو برای هر مدیریتی میگیره و این طبیعیه وگرنه که بهش رئیس نمیگفتن و شما ر ئیس بودید و شما که داعیه خدمت دارید چرا از طریق نماینده سعی در فشار اوردن به رئیس دانشگاه برای رسیدن به اهداف خودتون دارید؟! نماینده مگر متخصصه که شما پنهانی با اون بر سر چانه زنی هماهنگ شده اید؟ تمام ایده هاتون در حوزه درمان همینه اقای شهامت؟ فشار از بالا چانه زنی از پایین؟
خدارو شاهد میگیریم بزرگترین اشتباه جاودان سیرت در بدو تصدی ریاستشون ابقا مدیران قبلی از جمله شما در مهمترین پست دانشگاه بود و این ابقا شما یعنی بخطر افتادن سلامت و درمان استان همچنان که همینگونه هم هست.
شما سر منشاء ضعف درمان در استان هستید و باید برکنار بشید و یک نیروی کارامد و توانمند که کم هم نیستند بجای شما قرار بگیره.. شما بهتره برید و به معاملات مالی خودتون برسید.
وسلام
علی قلیو
Russian Federation
والا خانواده شهامت تو همه دولت ها هستن
Iran, Islamic Republic of
حزب
معاونت آموزشی
Iran, Islamic Republic of
معاون آموزشی دانشگاه صنایع غذایی خوند....
تو خود بخون مفصل حدیث جهل...
پرستار
Iran, Islamic Republic of
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ، لا اقل ادبیات فارسی را خراب نکن
دبیر جذب
Iran, Islamic Republic of
خداییش چقد رشته ها و اساتید بی ربط به استان محروم طی چند سال فعال شدند....
خداییش استانی که هیچ صنعت غذایی نداره، چرا باید در توسعه رشته صنایع غذایی و جذب هیئت صنایع غذایی اینقد فعال باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه کسی مسبب این اوضاع هست؟؟؟؟
دبیر محترم جذب
حسین
Iran, Islamic Republic of
شهامت مسئولی متعهد پاک دست توانمند و کار بلد
Iran, Islamic Republic of
تو دولت قبل جاودان پست داشت تا جایی که من می‌دونم
Iran, Islamic Republic of
مشکلت با خبرنگارهاس یا سیاسیون؟ متاسفم واقعا ... ! خبرنگارها در هر زمانی مشکلات کادر درمان رو بیان کردن، ولی الان شما بی انصافی می کنید، بجای اینکه اسم افرادی که اختیار رو از شما گرفتند، بیارید، به در و دیوار می زنید
Iran, Islamic Republic of
کاش دکتر ۴جلیل میزاشتن معاونت درمان پتانسیلش خیلی بالایه
علوم
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂😂😂 خیالت راحت تا جاودان رئیسه جلیل بی تجربه بعید نیست معاون بشه
من هر روز جلیل رو میبینم سر کار بلد نیست یه بخش رو مدیریت کنه
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که این حرف رو بزنه خوده جلیله 😂
چه پتانسیلی داری آخه
پرستار
Iran, Islamic Republic of
تنها پتانسیلش /
پرستار بیمارستان جلیل
Iran, Islamic Republic of
ای وای از این کامنت. خدا وکیلی دکتر جلیل همین الان بیمارستانی که به اسم پدر شهیدشون(ره) هست /حالا بخواد معاونت درمان بشه اخخخخخخ و بخت دانشگاه
قنبری
Iran, Islamic Republic of
به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد ,
به من گفت؛ نرو که بن بست است !
گوش نکردم و رفتم , وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم ,
پیر شده بودم !؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
به حرفاش نمیشه اعتماد کرد
اگر قدرت تام بهش دادند
احتمالا بخواد به نفع خودش و دیگران کاری انجام دهد(مثلا استخدام طایفه ای وووو)
Iran, Islamic Republic of
به جدا الان جاودان سیرت کنار نشسته 😂
Iran, Islamic Republic of
درود خدا برشما تمام مطلبش به نماینده است که سواد الف ب را ندارد درتمام انتصابات دخالت دارد
نرس
Iran, Islamic Republic of
جون خوت سواد خوت چقده با ای ادبیات نوشتاریت؟!
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر دانشگاه علوم پزشکی را نابود کرد
Romania
آقای دکتر محترم شما که دوسال دراین پست هستید چه اقدام مفیدی انجام دادید یا چه فردی شایسته ای را درخواست دادید ومخالفت شدشما منفعل عمل میکنید وقطعا فرافکنی میکنید!!!
Iran, Islamic Republic of
از وقتی جاودان اومده علوم پزشکی نابود شده فقط منتظره ببینه کجا یه دوربین هست که خودشو نشون بده
رضا
Iran, Islamic Republic of
دکتر شهامت حرف بدی نزده
از یه طرف میگن بیمارستانها مدیریت ندارند و معاونت درمان باید جوابگو باشه از طرف دیگه میگن حق انتخاب روسای بیمارستان با رییس دانشگاه است نه با معاونت درمان،خب خود رییس دانشگاه بیاد جواب بده
الله
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علوم پزشکی تنها مدیر پاک دست و توانمندی که داره شبانه روز زحمت میکشه و تلاش می‌کنه دکتر شهامت هستن .دکتر جاودان سیرت با این مدیریتش.
پرستار
Iran, Islamic Republic of
دکتر شهامت حرف بدی نزده
از یه طرف میگن بیمارستانها مدیریت ندارند و معاونت درمان باید جوابگو باشه از طرف دیگه میگن حق انتخاب روسای بیمارستان با رییس دانشگاه است نه با معاونت درمان،خب خود رییس دانشگاه بیاد جواب بده اگر من جای شهامت بودم ریس سه بیمارستان یاسوج را تغییر میدادم بزار هر اتفاقی پشتش بیفته بیفته
لط ا
United States
درود بر معاونت شجاع و نترس ‌و از خانواده اصیل و تحصیلکرده جناب دکتر شهامت
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر شهامت مدیری پاک دست ،کاردان و البته آینده قضاوت خواهد کرد که ایشان چه کسی است که همه کاستی ها بخش درمان را می پذیرد پس باید قدر دان باشیم
ناگفته نماند خدمات قابل توجهی همه به استان در حوزه تجهیزات پزشکی و پیشرفته به مراکز درمانی داشته
خدایی بیاد یکم انصاف داشته باشیم.
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر و حسینی
از شبکه درمان
Iran, Islamic Republic of
/ شما عضو هییت مدیره شرکت طبیب سفید پوش هستید چطور میشه هم شرکت داشته باشی هم پست دولتی
حسینی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به دکتر شهامت مدیر پرتلاش و متعهد. حق جواب ندارد.هر مدیری باید در حوزه خودش اختیار داشته باشد و اگر قرار باشد مدیر یک معاونت را رئیس دانشگاه انتخاب کند دیگر اون مدیر به معاون بلافصل خود به اندازه تورتروک (نخاله غلات )هم بها نمیده چه برسد که بخواهد به حرف معاون گوش دهد چون مستقیم به رئیس دانشگاه وصل هستش و در اصول مدیریتی این شیوه بدترین شکل از مدیریت هست.
پرستار
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد بزرگ ، مدیر توانمند
تمامی حرفایی که زدی همه کاملا درست و بحق هستند
علی
Iran, Islamic Republic of
جاودان از اصولگرایی /داره، مطمئنم ایشان به پایان عمر مدیریتب اش نزدیکه. نباید ریاست قبول می کرد چون حالا همه مردم فهمیدند سنتر کرونای استان دست چه نالایقی بوده.
Iran, Islamic Republic of
انشاالله دکتر جان با استعفای شما موافقت میشود وخیالت راحت میشه
ولی استعفا هم عوارض وعواقبی داره که باید رعایت میکردی
Iran, Islamic Republic of
چرا بعضی از نظرات رو تایید نمیکنی؟
فک کنم فقط نظراتی ک توهین باشند رو نباید تایید کرد.
احسان
Iran, Islamic Republic of
نتیجه قبیله گرایی و دخالت نمایندگان در دانشگاهی که رکن آن تخصص و دانش است، فقط و فقط ضرر کردن مردم است... امثال شهامت هم تاب تحمل این دخالت ها را نخواهند داشت...
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1