تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۶۹۴۹۷
معاون پیشگری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

پرونده ضرب و شتم ناهی از منکر در آبشار یاسوج ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

۱
۰
پرونده ضرب و شتم ناهی از منکر در آبشار یاسوج ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود
کبنا ؛پس از ضرب و شتم قرار گرفتن یکی از ناهیان منکر در یاسوج توسط فروشندگان مشروبات الکلی پرونده قضایی تشکیل شد و به صورت ویژه بررسی می‌شود.
 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن حضور در بیمارستان و پیگیری روند درمان فرد ناهی از منکر (مضروب) گفت: متأسفانه شامگاه روز یکشنبه مقارن با ۲۸ آبان یکی از نیرو‌های ناهی از منکر با مشاهده افرادی که به صورت آشکارا در حال مصرف و فروش مشروبات الکی در آبشار یاسوج بودند احساس تکلیف کرد و پس از تذکر لسانی مورد ضرب و جرح قرار گرفت که جهت درمان به یکی از مراکز درمانی شهر یاسوج منتقل شد.
حجت الاسلام پیش قدم با اعلام اینکه در حال حاضر حال عمومی وی مساعد و معاینات پزشکی در حال انجام است افزود: ضاربان با همکاری نیرو‌های انتظامی دستگیر و با دستور قضایی در بازداشت هستند‌.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از پیگیری جدی موضوعات قضایی در حیطه امر به معروف و نهی از منکرخبر داد و گفت: به هیچ عنوان از حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر کوتاه نخواهیم آمد.
وی از دادستان مرکز استان و مجموعه قضایی و همچنین پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی استان که همیشه و در همه حال یار و یاور آمران به معروف و ناهیان از منکر بودند، تشکر کرد.
معاون پیشگری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این خصوص در گفت‌وگو با صدا و سیما ضمن تأکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، گفت: این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و مراتب برخورد اطلاع‌رسانی می‌شود.
حسنی افزود: فعالان حوزه عفاف و حجاب و آمران به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: به محض وقوع هر گونه حوادث این چنینی دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضایی دادگسری استان توجیه هستند و با گزارش ستاد امر به معروف و نهی از منکر و یا عامر به معروف پرونده به شعبه ویژه ارجاع و به صورت ویژه و خارج از نوبت بررسی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
هم یاسوج
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1