کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون پیشگری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

پرونده ضرب و شتم ناهی از منکر در آبشار یاسوج ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

29 آبان 1402 ساعت 14:08

پس از ضرب و شتم قرار گرفتن یکی از ناهیان منکر در یاسوج توسط فروشندگان مشروبات الکلی پرونده قضایی تشکیل شد و به صورت ویژه بررسی می‌شود.


پس از ضرب و شتم قرار گرفتن یکی از ناهیان منکر در یاسوج توسط فروشندگان مشروبات الکلی پرونده قضایی تشکیل شد و به صورت ویژه بررسی می‌شود.
 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن حضور در بیمارستان و پیگیری روند درمان فرد ناهی از منکر (مضروب) گفت: متأسفانه شامگاه روز یکشنبه مقارن با ۲۸ آبان یکی از نیرو‌های ناهی از منکر با مشاهده افرادی که به صورت آشکارا در حال مصرف و فروش مشروبات الکی در آبشار یاسوج بودند احساس تکلیف کرد و پس از تذکر لسانی مورد ضرب و جرح قرار گرفت که جهت درمان به یکی از مراکز درمانی شهر یاسوج منتقل شد.
حجت الاسلام پیش قدم با اعلام اینکه در حال حاضر حال عمومی وی مساعد و معاینات پزشکی در حال انجام است افزود: ضاربان با همکاری نیرو‌های انتظامی دستگیر و با دستور قضایی در بازداشت هستند‌.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از پیگیری جدی موضوعات قضایی در حیطه امر به معروف و نهی از منکرخبر داد و گفت: به هیچ عنوان از حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر کوتاه نخواهیم آمد.
وی از دادستان مرکز استان و مجموعه قضایی و همچنین پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی استان که همیشه و در همه حال یار و یاور آمران به معروف و ناهیان از منکر بودند، تشکر کرد.
معاون پیشگری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این خصوص در گفت‌وگو با صدا و سیما ضمن تأکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، گفت: این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و مراتب برخورد اطلاع‌رسانی می‌شود.
حسنی افزود: فعالان حوزه عفاف و حجاب و آمران به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: به محض وقوع هر گونه حوادث این چنینی دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضایی دادگسری استان توجیه هستند و با گزارش ستاد امر به معروف و نهی از منکر و یا عامر به معروف پرونده به شعبه ویژه ارجاع و به صورت ویژه و خارج از نوبت بررسی می‌شود.


کد مطلب: 469497

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469497/پرونده-ضرب-شتم-ناهی-منکر-آبشار-یاسوج-ویژه-خارج-نوبت-رسیدگی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1