تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۶۹۲۸۳
کبنا گزارش می دهد؛

در سفر فرماندار کهگیلویه به بخش چاروسا چه گذشت؟

۳
۱
در سفر فرماندار کهگیلویه به بخش چاروسا چه گذشت؟
کبنا ؛ فرماندار کهگیلویه برای پیگیری مسائل روستاهای بخش چاروسا به این بخش سفر کرد. 
به گزارش کبنا، سید حمزه محقق زاده _ فرماندار کهگیلویه _ با حضور در بخش چاروسا در حاشیه بازدید های روستایی گفت: از ابتدای سال تاکنون اقدامات توسعه ای ارزشمندی از جمله در حوزه گازرسانی و نیز راهداری برق..در این بخش انجام شده است.
وی با بیان اینکه طی شش ماه کذشته به طول۴۴ کیلومتر خدمات شبکه گذاری گاز در ۱۴ روستای بخش چاروسا به انجام رسیده است افزود: همچنین تلاش براین است تا پایان سال در حوزه مخابراتی و در راستای کیفیت خدمات شبکه های ایرانسل و همراه اول بصورت عملیاتی اقداماتی صورت گیرد.
محقق زاده با اشاره به تکمیل و بهره برداری خط دو مداره برق در اینده نزدیک تصریح کرد: ۱۴هزار مشترک در سه بخش از جمله بخش چاروسا خدمات این طرح برخوردار می شوند ضعف ولتاژ برق در تمامی روستاهای چاروسا مرتفع خواهد شد. 
فرماندار کهگیلویه در خصوص اهمیت پیگیری‌های لازم در بازدید های روستایی خود ضمن ابراز امیدواری در ارایه خدمات شایسته در راستای رفاه حال مردم روستاهای دور دست این بخش تصریح کرد: با توجه به عمق و اولویت بندی مشکلات در برخی روستاها، در تخصیص اعتبارات اینده روستاهای اقماری ویژه دیده خواهند شد. 
نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور برای شهرستان بخش اعظمی از مشکلات مرتفع می شود.
وی در خصوص رفع مشکل گاز رسانی به برخی روستاهای بخش چاروسا گفت: با وجود موفقیت های پروژه گازرسانی در این بخش در برخی موارد بدلیل صعوبت منطقه و معارضت مردمی این طرح متحمل کندی است با این وجود فرایند با ساده سازی اداری قابل انجام است.
وی تصریح کرد: اقدام جامع و مشترک دستگاههای خدمات رسان و مشارکت مردمی ضرورت محوری پیشرفت پروژه های توسعه ای در شهرستان می باشد. 
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه سفر مسئولین به مناطق محروم می تواند گره گشای مشکلات باشد عنوان کرد: با دعوت از استاندار جهت حضور در شهرستان پیگیر مشکلات در بخش ها هستیم. 
فرماندار کهگیلویه در ادامه سفر به بخش چاروسا  با اهالی چند روستای بخش دیدار و گفتگو کرد.
طی این دیدار سید حمزه محقق زاده به صورت چهره‌به‌چهره و بی‌واسطه با اهالی روستاهای گوراب.احمد سالار، سر اسیاب علیا، پاره بنگشتان،بلویری،جاورده،دشت ازادی،مورد سید،پاتاوه، شوتاور و اب له گفتگو کرد و ضمن شنیدن مطالبات مردم در (اجرای طرح هادی روستایی،اینتر نت، انتن دهی تلفن همراه، بازگشایی جاده بین مزارع، معارضت ملکی روستا با منابع طبیعی، ورودی‌های روستایی، هماهنگی در ارائه تجهیزات بهداشتی، برق، راه روستایی..) دستورات لازم را برای تسهیل این مشکلات به مسئولان مربوطه داد. 
 در ادامه سفر، فرماندار کهگیلویه از طرح گردشگری ابشار کمر دوغ و امامزاده سید محمید، ورزشگاه شهر قلعه رئیسی و ساختمان اداری شهرداری این شهر بازدید کردند.
 








نام شما

آدرس ايميل شما

سیدامیرعلی افروغی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مسئولان مردمی و انقلابی
امیدواریم بقیه مسئولان همچون فرماندار کهگیلویه پای کار باشند و بین مردم به درد و دل مردم گوش بدهند و کارها را از نزدیک پیگیری کنند
انشالله با چنین رویکردی نگاه مردم نسبت به مسئولین مثبت بشه و با همکاری هم همچون اوایل انقلاب کارها را به پیش ببریم
Russian Federation
ضمن تبریک خدمت جناب اقای محقق زاده .باید عرض کنم خوش بحال مردم کهگیلویه که چه نعمتی را خدا نصیب انها کرده .انسانی شایسته و فعال.کسی که در این چند روز من می بینم که شب و روز نداردواقعآ قدر این فرماندار را باید دانست .
علی
Iran, Islamic Republic of
تازه فرماندار شده
خوب انگیزه داره،
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1