تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : ۴۶۹۱۶۴
جدیدترین آمار شهدای غزه اعلام شد؛

۸۰۰۰ نفر از شهدا زن و کودک هستند / سازمان ملل: بیمارستان‌ها میدان جنگ نیستند...

۰
جدیدترین آمار شهدای غزه اعلام شد؛ ۸۰۰۰ نفر از شهدا زن و کودک هستند
کبنا ؛دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه از افزایش شمار شهدای غزه به بیش از ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر خبر داد.
به گزارش کبنا، دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه تا این لحظه از ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر فراتر رفته است.
دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه تأکید کرد که بیش از ۸۰۰۰ نفر از شهدا زن و کودک هستند.
دفتر مذکور اشاره کرد که از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر ۴۱ هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده و ۲۲۲ هزار واحد مسکونی دیگر نیز خسارت دیده است.
سازمان ملل: بیمارستان‌ها میدان جنگ نیستند و باید امن باشند
«مارتین گریفیتس» معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه شامگاه شنبه گفت اقدامات جنگی در مراکز درمانی هیچگونه توجیهی ندارد. بنا به گزارش فارس، وی در ادامه سخنانش گفت: «اقدامات جنگی در مراکز درمانی و قطع کردن آب و برق این مراکز هیچگونه توجیهی ندارد».
گریفیتس اضافه کرد: «تیراندازی به سوی بیماران و غیرنظامیانی که تلاش دارند تا فرار کنند غیرقابل قبول بوده و باید پایان یابد». معاون دبیر کل سازمان ملل گفت: «بیمارستان‌ها میدان جنگ نیستند و باید امن باشند».
ساعتی پیش بود که هلال احمر فلسطین خبرداد که تانک‌ها و خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی، بیمارستان القدس را از تمامی جهت‌ها محاصره کرده‌اند.
پیشتر نیز رئیس بخش جراحی بیمارستان الرنتیسی گفته بود: «سه روز پیاپی است که تحت محاصره قرار داشته و دشمن صهیونیستی از ما می‌خواهد که بیمارستان را ترک کنیم اما این خواسته را رد می‌کنیم».
رئیس بخش جراحی بیمارستان الرنتیسی اضافه کرد: «اشغالگران را به چالش می‌کشیم که بتوانند حضور یک نفر از گروه‌های مقاومت را در بیمارستان اثبات کنند».
وی ادامه داد: «کودکان گروهی هستند که بیشترین آسیب را از این جنگ متحمل شده‌اند».
رئیس بخش جراحی بیمارستان الرنتیسی گفت: «کودکان در غزه از هرگونه خدمات محروم بوده و در حال حاضر هیچ جایی برای درمان ندارند».
تانک‌های زرهی ارتش رژیم اشغالگر بیمارستان‌های «الرنتیسی» و «النصر» برای کودکان، و دو بیمارستان دیگر فعال در حوزه چشم‌پزشکی و سلامت روان را از هر طرف به محاصره درآورده‌اند.
به گفته منابع خبری، هزاران بیمار، کارکنان بیمارستان، کادر درمان و آوارگان بدون آب و غذا در بیمارستان ها گرفتار شده و هر لحظه در معرض خطر مرگ قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1