تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۴۶۸۷۲۸
کبنا گزارش می دهد؛

امام جمعه دهدشت خطاب به مدیرکل تعزیزات: حد و مرزی برای جریمه این آدم‌ها در نظر نگیرید

۱
امام جمعه دهدشت خطاب به مدیرکل تعزیزات: حد و مرزی برای جریمه این آدم‌ها در نظر نگیرید
کبنا ؛امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در جامعه مسئولیت بازدارندگی وجود داشته باشد جامعه آرامش بیشتری پیدا خواهد کرد‌، گفت: قوه ی بازدارندگی در اختیار شما است، آن را تقویت کنید.
حجت‌الاسلام علی وحدانی فر_ در دیدار مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد_ و پرنسل این اداره به وضعیت بازار در زمان حکومت امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد و گفت: ایشان شخصاً برای کنترل بازار وارد عمل می‌شد و قیمت های روز را رصد می‌کرد و اگر کاسبی گران فروش بود همانجا جریمه می‌کرد.
وحدانی فر با بیان اینکه وقتی در جامعه مسئولیت بازدارندگی وجود داشته باشد جامعه آرامش بیشتری پیدا خواهد کرد‌، گفت: قوه‌ی بازدارندگی در اختیار شما است، آن را تقویت کنید.
وی با اشاره به التهابات بازار که به هر دلیلی اتفاق می افتد، گفت: دولت تلاش های خوبی انجام داده از جمله تثبیت نرخ ارز و وضعیت پشتوانه های ارزی که بخصوص در حوزه بانک مرکزی قوی عمل کرده و مقداری آرامش نسبی به جامعه حاکم کرد.
وحدانی فر با بیان اینکه امروز باید مردم به عنوان صاحب اصل این کشور یاد بگیرند امر به معروف کنند، افزود: باید فرهنگ ایثار، گذشت و قناعت در جامعه حاکم شود. 
وی یکی از آفات اصلی و خطرناک جامعه را مصرف گرایی عنوان کرد و گفت: توجه نداشتن نسبت به این مسئله حتی از جنگ هم خطرناک تر است.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه آموزش انصاف در کشور جدی گرفته نمی شود، گفت: بازاری و کاسب ما قانع نیست و قیمت های جریمه در برخی موارد بازدارنده نیست.
وحدانی فر تصریح کرد: جایی که بازدارندگی وجود نداشته باشد باید از قوه قهریه استفاده کرد و جریمه به سمت سویی برود که بازاری جرأت تخلف نداشته باشد.
وی در ادامه بیان کرد: نسبت به کسانی که به ارزش های اقتصادی جامعه و فقرا هیچ اعتنایی ندارند در برخورد با آن‌ها اشد مجازات را در نظر بگیرید.
وحدانی فر با بیان اینکه مسئولان حق سفارش برای انسان متخلف را ندارند، افزود: در رابطه با آدمایی که هیچ حد و مرزی برای جامعه ندارند شما هم حد و مرزی برای جریمه آنها در نظر نگیرید.
وی یکی از مشکلات استان را تعداد بازرسی کم خواند و افزود: دلیل آن کمبود نیرو است.


 
سید حمزه لقمانی _ مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد_ در دیدار با امام جمعه دهدشت با بیان این‌که برخی کالاهای اساسی را نظم دادیم گفت: نرخ دستوری اعلام شده درست نیست چرا که خیلی از کالاها خدماتی هستند و نه تولیدی، اگر ورود نکنیم و نرخ مشخص نکنیم نابرابری ایجاد می‌شود.
لقمانی سازمان تعزیرات حکومتی را یک سازمان خوشنام گمنام که به صورت شبانه‌روزی پای کار است، عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۶ هزار پرونده در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و بهداشت تشکیل شد و محکومیت این پرونده‌ها یک هزار میلیارد تومان است.
لقمانی بیان کرد: یک امتیازی که به سازمان تعزیرات حکومتی داده شد که با دانه‌ درشت‌های متخلف برخورد کردیم و کسب و کار آن‌ها پلمب شد و این پلمب‌ها ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: بدون هیچ‌گونه اغماضی مجازات‌های متخلفان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1