تاریخ انتشار
شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۶۸۶۱۷
با صدور بیانیه‌ای مطرح شد

بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کماکان صحنه پرآشوب تنگ نظران فرصت طلب بوده / آهنگِ بی‌ثباتی هنوز در این دانشگاه طنین انداز است

۱۲
۳
بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:  دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کماکان صحنه پرآشوب تنگ نظران فرصت طلب بوده / آهنگِ بی‌ثباتی هنوز در این دانشگاه طنین انداز است
کبنا ؛شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای به دخالت نمایندگان در انتصابات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج واکنش نشان دادند.
به گزارش کبنا، این بیانیه به شرح زیر است.
بنده مصلحت شما را می‌خواهم؛ واقعاً نباید در انتصابات دخالت کنید. (مقام معظم رهبری خرداد ١۴٠٢)
مع الاسف از شواهد و قرائن بر می‌آید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کماکان صحنه پرآشوب تنگ نظران فرصت طلب بوده؛ چنانکه آهنگِ بی‌ثباتی هنوز در این دانشگاه طنین انداز است؛
به نحوی که در واپسین روز‌های عمرمجلس‌نشینی نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد، شهوت قدرت و اشتهای سیری ناپذیری‌ایشان ناظر به مداخله در انتصابات به ویژه انتصابات در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و اعمال نفوذ و فشار، مبنی بر تصدی گزینه مد نظرشان مشهود و محسوس بوده و این رویارویی مذموم تاکنون پایانی نداشته است.
بر این اساس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد، پاره‌ای از نکات مهم را در این زمینه اعلام می‌دارد:
۱- رویه مداخله نمایندگان مجلس در انتصابات، قصه پرغصه‌ای است که گویا حدِّ یقفی ندارد؛ لذا از دستگاه‌های نظارتیِ مربوط، انتظار.
می‌رود بدون مماشات به این موضوع ورود کرده و هزینه قانون گریزیِ قانون شکنان را بالا ببرند.
۲- استفاده از گزینه‌های «بومی» به دلایلی چون آشنایی با فضای استان و هم چنین فراهم‌آوری بیشتر فرصت و امکان رشد ظرفیت‌های استان می‌تواند مؤثرتر واقع شود؛ مشروط بر اینکه گزینه پیشنهادی در تراز ادعای رویه دولت مردمی بوده و وابسته به هیچ یک از نمایندگان استان نباشد.
۳- می‌بایست از افرادی که مبتلا به ملاک‌های منفی و خارج از چهارچوب موازین انقلاب اسلامی، منویات مقام معظم رهبری و سبقه و صبغه‌ی مدیریتِ ناکارآمد و غیرمتعهدانه هستند، به طور جدی پرهیز شود.
۴- دانشجویان و مردم از وزیر بهداشت و هم چنین استاندار به عنوان مدیر ارشد استانی با اولویت سلامت مردم و به کارگیری نیرو‌های متخصص،
انتظار دارند که به موضوع ورود جدی داشته تا پایانی بر منازعات سیاسی و انتصابات مسأله دار در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را شاهد باشیم.


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
شکایت به وزیر بهداشت بردید؟؟؟؟؟؟
هفته قبل جاودان سیرت به دستور مستقیم وزیر هییت علمی شد🤐
Iran, Islamic Republic of
/ در عکس همه رفتند فقط یکی مونده اون هم باید بره
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
والا اگر ما توی دانشگاه هستیم اینجا هیچ خبری نیست شما دیگه برای اظهار وجود آتش بیار معرکه ساختگی خود نشید لطفا بسیج دانشجویی... برید درساتونو بخونید تا گرفتار اساتید سختگیر نشید که مجبور بشید برای نمره گرفتن بیخودی، برای تحت فشار قرار دادن دانشگاه بیانه بدید.
Iran, Islamic Republic of
سرت زیر برفه یا منفعتی در عدم درک اتفاقات داری
دنا
Iran, Islamic Republic of
به جد جلالت ، اگر دکتر جاودان سیرت برای این سه نماینده ۱۰۰۰ ابلاغ بزنه باز روی هزار و یکمینش جنگه !! مگه یزدانپناه بیچاره برای روشنفکر دانشگاه را به فلاکت نکشاند ؟! نتیجه چی شد ؟؟!!!!!
مگه غلام نزاد برای حسینی دانشگاه را به صف نکرد ؟! به پاس خدمات بی شائبه اش مگه توسط حسینی لغو ابلاغ نشد ؟؟؟. حالا جاودان سیرت برای موحد و روشنفکر هم ردیفش کرده !! امطمئنا در اولین فرصت کله معلقش میکنند !!!!
کار با این سه نماینده فقط مایه ننگ و بدبختیه و هرمدیری تسلیمشان شد پس از برده کشی ، بی آبروش میکنند و عین یه دستمال کاغذی ، دستاشونو باهاش پاک میکنند و دورش میاندازند !!!!
United Kingdom
هر مدیری خواسته جذب نیروی غیر قانونی نماینده محترم گچساران رو اجابت نکرد با همراهی استاندار محترم عزل خواهند کرد …..
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید / بسیج دانشجو به شماچه ربطی داره نخودهرآشی شده اید.
....
Romania
جاودان سیرت جوانترین و انقلابی ترین انتصابات را داشته است.
دهبانی توسعه . ساداتی بیمارستان شهید رجایی. نکویی اورژانس۱۱۵ استان ، دکتر جلیل بیمارستان جلیل و....
Iran, Islamic Republic of
افرادی با کمترین یا حتی بدون هیچ رزومه ای کاری. دریغ از مدیریت یه درمانگاه ساده
سعید
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان ول کن دخالت ها نمیشن
خودتون رو خسته نکنید
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
بسیج دانشجویی مسایل مهمتری هم هسه بیکاری وسن ازدواج بالا وفقروعدم توسعه ودوادرمون خوراک لباس وتفریح وسبدغذایی مردم و...همش چسپهسیته وسیاست...ول کن بابا خستمون کردیت...
دنا
Iran, Islamic Republic of
بیشترمسوولل وحتی استان وسیسخت باغ خریدنه بی دغدغه مردم...یعنی فلاکت مردمه ایبینن واشرافی ایخوان زندگی کنن🤔هموباغه بفروشیت سی رضای خداومستمندل کمک کنیت اگرواقعآ مسلمونیت...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1