تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۴۶۸۴۷۹
نقد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج به هر سه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد؛

از نامه‌ی سرگشاده نماینده به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تا عقب گرد روشنفکر

۲
۱
کنایه سنگین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج به سه نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس؛ از نامه «سید ناصر» تا عقب‌گرد روشنفکر
کبنا ؛سبحان احسانی اصل_ مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج_ در دیدار تشکل‌های دانشجویی با عباسعلی کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان و رئیس فعلی پژوهشکده شورای نگهبان به هر سه نماینده استان در مجلس نقد وارد کرد.
احسانی اصل پس از تسلیت شهادت مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی به دکتر کدخدایی جهت حضور در استان خوش آمد گفت و بیان کرد:  سفر شما به استان کهگیلویه و بویراحمد که ۲۰ درصد منابع نفت و گاز کشور را دارد اما جوانان آن باید برای کارگری به اصفهان و سایر استان‌های هم‌جوار بروند را خوش‌آمد می‌گوییم.
حضور شما به استان کهگیلویه و بویراحمد که ۱۰ درصد منابع آبی کشور را دارد اما در ۵ کلیومتری مرکز استان خود با تنش آبی روبه رو است را خوش آمد می‌گوییم.
احسانی اصل افزود: دلیل مطرح شدن این موارد در حضور شما به جای مدیران کل این هست که برخی از آن‌ها را کسانی می‌دانیم که توسط  نمایندگانی که از فیلتر شورای نگهبان رد شدند و رای آوردند عزل و نصب می‌شوند.
وی افزود: نماینده‌ای که باید دغدغه سیاست‌گذاری در سطح کلان کشور را داشته باشد به دنبال تغییر آبدارچی یک اداره است.
با گذشت حدود دو سال اما علوم پزشکی استان همچنان با سرپرست اداره می‌شود.
احسانی اصل همچنین اضافه کرد: دخالت نمایندگان به اندازه‌ی است که یکی از نمایندگان نامه سرگشاده به سرپرست دانشگاه می‌زند و او را جوان مرد نمی‌داند زیرا عزل و نصب‌های سرپرست مطابق میل او نبوده است نماینده دیگری که تا دیروز نطق آتشین در رد احداث سد خرسان که چندین روستای استان را به زیر آب می‌برد، می‌کرد امروز از احداث آن دفاع می‌کند.
یا دیگر نماینده‌ای که بیش از ۲۰ سال بر کرسی نمایندگی تکیه‌زده اما برخی از مردم حوزه انتخابیه آن هر ۵ روز یکبار به آب آشامیدنی دسترسی دارند.
احسانی اصل در پایان به عدم التزام عملی برخی از نمایندگان به ولایت فقیه به دلیل دخالت در انتصابات اشاره کرد و خواهان برخورد با نمایندگانی که در انتصابات دخالت می‌کنند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بسیجی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شجاعت احسانی اصل..
نمایندگان بویراحمد و گچساران به معنی واقعی حرمت نمایندگی مردم شریف استان رو نوه نداشتند و جز ایجاد چند دستگی و نفاق با دخالت بیجا در عزل و نصبها عملکردی نداشته اند و شورای نگهبان بعنوان نگهبان و پاسدار عدالت نباید چشمان عدالت رو بروی بی قانونی اینگونه نمایندگان ببندد.
دنا
Romania
ایسو انگار چه گلی وسراستان زیه🤔
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
1