تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۴۶۸۳۷۹

بازتاب سوپرگل سردار آزمون در ایتالیا

۰
بازتاب سوپرگل سردار آزمون در ایتالیا
کبنا ؛تیم ملی فوتبال ایران در جریان فینال تورنمنت چهارجانبه اردن در ورزشگاه بین‌المللی امان به مصاف قطر رفت که این دیدار در نهایت با برتری چهار بر صفر ایران به پایان رسید تا کارلوس کی‌روش شکست سنگینی را مقابل شاگردان سابقش تجربه کند.
به گزارش کبنا، تیم ملی در بازی‌ نخستش در این رقابت‌ها با برتری سه بر یک برابر اردن به فینال راه یافته بود.
رسانه ایتالیایی کوریره دلواسپورت با اشاره به درخشش سردار آزمون در بازی فینال نوشت: «سردار بار دیگر خودش را در تیم ملی ایران اثبات کرد و توانست یک سوپرگل را برابر قطر به ثمر برساند. بازیکنی که سال ۲۰۱۴ اولین بازی ملی‌اش را انجام داد، از آن زمان تاکنون توانسته درخشش خوبی در تیم ملی ایران داشته باشد. آزمون پس از درخشش مقابل اردن، در دیدار مقابل قطر نیز درخشید و گل سوم را برای ایران به ثمر رساند. تمام گل‌ها در نیمه دوم و در عرض هفت دقیقه به ثمر رسیدند.»
همچنین رسانه یونانی اسپورت نیز با اشاره به درخشش میلاد محمدی در تیم ملی ایران نوشت: «میلاد محمدی، مدافع چپ آاک، در مدت ۱۳۷ ثانیه دو پاس گل داد. مدافع چپ ۳۰ساله توانست به علیرضا جهانبخش و سردار آزمون پاس گل بدهد که به ترتیب گل‌های دوم و سوم تیم ملی ایران را به ثمر رساندند. او هر دوی این پاس گل‌ها را تنها در عرض ۱۳۷ ثانیه داد! در نهایت محمدی، در دقیقه ۸۴ این دیدار جایش را به احسان حاج‌صفی دیگر مدافع ایرانی شاغل در لیگ یونان داد.
تیم ملی فوتبال ایران اکنون باید خودش را برای انتخابی جام جهانی آماده کند. شاگردان امیر قلعه‌نویی در اولین گام باید در خانه به مصاف تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ برود که با کنارزدن بوتان راهی دور دوم انتخابی جام جهانی شد. این دیدار قرار است ۲۵ آبان برگزار شود و در ادامه ملی‌پوشان ایران برای بازی با ازبکستان راهی تاشکند خواهند شد تا دومین دیدارشان را در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار کنند.»
نام شما

آدرس ايميل شما

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
1