کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قتل عام خانوادگی در دشتروم بویراحمد؛

توضیحات دادستان یاسوج در باره قتل 5 عضو یک خانواده در دشت‌روم بویراحمد

29 مهر 1402 ساعت 12:18

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه تلخ شب گذشته دهستان دشت‌روم بویراحمد گفت: فردی در یکی از روستا‌های دهستان دشت روم یاسوج به دلیل اختلافات ملکی مرتکب این قتل‌ها شده است.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه تلخ شب گذشته دهستان دشت‌روم بویراحمد گفت: فردی در یکی از روستا‌های دهستان دشت روم یاسوج به دلیل اختلافات ملکی مرتکب این قتل‌ها شده است.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی ملک‌حسینی_ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد_ با اشاره به حادثه تلخ شب گذشته دهستان دشت‌روم بویراحمد گفت: فردی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های دهستان دشت روم یاسوج به دلیل اختلافات ملکی مرتکب این قتل‌ها شده است.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این فرد در ساعت ۲۲ شب گذشته به دلیل اختلافات ملکی با خانواده پدری خود، با استفاده از اسلحه کلت کمری و سلاح شکاری، اقدام به قتل دو نفر از برادران خود و همسر برادر و دو فرزند دختر برادر خود نموده و از محل متواری می‌شود.
ملک حسینی گفت: به محض اطلاع از این حادثه بازپرس و معاون دادستان در محل حاضر و دستورات قضایی لازم صادر شد.
این مقام قضایی ابراز کرد: با اقدامات پلیس محل اختفای قاتل شناسایی و نامبرد خود را تحویل نیروی انتظامی داد و اکنون در بازداشت است.
دادستان مرکز استان در پایان بیان داشت: تحقیقات جهت کشف زوایای این حادثه و انگیزه قاتل از علت وقوع قتل، ادامه خواهد داشت.
فرماندار بویراحمد از برقراری آرامش پس از قتل ۵ نفر در یاسوج در یک منازعه خانوادگی در یکی از روستا‌های یاسوج خبر داد.
برقراری آرامش پس از قتل ۵ نفر در یاسوج
شهرام مهدوی مطلق با اشاره به حادثه قتل ۵ نفر در یکی از روستا‌های یاسوج اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری ریش سفیدان و همچنین حضور برخی اعضای شورای تأمین شهرستان بویراحمد که خود نیز در محل حضور پیدا کردم شاهد آرامش در منطقه هستیم.
وی گفت: با همکاری صورت گرفته و تلاش نیروی انتظامی و البته همراهی خود مردم قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.
در یک درگیری خانوادگی در دهستان دشت روم از توابع شهر یاسوج ۵ عضو یک خانواده به قتل رسیدند.
طبق گفته فرماندار بویراحمد در این درگیری کاملاً خانوادگی و ملکی برادر خانواده ۲ برادر و همسر و دو فرزند دختر برادر خود را در روستای چشمه پهن به قتل رساند که دعوا ملکی بوده است.


کد مطلب: 468356

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468356/توضیحات-دادستان-یاسوج-باره-قتل-5-عضو-یک-خانواده-دشت-روم-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1