تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۴۶۸۱۷۴
کبنا گزارش می دهد؛

سه هزار و ۳۶۸ دانش آموز متوسطه اول کهگیلویه در آزمون سنجش آغازین شرکت کردند

۰
سه هزار و ۳۶۸ دانش آموز متوسطه اول کهگیلویه در آزمون سنجش آغازین شرکت کردند
کبنا ؛سرپرست معاونت آموزش متوسطه کهگیلویه گفت: آزمون سنجش آغازین با حضور ۳۳۶۸ دانش آموز دختر و پسر در مدارس متوسطه اول شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنا، صادق خاقانی هدف از برگزاری آزمون سنجش آغازین را اطلاع و آگاهی دبیران و اولیا از وضعیت آموزشی دانش آموزان عنوان کرد.
وی افزود: ارزشیابی ورودی (آغازین) جهت اطلاع از وضعیت آموزشی دانش آموزان و برنامه ریزی برای نحوه ارائه درس از سوی مسئولین آموزشی مدارس مورد توجه است.
خاقانی گفت: ارزشیابی آغازین به منظور قراردادن فراگیر در مناسبت ترین نقطه آغاز درس و کشف نارسایی های فراگیر در امر یادگیری می باشد.
محمدجواد دژکوهی_کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی آموزش و پرورش کهگیلویه در این باره افزود: سوالات آزمون ارزشیابی آغازین را سرگروه های آموزشی متوسطه اول طرح کرده و آزمون از مباحث دروس سال گذشته دانش آموزان بوده و به منظور اطلاع دبیران از وضعیت فعلی دانش آموزان در دروس مختلف و برنامه ریزی جهت پیش برد اهداف آموزشی تربیتی خواهد بود.
وی گفت: هرگاه اطلاعات لازم از پیشینه یادگیری دانش آموزان وجود نداشته باشد یا به عبارت دیگر هر زمان که دانش آموزان جدیدی در فرآیند یاددهی– یادگیری حضور یابند این نوع ارزشیابی انجام می گیرد.
دژکوهی در ادامه گفت: نتایج این ارزشیابی تجزیه و تحلیل خواهد شد و استفاده از نتایج ارزشیابی جهت برنامه ریزی صحیح تر و بهبود فرآیند یاددهی-یادگیری و اصلاح برنامه ها و روش های تدریس دبیران نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
سنتور علی سنتوری را دزدیدند

سنتور علی سنتوری را دزدیدند

قریب چند سالی است که هر از گاهی این موضوع اتفاق می‌افتد که یک بازیگر یا ورزشکار مورد ...
روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

زنان کارگر خانگی که با روزنامه "گاردین" صحبت کرده اند اشاره می کنند که در امارات به آنان ...
1