تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۴۶۶۸۳۸
رئیس پلیس راهور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد:

ساماندهی و روان‌سازی ترافیک یاسوج نیازمند همکاری همه سازمان‌های مرتبط است

۵
۴
ساماندهی و روان‌سازی ترافیک یاسوج نیازمند همکاری همه سازمان‌های مرتبط است
کبنا ؛
رئیس پلیس راهور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حل مسأله ترافیک نیازمند یک کار جمعی از سوی پلیس و شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط با امر ترافیک است.
به گزارش کبنا نیوز، سرهنگ داوود بوستانی اظهار کرد: ترافیک شهری یکی از چالش‌هایی مهم شهرهاست و شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران بادارابودن بافت سنتی از این قاعده مستثنی نیست و پلیس به تنهایی پاسخگوی ترافیک نیست.
بوستانی بیان کرد: با توجه به درپیش بودن بازگشایی مدارس این ترافیک قطعاً بیشتر و دوچندان خواهد شد و می‌طلبد مسئولین مرتبط با امر ترافیک در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.
وی تصریح کرد: این موضوع علاوه بر تحمیل هزینه‌های مضاعف بر شهرنشینان، اتلاف وقت، سوخت و آلودگی هوا، افزایش شمار تصادفات رانندگی را به دنبال دارد.
بوستانی گفت: نبود وسایل نقلیه عمومی (اتوبوس و مینی‌بوس)، نبود پارکینگ‌های عمومی، نبود سامانه پایش تصویر‌ی، عدم انتخاب مکان مناسبت برای راه‌اندازی مراکز درمانی و آموزشی، عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک و تجمیع کردن ادارات و نهاد‌های دولتی در هسته مرکزی شهر از عوامل دخیل در امر ترافیک است.
رئیس پلیس راهور یاسوج افزود: گاهی به حضور فیزیکی پلیس از سوی شهروندان تأکید می‌شود، درحالی که حضور فیزیکی پلیس در دنیا درحال منسوخ شدن است در صورتی که در تعدادی از شهر‌های همجوار یاسوج با هوشمند‌سازی و مکانیزه کردن سامانه پایش تصویر‌ی مربوط به ترافیک حضور پلیس به کمترین میزان رسیده، حل مسأله ترافیک نیازمند یک کار جمعی از سوی پلیس و شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط با امر ترافیک است. ساماندهی و روان‌سازی ترافیک نیازمند همکاری همه سازمان‌های مرتبط است
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن بژم
Romania
بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه، نهایت سپاس و قدردانی خویش را خدمت جناب سرهنگ بوستانی ابراز داریم.
یزدانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سرهنگ بوستانی پاک دست و‌عملگرا،
یادی کنیم از سایر مسولینی که وظایفشون در مورد شهروندان فراموش و فقط در حال سیاه نمایی و حفظ قدرت هستند،
شهروند
Iran, Islamic Republic of
در دوره فرماندهی تو وانتهای سایپا شهر را نابود کردند و شما هم تعطیل
هادی زارع
Iran, Islamic Republic of
جناب سرهنگ بوستانی همیشه مسئولیت پذیر هستند و تلاش می کنند تا کار خود را به خوبی و به موقع انجام دهند، از اینکه استعدادها و مهارت های قابل توجه جناب سرهنگ برای تقویت تلاش های متقابل استفاده می کنید، سپاسگزاریم.
مهرشاد روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
تلاش‌های شبانه روزی جناب سرهنگ بوستانی و مجموعه پلیس راهور مرکز استان جای تقدیر و تشکر دارد.در میادین و مرکز شهر در ساعات خاصی بار ترافیکی بسیار زیادی وجود دارد که با توجه به زیرساخت‌ها و عدم امکانات مناسب با حضور به موقع ماموران پلیس راهور شاهد ترافیک بسیار روان هستیم.
۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

اگر در روز‌ها و ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا، تغییری جدی در ...
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
1