کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس پلیس راهور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد:

ساماندهی و روان‌سازی ترافیک یاسوج نیازمند همکاری همه سازمان‌های مرتبط است

20 شهريور 1402 ساعت 12:46

رئیس پلیس راهور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حل مسأله ترافیک نیازمند یک کار جمعی از سوی پلیس و شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط با امر ترافیک است.


رئیس پلیس راهور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حل مسأله ترافیک نیازمند یک کار جمعی از سوی پلیس و شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط با امر ترافیک است.
به گزارش کبنانیوز، سرهنگ داوود بوستانی اظهار کرد: ترافیک شهری یکی از چالش‌هایی مهم شهرهاست و شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران بادارابودن بافت سنتی از این قاعده مستثنی نیست و پلیس به تنهایی پاسخگوی ترافیک نیست.
بوستانی بیان کرد: با توجه به درپیش بودن بازگشایی مدارس این ترافیک قطعاً بیشتر و دوچندان خواهد شد و می‌طلبد مسئولین مرتبط با امر ترافیک در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.
وی تصریح کرد: این موضوع علاوه بر تحمیل هزینه‌های مضاعف بر شهرنشینان، اتلاف وقت، سوخت و آلودگی هوا، افزایش شمار تصادفات رانندگی را به دنبال دارد.
بوستانی گفت: نبود وسایل نقلیه عمومی (اتوبوس و مینی‌بوس)، نبود پارکینگ‌های عمومی، نبود سامانه پایش تصویر‌ی، عدم انتخاب مکان مناسبت برای راه‌اندازی مراکز درمانی و آموزشی، عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک و تجمیع کردن ادارات و نهاد‌های دولتی در هسته مرکزی شهر از عوامل دخیل در امر ترافیک است.
رئیس پلیس راهور یاسوج افزود: گاهی به حضور فیزیکی پلیس از سوی شهروندان تأکید می‌شود، درحالی که حضور فیزیکی پلیس در دنیا درحال منسوخ شدن است در صورتی که در تعدادی از شهر‌های همجوار یاسوج با هوشمند‌سازی و مکانیزه کردن سامانه پایش تصویر‌ی مربوط به ترافیک حضور پلیس به کمترین میزان رسیده، حل مسأله ترافیک نیازمند یک کار جمعی از سوی پلیس و شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط با امر ترافیک است. ساماندهی و روان‌سازی ترافیک نیازمند همکاری همه سازمان‌های مرتبط است


کد مطلب: 466838

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466838/ساماندهی-روان-سازی-ترافیک-یاسوج-نیازمند-همکاری-همه-سازمان-های-مرتبط

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1