تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۴۷
کد مطلب : ۴۶۶۲۰۹
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اختصاص ۱۲میلیارد ریال اعتبار به توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان مارگون 

۴
۰
اختصاص ۱۲میلیارد ریال اعتبار به توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان مارگون 
کبنا ؛مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۲میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان مارگون خبرداد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز یکم شهریور ماه 1402، اظهار کرد: این اعتبار برای تکمیل اردوگاه گردشگری در کناربقعه امامزاده بی بی خاتونین(س) این شهرستان هزینه می شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان‌کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مکان‌های گردشگرپذیر و کم برخودار از برنامه‌های اصلی دولت مردمی است.
طالبی پور تصریح کرد: این اداره‌کل برای تحقق و توسعه خدمات دهی مطلوب به مردم در شهرستان مارگون پیش گام بوده و تاکنون اقدامات خوبی در این شهرستان انجام داده است.
او ادامه داد: دو پروژه بزرگ سرمایه گذاری با حمایت دولت و سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز در این شهرستان در حال احداث است که نقش بسزایی در رونق اقتصادی مردم دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مارگون
Iran, Islamic Republic of
شما را به امام رضا قسم میدم سازمان اوقاف این همه کمک های مردمی را چکار می کنه؟ چرا خرج خود امامزاده بی بی خاتوننین نمیکنه؟این ساختمان مال بیست سال پیش است،بخدا کمتراز ۲۰ میلیون هزینه اش شده که مصالح و کارگر و بنا و ... هم از خود مردم بود.
میری سرویس بهداشتی تا آب سرده،مایع دستشویی نداره،شیرآلاتش خرابن،درب های سرویس خرابن،یه آشپزخونه درست حسابی نداره،فضای فرهنگی نداره،فضای تفریحی نداره
میخوام ببینم تو این ۴۵ سال که انقلاب شده اداره اقاف این کمک های خیرین و مردم را کجا هزینه میکنه؟بخدا امامادگان بی بی خاتونین س هم مظلوم اند
محسنی
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرز پدرومادرت رو مارگونی که حرف دل همه رو زدی
واقعا اوقاف این همه درآمدها رو چرا خرج خود امامازاده ها نمیکنه؟میدونید امامزاده سید محمید چرا اینقدر پیشرفت داشت؟چون مرحوم میراحمد تقوی و افراد شخصی اداره اش کردند و اوقاف هیچ نظارتی هم نداشت.
موسوی
Iran, Islamic Republic of
آقای غلام محمد زارعی با تلاش های مضاعف ،پیگیر شهرستان شدن مارگون در وزارتخانه ها بود و آخرش هم آرزوی دیرینه مردم را برآورده کرد.اگر ناشکری کنیم و قدردان زحمات این بزرگوار نباشیم برکت از این شهرستان خواهد رفت.
بهادر
Iran, Islamic Republic of
واقعا همینطوره چوب خدا صدا نداره
۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

اگر در روز‌ها و ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا، تغییری جدی در ...
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
1