تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۴۶۵۸۱۹
در نشست گرامی‌داشت روز خبرنگار مطرح شد؛

فرماندار بویراحمد: هنوز نتوانسته ایم حریف برخی از ادارات کل باشیم

۲
۱
فرماندار بویراحمد: هنوز نتوانسته ایم حریف برخی از ادارات کل باشیم
کبنا ؛
فرماندار شهرستان بویراحمد در خصوص ناهماهنگی میان ادارات کل و حیطه شهرستان ها گفت: ما هنوز نتوانسته ایم حریف برخی از ادارات کل باشیم به همین دلیل برخی ادارات شهرستان ما بلاتکلیف هستند.
شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ عصر امروز ( 20 مردادماه 1402 ) در نشستی به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار، درخصوص نقش مهم خبرنگار در دنیای جدید گفت: برخی ابرقدرت ها، قدرت خود را مدیون رسانه هایشان هستند.
وی گفت: جنگ جدیدی در جهان شکل گرفته که با عنوان جنگ روایت ها از آن نام می برند، میدان‌دار جنگ روایت ها خبرنگاران هستند، لذا یکی از جایگاه هایی که متناسب با پیشرفت تکنولوژی جایگاهش ارتقا پیدا می کند خبرنگاران هستند.
مهدوی مطلق یا تاکید بر اینکه جایگاه خبرنگاری بیش از گذشته دارای مسئولیت است، اظهار کرد: خبرنگاری موفق است که روایت اول را داشته باشد، اما صرف مخابره روایت بدون تحلیل و هوشمندی دردسرآفرین است.
مهدوی مطلق با اشاره به عملکرد دولت در سطح کلان گفت: دولت سیزدهم یکی از دولت های مظلوم است و وجهه رسانه‌ای اش در بیان عملکردها ضعیف است.
مهدوی مطلق بیان کرد: علارغم انتقادات، این دولت از استعدادهای درون منطقه ای در حوزه اوراسیا و غرب آسیا استفاده کرده است، برا اینکه وابسته به اقتصاد غرب نباشیم، هر چند که ارتباطات بین الملل نیز باید وجود داشته باشد.
مهدوی مطلق اظهار کرد: در مباحث اقتصادی دولت بجای اعمال پوپولیستی و دلخوشی های لحظه ای، صادقانه به مسائل پرداخت، اجرای طرح یارانه و آزادسازی دلار نیمایی از طرح های خوبی بود که اجرا شد ولی به دلیل اینکه خروجی آن در کوتاه مدت مشخص نمی شود، از این جهت ضربه دیده است.
مهدوی مطلق ضمن اشاره ای کوتاه به عملکرد دولت در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این دولت پروژه هایی که از 10 سال قبل مطرح بوده، کلنگ زنی شد که از جمله آن پروژه گاز مختار بود، پروژه های پیری مثل پاتاوه دهدشت در این دولت افتتاح شد.
وی گفت: در حوزه راهداری اجرای نیوجرسی که هزینه های سنگینی دارد، در جاده های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد در حال اجرا و بسیاری از مناطق تکمیل شده اند.
مهدوی مطلق در خصوص تصدی گری ادارات کل استانی و اختلاف نظرها افزود: ما هنوز نتوانسته ایم حریف برخی از ادارات کل باشیم به همین دلیل برخی ادارات شهرستان ما بلاتکلیف هستند.
فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: مدیرکل ها موضوعات مدنظر خود را اجرا می کنند و ظرفیت های شهرستانی را نادیده می گیرند.
وی گفت: فرماندار نماینده عالی دولت است که اگر بخواهد پاسخگو باشد، باید مراودات میان مدیران کل و فرماندار وجود داشته باشد و در مسائل مختلف از جمله پروژه ها و انتصابات با فرماندار مشورت شود.
مهدوی مطلق بیان کرد: این رویه غلط همچنان ادامه دارد، حتی در شورای برنامه ریزی و حیطه برنامه و بودجه نیز اختلاف نظر وجود دارد و مدیران کل نظر خود را اعمال می کنند.
وی افزود: در همین شورای برنامه ریزی، گاهاً اتفاق افتاده که فرماندار اولویت را به یک پروژه می دهد، اما بعد از آن و بدون هماهنگی می بینیم که مدیرکل همان اعتبار را برای پروژه مدنظر خود قرار داده است.
فرماندار بویراحمد گفت: کل استان از این موضوع در رنج است و گاهی توسعه های نامتقارنی را شاهد هستیم که به دلیل همین ناهماهنگی‌ها است.
نام شما

آدرس ايميل شما

جواد
Belgium
آقای مهدوی انسان صاحب سبک و درای بینش ولایی می باشد همه مشکلات ما بر می گرده به چاله های امنیت سازی که هدف آنها برای مقابله با نظام و انقلاب اند
آقای مهدوی بهترین گزینه برای معاون سیاسی و امنیتی استاندار می باشد .
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر انسانهای شایسته و بزرگوار درود خدا بر پاسداران که در هر مسؤلیتی که به آنها واگذار میکنند خوب می درخشند و تشکر ویژه از دکتر مهدوی فرماندار جهادی ، انقلابی وپیگیر مشکلات مردم
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
1