تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۲
کد مطلب : ۴۶۵۵۰۲
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد: 

هجوم گردشگران به آبشار یاسوج / ظرفیت اسکان مسافر در آبشار یاسوج تکمیل شد

۱۰
۴
هجوم گردشگران به آبشار یاسوج / ظرفیت اسکان مسافر در آبشار یاسوج تکمیل شد
کبنا ؛مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از استقبال بی‌نظیر گردشگران به جاذبه طبیعی آبشار یاسوج در مرکز این استان خبرداد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور، شامگاه امروز چهارشنبه ۱۱مرداد ماه ۱۴۰۲در بازدید سرزده از آبشار یاسوج، اظهار کرد: با توجه به استقبال گردشگران ظرفیت اسکان در آبشار یاسوج‌تکمیل شده است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از عوامل شهرداری یاسوج در خدمات دهی به گردشگران، بیان‌کرد:  خدمات‌دهی از جمله نظافت سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و محل اسکان‌چادری گردشگران در آبشار یاسوج مطلوب است.
طالبی‌پور افزود: نظارت مستمر بر خدمات‌دهی گردشگران توسط کارشناسان این اداره‌کل و دیگر دستگاه‌ها نظارتی به صورت شبانه روزی در تمام تاسیسات گردشگری ادامه دارد.
او ادامه داد: این روزها به دلیل گرم‌بی سابقه هوا در مناطق جنوبی کشور، جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از جمله مناطق سردسیری در شهرستانهای بویراحمد ودنا میزبان گردشگران زیادی از سراسر ایران است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش های دولت سیزدهم تمام امکانات رفاهی برای پذیرش مسافر و گردشگران در دو شهرستان بویراحمد و دنا فراهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آبشار یاسوج درختانت کو؟
آنهمه سرسبزی و زیبایی ات را سر بریدند؟!
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم مدیران و مسوولین استان مارو باید وسط میدان گردن بزنن وگرنه استان ما با این طبیعتی ک داره باید از همین طریق انقدر جذب کنه مسافر ک اصلا نیازی ب کار نباشه و بیکاری نباشه ولی کلا مسوولین این کشور فرقی ندارن بخصوص مسوولین استان ما
United States
پول ورودی نگیرن ازمون بریم ابشار شهر مون ببینیم کار بخوره تو سرشون
فرشید
United States
تو شهری که خاندان وبزرگ هامون از قدیم اینجا بودن حالا که بیکاری کاری کرده که نمیدونیم چکار کنیم حتی بخاییم بریم تو شهر خودمون داخل ابشار به درد هامون فکر کنیم هم باید ورودی بدیم یا خدا شکرت خدایا از روزی میترسم که بگن تو خونت نشستی هم مالیاتش بده چون دیگه بیاد بیرون بخابیم هوا هم گرمه
سجاد
Iran, Islamic Republic of
جناب رئیس میراث فرهنگی دلتو به این شلوغی خوش نکن یه عده خاصی هم از این آب گل آلود ماهی های خوبی صید میکنند. حتی خودت
Iran, Islamic Republic of
کو خدمات سرویس بهداشتی هاش انقدر کثیف اند که نگو فقط بلدن با گرانفروشی از مردم سوء استفاده کنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
من هم اونجا بودم. توی کل شهر یه برخورد بد ندیدم. دمتون گرم. آفرین. سر تعظیم فرود میارم. ببخشید باید شمالی ها بیان پیشتون دوره ببینن
علی
Iran, Islamic Republic of
هوای یاسوج از ساعت یازده الی چهار عصر جهنم میشه وحتما نیاز به کولر هست، مسولین محترم در این خصوص درپارکها چند مکان مجهز به کولر تاسیس کنند.واقعا هوای این چند ساعت غیر قابل تحمل هست.
Iran, Islamic Republic of
عزیزم هوای 40درجه خنکه....هوای 55درجه وشرجی90%این میشه جهنم که مختص خوزستان و بوشهر هست....پس ماوی بگیم خوش بحالتونه
ح
Iran, Islamic Republic of
تخریب زیست محیطی سد خرسان ۳:

طول مخزن سد ۲۵ کیلومتر با ارتفاع ۲۰۰ متر، ( بدون احتساب کف مخزن که باعث از بین دهها میلیون مترمربع محیط زیست و دهها روستا و آواره شدن چند هزار خانواده می شود،) با ضرب ارتفاع دو طرف مخزن یعنی ۴۰۰ متر در طول مخزن یعنی ۲۵ کیلومتر ، حدود ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ متر مربع از محیط زیست بهمراه دهها میلیون اصل درختان جنگلی تخریب می شوند.
این در حالی است که با تولید انرژی پاک در سد و نیروگاه خرسان 3، سالانه از تولید 750 هزار تن دی اکسید کربن و دیگر گازهای گلخانه‌ای جلوگیری می‌شود. برای جذب 600 هزار تن گاز گلخانه ای، نیاز به بیش از 100 هزار هکتار جنگل و یا دو میلیون اصله درخت است.
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
1