کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد: 

هجوم گردشگران به آبشار یاسوج / ظرفیت اسکان مسافر در آبشار یاسوج تکمیل شد

12 مرداد 1402 ساعت 2:02

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از استقبال بی‌نظیر گردشگران به جاذبه طبیعی آبشار یاسوج در مرکز این استان خبرداد.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از استقبال بی‌نظیر گردشگران به جاذبه طبیعی آبشار یاسوج در مرکز این استان خبرداد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور، شامگاه امروز چهارشنبه ۱۱مرداد ماه ۱۴۰۲در بازدید سرزده از آبشار یاسوج، اظهار کرد: با توجه به استقبال گردشگران ظرفیت اسکان در آبشار یاسوج‌تکمیل شده است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از عوامل شهرداری یاسوج در خدمات دهی به گردشگران، بیان‌کرد:  خدمات‌دهی از جمله نظافت سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و محل اسکان‌چادری گردشگران در آبشار یاسوج مطلوب است.
طالبی‌پور افزود: نظارت مستمر بر خدمات‌دهی گردشگران توسط کارشناسان این اداره‌کل و دیگر دستگاه‌ها نظارتی به صورت شبانه روزی در تمام تاسیسات گردشگری ادامه دارد.
او ادامه داد: این روزها به دلیل گرم‌بی سابقه هوا در مناطق جنوبی کشور، جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از جمله مناطق سردسیری در شهرستانهای بویراحمد ودنا میزبان گردشگران زیادی از سراسر ایران است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش های دولت سیزدهم تمام امکانات رفاهی برای پذیرش مسافر و گردشگران در دو شهرستان بویراحمد و دنا فراهم است.


کد مطلب: 465502

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465502/هجوم-گردشگران-آبشار-یاسوج-ظرفیت-اسکان-مسافر-تکمیل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1