تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۶۵۲۰۵
یادداشت ارسالی؛

جناب معاون اتفاقاً شما خودتان منشأء تنش بودید ولی نشد 

۴۲
۵
جناب معاون اتفاقاً شما خودتان منشأء تنش بودید ولی نشد 
کبنا ؛یادداشت ارسالی: اخیراً شایع هست که یکی از مدیران ارشد استانی منصوب مستقیم جناب معاون محترم اجرایی ریاست جمهوری است و این معاون محترم در هر کوی و برزنی، گاهی در جلوت و گاهی در خلوت به صراحت اذعان می‌دارد که ما با معاون اجرایی رئیس جمهور «پیوند» مستقیم داریم و هر چیزی را تشخیص دهیم، فوراً عملیاتی می‌کنیم، از تأکیدات و افتخارات این عضو ارشد، استقلال کامل از نمایندگان و استاندار استان و انتصاب بر اساس پشتیبانی‌های خاص است که هر از گاهی تعدادی از فرمانداران و بخشداران و مدیرانی را که به هر جهت به زعم خود، غیر انقلابی و وابسته می‌داند  تهدید به عزل می‌کند و یا تهدید به همراهی. و از قضا از زمان حضور با تهدید به عزل مدیرانی که غیر انقلابی می‌خواندشان و در حقیقت غیر همراه خودش هستند، تنشی را در سطح استان ایجاد کرد.  
از طرف دیگر با انتخاب ده نفر جهت استخدام بدون ضابطه  و صرفاً از طریق یک جایگاه و افراد خاص، تنش بزرگ دیگری را ایجاد کرد و همچنان ادامه دارد. با ادعای انقلاب‌گری، از سرسخت‌ترین نماینده اصلاح طلبان که همشهری خودش است در داخل استانداری حمایت کرده و تنش دیگری در ساختمان استانداری بوجود آورد.  
با احضار برخی مدیران دستگاه‌ها به محل کار خود، از طرف استاندار آن‌ها را تهدید به یکسری مواردی در عزل و نصب‌ها می‌نماید و علنا اعلام می‌کرد که اگر این کار‌ها را انجام ندهی در سفر عزل خواهی شد.
از طرفی گویا استاندار استان هم بواسطه همین ارتباط و پیوند ادعایی که صحت و سقم آن معلوم نیست، همه اختیارات را کف دست‌ایشان قرار داده تا جاییکه بدون اطلاع سایر معاونین اقدام به تغییر و جابه جایی افراد می‌نماید.
البته این مدیر ارشد در بعضی جا‌ها هم به صراحت گفته که من استاندار در سایه‌ام و استاندار راهی ندارد جزء اینکه به ما اختیار تام بدهد.
استخدام‌ها به دست‌ایشان بود و اخیراً به گفته خود او عزل مدیران از طرف معاون اجرایی ریاست جمهوری به دست او سپرده  شده است و‌ ایشان لیست خاصی را برا‌ی عزل در دست گرفته بود و قرار بود و هست تا چندین مدیر را از روی سلایق و علایق فردی، سیاسی و... جلوی سفر دولت ذبح کند تا نشان دهد که او نماینده دولت در استان هست.
ایشان تعامل مدیران با نمایندگان را از مهم‌ترین دلیل عزل مدیران می‌داند و البته خود‌ ایشان منصوب نماینده‌ای است که استیضاح وزیر کشور را نیز امضاء کرده است.
پر واضح هست که رای آقای رئیسی در استان به دلیل انحصارگرایی برخی از مدعیان اصول گرایی و خودرایی آنان از محسن رضایی کم‌تر بود.
و اگر همین نمایندگان فعلی مجلس علنا ورود نمی‌کردند و به ستاد‌های آیت‌الله رئیسی نمی‌پیوستند، رای دولت در استان به مراتب و سطح بالایی کم‌تر بود و شکننده.
حال چگونه هست که رابط بلافصل ادعایی معاون اجرایی، یک ناامنی شغلی را در بین مدیران خصوصاً مدیرانی که مجیزه گو نیستند و مدیرانی که به زعم خود او، در تعامل با نمایندگان هستند، را ایجاد کرده است و هر روز وعده عزلشان را در سفر ریاست جمهوری می‌داد و تنش جدی را او خودش قبل از سفر ایجاد کرده بود.  
خروس بی‌محل معاون سیاسی وزیر کشور شاید از روی دلسوزی یا ژست سیاسی در تقابل نمایندگان و دولت، که منجر به واکنش مجلس شد، یک درس عبرت سیاسی بود که هر سخن جا و هر نکته مکانی دارد. رفتار غیر حرفه‌ای و مشاورت سلیقه‌ای معاون وزیر باعث شد تا مجلسی که به احترام رشادت‌های سردار وحیدی، هیچ مخالفتی در رای اعتماد نداشت، یکباره بیش از ۲۰۰ نفرشان علیه این وزیر وزین که از مجاهدان و سابقون جهاد و شهادت هست نه تنها براشفته شوند، بلکه به  توهین هم برسد و یک دو قطبی دولت و مجلس در کشور راه افتد. این اقدام غیر دقیق و خودسر، درسی است تا به بهانه و ژست استقلال و انقلابی، دو قطبی در جامعه ایجاد نکنیم.
شکی نیست که مشاورت‌های یک طرفه و تفسیر به رای، همواره در کشور چالش‌زا بوده و خواهد بود.
این معاون محترم به دلیل مشورت‌های یک طرفه و تفسیر به مطلوب از دولت انقلابی، نزدیک بود دسته گلی از جنس غلام رضا برای استاندار خدوم به آب بدهد که ظاهراً از میانه راه مجموعه استانداری متوجه می‌شود و از یکه تازی‌ایشان عبور و برای سفر مستقیم با مردم وارد شور شدند.
شایعه‌سازی که ابتدا، معاونین استاندار را نشان رفت و بین فرمانداران نیز اختلال ایجاد نمود و زمزمه‌های درگوشی با یکی از فرمانداران و دعوت به شورای راهبردی خود خوانده و اختلاف بین فرمانداران و مدیران و ایجاد دو دستگی در بدنه استانداری و مدیران و حتی فرمانداران، همراه و غیر همراه و 
تنش ساختگی جناب معاون بود که، اغلب مدیران و مردم در مرحله اول احساس می‌کردند که سفر هیبت دولت به قصد انتقام سیاسی داره شکل می‌گیرد. اگر با این دست فرمان به استقبال سفر دولت می‌رفت، در استان حامی دولت و پیشران در مشارکت سیاسی اجتماعی، دوقطبی دولت و مردم در حال شکل‌گیری بود و جناب معاون یکی به نعل و یکی به میخ در صد بود تا خود را ناجی معرفی کند.
جناب معاون و یک جریان سیاسی خاص چنان در بوق و کرنا کرده بودند و رسانه‌های وابسته‌شان هم هر روز از تغییر و عزل در آستانه سفر می‌نواختند که گویا کل هدف سفر فقط تغییر چند مدیر هست و همین مسأله نگرانی جدی بین مردم ایجاد کرده بود که در روز‌های اول زمزمه حضور رئیس جمهور، یک دلسردی و بی‌رغبتی مشهودی در بین همه مردم بوجود آمده بود و عدم استقبال کاملاً محسوس بود، چرا که آحاد مردم به ریزترین اندرونی‌ها و سیاست‌ها واقفند و قابل تحمل و منطق نبود که این همه هزینه سفر برای عزل چند مدیر باشد و بس و یک انتقام بیشتر سلیقه‌ای و سیاسی.
اما با  ابتکار خرد جمعی در ستاد مرکزی سفر، اقشار مختلف مردم دعوت شدند و مسأله‌ی سفر توسط شخص استاندار تبیین شد به شکلی که مردم و مدیران متوجه شدند که سفر هیئت دولت برای انتقام سیاسی مد نظر جناب معاون نیست و حتی حضور استاندار در شبکه دنا و عدم اشاره به عزل‌ها و تبیین مصوبات و مدیریت دقیق مسئولان اجرایی در شهرستان‌های میزبان، باعث شد تا دولت به شکل بی‌سابقه‌ای مورد استقبال مردم علی رغم میل یک جریان سیاسی مدعی انقلابی‌گری قرار بگیرد.  
حال جناب معاون با یک تیتر سفارشی در صدد مصادره استقبال مردم هست، جناب معاون اگر هیئت دولت نیست اون مردم استقبال‌کننده هستند و شما نیز هستید، میزان مقبولیت خود و تیم سیاسی‌ات را در بین استقبال‌کنندگان تعریف کنید.
در استان اگر هوشمندی ستاد سفر رئیس جمهور نبود، سرمایه اجتماعی دولت سیزدهم، به ثمن بخش یک سلیقه سیاسی که نه بلکه افراد فاقد سرمایه اجتماعی و نامقبول مردم نشانه رفته بود و دود این کج سلیقگی به چشم دولت و خاصه معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار می‌رفت و استقبال از دولت را به شدت دچار خلاء می‌کرد و زمینه تخریب دولت را فراهم می‌کرد.
اما درایت ستاد سفر، بعد از تحقیقات میدانی موجب شد تا تب عزل‌های سلیقه‌ای را سرد کند و موضوع وارد فرآیند‌های منطقی غیر احساسی و معقول شود و حساب دولت از حساب مدعیان سینه چاک دولت جدا شود و اینگونه شد که دولت واقعی در آغوش مردم حقیقی قرار گرفت و استقبال بی‌سابقه‌ای را رقم زد و هیچ کس حق ندارد این حضور را به نام خود کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
معاون سیاسی استاندار
باید برود
فرماندار بویراحمد و دنا با معاونین باید بروند
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم آب خنک بدیم خدمتت.
قطعا نویسنده لیدر یکی از نمایندگان استان هستند.
اگر نبود معاون فوق الذکر می‌دیدی که مردم چه بلایی سر استاندار و نمایندگان و زد و بند و فامیل بازی در استان همزمان با حضور رئیس جمهور می آوردند. فعلا جستید علمداران قومیت گرایی و فامیل بازی و نابود کنندگان استان.
راستی دانش آموزان استان در پایه دوازدهم چندم شدن در کشور.
فرمانداران فامیل ومنتصب به نماینده چطور میخواهند انتخابات سالم برگزار کنند.الله اعلم
Iran, Islamic Republic of
باز اگر آقای استاندار متوجه وزن سیاسی افراد شده باشد وبداند که چه کسی کاردان ،با تجربه و قابل اعتماد هست وچه کسی صرفا دنبال مطرح شدن وخالی کردن زیر پای ایشان جای شکرش باقی هست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دیگه پنهان کاری نکن
بیوند
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای افراد
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
خدایی یا مطلب ننویس یا دقیق بگو

اینهمه داستان بافی چیه؟
میرشکار
Iran, Islamic Republic of
اولا تشکر از عزیزان که به سبک گلایه خانم ها مطلب زدند که خود این نشان دهنده بی سوادی نگارنده و سفارش دهنده مطلب هست .
دوم اینکه شأن و جایگاه پیوند از سالها قبل در دولت احمدی نژاد بالا بوده و هست و اتفاقا معاون توسعه کمترین حق ایشان هست .
و در آخر اینکه بهتر است دشمنان اب را همان جایی بریزند که میسوزد .
اگر انتقاد عملکردی داشتید یه حرفی / خاله زنک بازی هایتان راه به جایی نخواهد برد
ایران
Romania
حتما پیوند خان هستش?!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شکست خوردگان پروژه ی آبی خاکی سقاوه که با عدم استقبال مردم برای در بوق و کرنا کردن آن مواجه شده اند و علیرغم آن همه تبلیغات وقتی سرشان به سنگ خورد و با بی محلی که مردم به دروغ های مردم فریب شان نشان دادند و نتوانستند سرجمع به عدد اهالی یک روستا در حضور رئیس جمهور نیرو جمع کنند،حالا قصد مصادره ی سفر رئیس جمهور در شهر یاسوج و استقبال مردم به نفع شکست خوردگان پروژه ی بزرگ نمایی یک نماینده ی ضعیف و ناتوان را دارند در حالی که اگر وساطت جریان انقلاب برای بی حاشیه برگزار شدن استقبال از رئیس جمهور در شهر یاسوج نبود،این ها سواد و دانش شیوه ی مملکت داری در ابتدایی ترین حالت ممکن را هم نداشتند و حالا مثل زخم خورده هر روز یک خادم واقعی را گاز می گیرند.ا
Iran, Islamic Republic of
این گزارش یعنی چی؟
خودت میدونی چی نوشتی؟
خنده داره
محنا
Iran, Islamic Republic of
چقدر از طرف پیوند سوختین که اینطوری بهش حمله میکنید؟؟
لیلوک
Iran, Islamic Republic of
آقای کبنا چند میگیری خبر بزنی؟؟؟؟؟؟؟
نیاز
Iran, Islamic Republic of
پیوند از سایر معاونین استاندار قوی تر عمل کرده
طبیعیه یک عده بسوزن و خبرسازی کنن
ریحان
Iran, Islamic Republic of
اگر راست میگین در عملکرد نقدش کنید نه در گمانه زنی و شنیده ها
ومید
Iran, Islamic Republic of
دکتر پیوند از افتخارات استانه
Iran, Islamic Republic of
ایشان تعامل مدیران با نمایندگان را از مهم‌ترین دلیل عزل مدیران می‌داند و البته خود‌ ایشان منصوب نماینده‌ای است که استیضاح وزیر کشور را نیز امضاء کرده است.
اگر چنین حرفی را زده بسیار هم عالی صحبت کرده و خیلی هم خوب هست مدیری که با نماینده تعامل کند و گوشش تو دست نماینده باشه برای جرز لای دیوار خوبه یعنی این نوع مدیر انتصابی هست نه اکتسابی و فقط و فقط برای خود شیرینی و خدمت تمام وقت نماینده هست و لا غیر
سعید
Iran, Islamic Republic of
همه اینا زیر سرخودته جناب معاون آدم شریفی هست

بی شرف نباش توهین نکن
سعید
Iran, Islamic Republic of
تهمت نزن کی میزاره تو ب مردم تهمت بزنی جناب معاون آدم باشرافتیه نه مثل شما بیشرف
سعید
Iran, Islamic Republic of
ذات کثیفی داری ک ب جناب معاون توهین میکنی


خجالت بکش بیشرف
سعید
Iran, Islamic Republic of
پول گرفتی بیشرف تهمت میزنی

از خدا بترس
محمدرضا
United States
خجالت بکش با این حرفا

جناب معاون انسانی باشرافت است

ایشان حامی انقلاب و دور از تنش است
محمدرضا
United States
خجالت بکش این چ حرفیه از این عاشورا بترس

پول گرفتی خبر چرت نزن
محمدرضا
United States
پول گیر

دروغگو

تهمت نزن ب معاون

از خدا بترسین
حسن
Iran, Islamic Republic of
این متن کاملا درست و واقعیت دارد . ایشان در سایر حوزه ها و دیگر معاونین استانداری دخالت می نمایدیک مورد اطلاع دارم به عنوان نمونه برای انتصاب مدیرعامل یک شرکت که در حوزه ایشان نیست نظر و دخالت نموده و مانع شده انگار که همه انتصابات باید با هماهنگی ایشان باشد .
مارگونی
دقیقا عامل تنش خود معاون بود که خود را خیلی زیرک می‌داند ولی عامه مردم همه جیز را می‌دانند.
Iran, Islamic Republic of
نویسنده از طیف روشنفکر است و سعی کرده فرار رو به جلو کنه و با این متن فرصتی برای مدیران منتسب به روشنفکر که در صدر تغییرات هستن بخره و یا تغییرشون رو به پیوند نسبت بده!
Iran, Islamic Republic of
نماینده ی ضعیف هر چه دست و پا میزنه بیشتر غرق می شود دیگر حتی نزدیکترین افراد به نماینده ی ناتوان و بی سواد هم به این نتیجه رسیدند که نباید روی او برای انتخابات پیش رو سرمایه گذاری کنند چون عیارش هم زود برای همه روشن شد
مطلع
Iran, Islamic Republic of
همین آقا بدون کنکور رابطه ای دکتر شد و بدون داشتن شرایط لازم هیئت علمی دانشگاه شد در حالی که معلم ریاضی دبیرستان گنجه ای بود وای بحال مردم وای بحال استان بدبخت کهگیلویه و بویراحمد
علی
France
یا تیتر نزن یا با شجاعت بگو مدیر کیه
Romania
داخل یکی از نظرات نوشنن پیوند
Iran, Islamic Republic of
یادم میاد زمانی رسانه ها حمله کردند به هدایت‌خواه که از رانت استفاده کرده و عده ای رو معرفی کرده به وزارت علوم جهت بورسیه همین معاون هم یکی از معرفی شده ها بود.
Iran, Islamic Republic of
خداترس تر از هدایت خواه تا الان در استان دیده نشده و تخریب گروهک رو به اضمحلال ره به جایی نخواهد برد
Iran, Islamic Republic of
چه متن مسخره ای.خودت هم شفاف ننوشتی
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
اصلا معلوم هست چی نوشتی و چی میخواستی برسونی با این متن مسخره
پیوند از نیروهای باارزش و مدیران کارآمد و انقلابی است
معلومه که از روی لجاجت نوشتی و به مقصودت نمی‌رسی
جمع کن بساطت را...
بزرگ زاده
Iran, Islamic Republic of
همین یکیشون برای مردم دلسوزی و تلاش می کنند شروع کردین به تخریبش...کار درستی نیست از کبنا انتظار نداشتم...
کریم نژاد
Iran, Islamic Republic of
مراتب تدبیر و قدرت مدیریت پیوند را در سفر رئیس جمهور متوجه شدم... تا پیش از این ارتباطی با ایشون نداشتم، فقط در یک کلمه بگم: مرید ایشان شدم... از کبنا انتظار داریم برای احترام به مخاطبین هویت نویسنده را آشکار کنید، قطعا نویسنده انسانی عقده ای، پر از حسادت و سرشار از تشویش و حقارت درونی است...
اگاه
Iran, Islamic Republic of
ایشون د حال رایزنی برای حذف استاندارانقلابی هست ک خودش بشه استاندار....اما کورخونده..حناش دیگه رنگی نداره
همشهری
Iran, Islamic Republic of
هفتاد درصد این کامنت ها رایک نفر نوشته
بهرام بیگی
Iran, Islamic Republic of
حیف دکتر پیوند که افراد ناتوان و بی سواد طایفه بر اثر حستدت ک خاری علیه تیشان قلم میزنند.پیوند توانا .پاکدست و پاگدامن و پیگیر است.
دلاور
Iran, Islamic Republic of
دکتر پیوند عزیز! افتخار بویراحمد، خداوند پشت و پناهت باشه.
دوست نداشتم منطقه ای فکر و دفاع کنم اما این متن یکی از فرزندان بویراحمد رو نشانه گرفته.
همت
Iran, Islamic Republic of
پیوند،پیوند،پیوند،پیوند،پیوند
این سایت کلا شده پیوند.
بیا من هم یه مقدار پولی بهت بدم،چند تا خبر دارم برام بزن
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
هیچ چیزی تو این حرفا نیست.
یه ۵۰هزار بهت میدن و دلت رو خوش کردی،
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1