تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۵۴
کد مطلب : ۴۶۵۱۲۵
یادداشت ارسالی؛

عملکرد 45 روزه بهرامی در شهرداری یاسوج

۳
۵
عملکرد 45 روزه بهرامی در شهرداری یاسوج
کبنا ؛اگر چه شهر یاسوج نیز همچون دیگر شهرهای ایران، مشکلات متعددی را در جنبه‌های مختلف خود دارا می‌باشد که شاید بر طرف کردن‌شان یک شهردار دل‌سوز و مدت زمانی طولانی را بطلبد. اما سرپرست شهرداری، سجاد بهرامی، با توجه به اجرای چندین پروژه‌ی موفق شهری، در مدت زمانی ۴۵ روزه که در این سمت حضور داشت. قابل رفع بودن مشکلات شهر را حتی در سرپرستی شهرداری بودن و نیز بدون نیاز به صرف زمان طولانی را به وضوح ثابت نمود.
این پروژه‌ها در چند حوزه و بخش به اتمام رسیده‌اند که می‌توان به؛ اجرای چندین روکش آسفالت، روشنایی برخی معابر شهری، اجرای سنگفرش، نصب تاسیسات و ساماندهی تفرجگاه آبشار یاسوج اشاره کرد. علاوه بر این‌ها؛ خط‌کشی محورهای ترافیکی، رنگ‌آمیزی جداول، و زیباسازی بخش‌هایی از گلزار شهدای یاسوج نیز برخی از دیگر پروژه‌های انجام شده در مدت زمانی یک ماهه بودند. در کنار این موارد؛ برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی نیز در این بازه زمانی، به طور مرتب به انجام رسیده است که در مجموع، موجب افزایش رضایت شهروندان از عملکرد یک ماهه‌ی شهرداری گردیده. ضمن آن که؛ پرداخت شدن چند مرحله حقوق معوقه کارکنان شرکتی و به روز شدن حقوق کارکنان رسمی در این یک ماه، رضایت کارگران و کارمندان را نیز نسبت به کارکردهای سازمان افزایش داده است و موجب خوشحالی و دمیده دشدن روح امید بین کارکنان و کارگران شده است که مجموعه‌ی این نتایج، شیوه فعالیت دقیق، صحیح و دلسوزانه سجاد بهرامی را از زمان تصدی سرپرستی شهرداری نشان می‌دهد. 
با این وجود، همچنان پروژه‌های دیگری نیز از زمان روی کار آمدن وی در دستور کار شهرداری قرار گرفته‌اند که پس از اتمام، موجب کاهش بخشی دیگر از مشکلات شهری شده و به زیباتر شدن چهره شهر کمک به سزایی خواهند کرد. چه بسا؛ هم‌چنان سمت سرپرستی شهرداری، داری محدودیت‌هایی نیز می‌شود که چنین محدودیت‌هایی، ممکن است مانع از فعالیت بهتر سجاد بهرامی در مدیریت شهری شوند.
 لذا؛ با توجه به آن که وی شایستگی خود را در همین مدت زمان کوتاه، با اقدامات مثبت خود ابراز داشته است، از منظر بسیاری از شهروندان و همکاران، این انتظار می‌رود تا به سمت شهرداری شهر یاسوج ارتقا یافته و عملکرد مثبت خود را در آن، ابراز نماید. چرا که؛ شیوه فعالیت وی نه تنها باعث کاهش مشکلات شهری می‌شود که حتی در میان مدت، پیشرفت‌هایی را نیز به دنبال خواهد داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Romania
احسنت بر جوان خوش ذوق سهردار باید از جنس بچهای شهرداری باشد تا شهر پیشرفت کند و همه پرسنل هم صدا و یک دل تلاش کنند
ساعد
Iran, Islamic Republic of
ایشان فردی لایق و از بدنه شهرداری هستند که با شناختی که از مشکلات شهری دارند قطعا فردی لایق هستند امید است که امکان خدمت بیشتر داشته باشند تا موجب پیشرفت شهری و ساماندهی بهتر در زمینه گردشگری هم باشند
A
Iran, Islamic Republic of
بخدا افراد ایجور بزرگ نمی شوند،کمتر تعریف و تمجید کنید،
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1