تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۴۶۴۸۸۶
عصر روز دوشنبه در جمع پرشور مردم یاسوج در ورزشگاه تختی؛

رییس جمهور: مدیرانی که توان کار جهادی ندارند از چرخه خدمت خارج شوند

۲
۰
رییس جمهور: مدیرانی که توان کار جهادی ندارند از چرخه خدمت خارج شوند
کبنا ؛رییس جمهور با تاکید بر خدمت شبانه روزی به مردم به عنوان یک وظیفه، تاکید کرد: مدیرانی که توانایی انجام کار جهادی را ندارند باید از چرخه خدمت رسانی به مردم خارج شوند چراکه مسئول نظام مردم سالار دینی باید شبانه روز کار و تلاش کند.
به گزارش کبنا، سید ابراهیم رییسی عصر روز دوشنبه در جمع پرشور مردم یاسوج در ورزشگاه تختی شهر، افزود: برهمین اساس هرگونه رابطه نا سالم، پارتی بازی و اعمال نفوذ در ادارات غیر قابل قبول است.
رییس جمهور با اشاره به اینکه تمامی نامه‌ها و درخواست‌های ارائه شده مردم به صورت جدی مورد توجه بنده و همکارانم قرار خواهد گرفت و به همه آن‌ها پاسخ داده می‌شود، تصریح کرد: ما (بنده و همکارانم و تمامی مدیران) هیچ شان و جایگاهی غیر از نوکری مردم نداریم.
آیت الله رییسی در ادامه با اشاره به اینکه سفر دوم هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد منجر به افتتاح و بهره برداری چندین طرح تعطیل و به جامانده از سال‌های گذشته شد، اظهار داشت: تداوم روند توسعه این استان دغدغه جدی دولت سیزدهم است.
وی افزود: نرخ بیکاری این استان نسبت به ۲ سال گذشته کاهش یافته که این امر ثمره تلاش شبانه روزی مسئولان دولتی و محلی است.
آیت الله رییسی اظهار داشت: بومی گزینی و اشتغال نیروهای منطقه محل احداث طرح‌های صنعتی از اولویت‌های دولت است به طوری که ۷۰ درصد از شاغلین پتروشیمی گچساران، افراد بومی و محلی هستند.
رییس جمهور گفت: افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت با احداث ۱۳۶ کیلومتر راه در دل مناطق سخت‌گذر زاگرس، در حقیقت تحقق آرزوی دیرینه مردم کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با اشاره به بازسازی و مقاوم سازی ۲ هزار واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله شهرستان دنا نیز تصریح کرد: این مهم حاصل کار جهادی و همت مسئولان است.
رییس جمهور در ادامه تاکید کرد: برای کاهش سوانح رانندگی و ایجاد زمینه مناسب توسعه گردشگری، دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به ایجاد زیرساخت‌ها از جمله بهبود جاده‌های ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و وضعیت جاده‌های دسترسی استان تا شرایط مطلوب ادامه دارد.
آیت الله رییسی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد از بانوان هستند، افزود: این آمار نشان دهنده توانایی‌های بانوان استان است.
رییس جمهور خاطرنشان کرد: توجه به رفاه مردمانی که در مناطق دور دست زندگی می‌کنند مانند عشایر از افتخارات دولت سیزدهم است.
آیت الله رییسی ادامه داد: برای تحقق رفاه عشایر توزیع پنل‌های خورشیدی به منظور تامین برق در مناطق عشایری شروع شده و این روند ادامه دارد.
رییس جمهور گفت: مرمت راه‌های عشایری و تلاش برای خرید تضمینی محصولات عشایر نیز در برنامه دولت سیزدهم قرار دارد.
رییس جمهور و اعضای هیئت دولت در دومین سفر استانی به کهگیلویه و بویراحمد صبح روز دوشنبه وارد یاسوج شدند.
همزمان با دومین سفر۲ روزه (۲۶ و ۲۷ تیر) رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های مهمی در حوزه اقتصادی، عمرانی صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری پیش بینی شده که تحول عظیمی در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم ایجاد می‌کند.
طرح‌های مهم عمرانی از جمله سد چم شیر، کارخانه پتروشیمی گچساران، احیای کارخانه قند یاسوج و جاده پاتاوه به دهدشت و بیمارستان بهمئی با حضور رئیس جمهور و هیات همراه بهره برداری می‌شود.
در سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در مهر ۱۴۰۰، تعداد ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه‌محور در بخش‌های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب، نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت‌ها و شتاب‌بخشی به روند توسعه‌ای این استان به تصویب رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
اغای رییس جمهر محترم؟؟؟؟؟؟ جاده اصفهان به خوزستان را منتش را روی استان ک. ب. نگذار!!!!!!!!!!!!!! اگه جاده یاسوج سپیدار باغچه سادات دهدشت که میانبر کل استانه را میگفتی هنر بود:::::: اکه شهر ها وروستا های فاقد جاده بودند را میگفتی اثر بود::::::::: اگه از شغل وارزانی وپروژه های جدید می گفتی. احسن بود. ::::: اینها که به عرض شما رسانده اند ::::: قبلا تمام بوده اند::::::::: سید!!!!!!! شما که تقصیری نداری:::::: از رسانه ها مردم حمایت میکنند:::::: وخواهند کرد::::
Iran, Islamic Republic of
باید هدایت خواه بره
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1