تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : ۴۶۵۱۱۳
گفت و گوی اختصاصی با فرماندار شهرستان؛

چرا در ابتدا حضور رئیس جمهور در شهرستان مارگون لغو شد؟

۴
۰
چرا در ابتدا حضور رئیس جمهور در شهرستان مارگون لغو شد؟
کبنا ؛
شهرستان مارگون اولین شهرستان محروم استان کهگیلویه و بویراحمد است که حضور رئیس جمهور در این شهرستان در برنامه سفر هیئت دولت قرار گرفت، فرماندار مارگون در این خصوص گفت: برای اولین بار در طول 44 سال عمر پر برکت انقلاب آیت الله رئیسی اولین رئیس جمهوری بود که به شهرستان مارگون و به دیدار عشایر آمدند که افتخار بزرگی برای مردم شهرستان ما است.
مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز، به جریان سفر رئیس جمهور به مارگون پرداخت. اندرخور در ابتدای سخنان خود ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: سفر ریاست جمهوری به دشت سقاوه قصه درازی دارد، در نشست اولیه با تیم ریاست جمهوری، آقای استاندار این ایده را دادند که رئیس جمهور با عشایر استان و استان های همجوار دیدار داشته باشند که این ایده جزو برنامه رئیس جمهور قرار گرفت و اولین برنامه نیز قرار گرفت.
اندرخور افزود: اما به دلیل دستگیری چند تن از منافقین در استان، تیم امنیتی رئیس جمهور نسبت به حضور آیت الله رئیسی در فضای باز دشت سقاوه حساس شدند و در ابتدای امر برنامه تعطیل شد. ما قبل از آن برنامه ریزی و تقسیم کار دقیقی صورت دادیم و تدارک اولیه کار را دیدیم، ارزیابانی که از تهران آمدند، همه چیز را بررسی کردند که پس از آن از آقای مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد و بنده فرماندار مارگون بخاطر این برنامه ریزی دقیق تقدیر کردند و به گفتۀ خودشان اولین باری بود که در یک استان چنین برنامه ریزی خوبی را دیده بودند.
اندرخور افزود: با چند تن از مدیران از جمله اداره فرهنگ و ارشاد، گردشگری و مدیران محترم شهرستان مارگون جلسه شورای اداری تشکیل دادیم، در این جلسه و بعد از آن فضای عشایری خیلی خوبی را در دشت سقاوه ایجاد کردیم. قرار بود بین ساعت 8:30 تا 9 رئیس جمهور در مارگون حضور پیدا کنند، ولی برنامه کمی جلوتر افتاد و رئیس جمهور ساعت 8 در مارگون حضور یافتند، هر چند که جمعیت کثیری از عشایر به استقبال رئیس جمهور آمدند، ولی اگر ساعت 10 این برنامه برگزار می شد، پیش بینی ما این بود که حدود 10 هزار نفر در برنامه استقبال حضور پیدا کنند.
فرماندار مارگون گفت: برای اولین بار در طول 44 سال عمر پر برکت انقلاب، آیت الله رئیسی اولین رئیس جمهوری بود که به شهرستان مارگون سفر و به دیدار عشایر آمدند که افتخار بزرگی برای مردم شهرستان ما است. مردم از یک روز قبل آنقدر ذوق زده و خوشحال از سفر بودند که از یک روز قبل گروه گروه به فرمانداری می آمدند و از تیم استانداری برای حضور رئیس جمهور در شهرستان تشکر می کردند.
وی بیان کرد: در دیدار با عشایر قرار بود رئیس جمهور قول و وعده هایی با قابلیت اجرایی به عشایر کل کشور بدهند که خدا را شکر تصمیمات خوبی گرفته شد. اولین نیاز عشایر پنل های خورشیدی است که برای شستشو و روشنایی مورد استفاده قرار می گیرد. آیت الله رئیسی دستور دادند که تا پایان سال تأمین اعتبار شود و تمام عشایر از پنل های خورشیدی بهره مند شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مظلوم ترین محروم ترین شهرستان شهرستان کهگیلویه اس
Iran, Islamic Republic of
اولا بخاطر بی تدبیری جنابعالی لغو وابی چون زمینی که جنابعالی با لودر و گریدر صاف کردی معارض داشت.مه ورزشگاه تختی فضاش هم نه باز بی
ثانیا اگر وت تعریف کردن چطور ایخان تغییرت بییِن...په چت بی خته نشون نیدایی و آخر جمعیت قایم وابیه بیی
مه نونی جز گزینییلی که باید بری!!!
ثالثا آخ وبخت ایما که تو فرموندارمونی...
جلیل
Iran, Islamic Republic of
صحبت از محرومیت‌ها ومظلومیتهای شهرستان مارگون کلامی به درازای تاریخ است .روی کلام باجوانان و نخبگان و فرهنگیان و دانشجویانی است که تا این مقطع می‌توانستند روزهای خوبی را برای پیشرفت وآبادانی دیارمان رقم بزنند اما باغلبه احساسات هرگز سره ازناسره تشخیص داده نشد .شاید جمله هم صدا شویم تا شنیده شویم کمی تکراری باشد اما یکی از استراتژیهای پیشرفت وکارآمدی همین موضوع هست شهرستان سیاست زده مارگون استحقاق بیشتری جهت دیده شدن در همه حوزه ها از جمله اعتبارات وبررسی مشکلات دارد ما فریادهای بی صدایی هستیم که هیچگاه دیده نشدیم وخیلی راحت عرض کنم له شدیم
تغییر کردن در زندگی همانندِ هم زدنِ غذا
در آشپزی ست.
انسانی که تغییر نکند
تَه می گیرد
تلخ می شود و می سوزد...
بوراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط میخواستی تعریف خودت بدی
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1