تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۴۶۳۱۷۹
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در دهدشت؛

استاندار کهگیلویه وبویراحمد: آرزویم کلنگ‌زنی سد آبریز است و از آبریز نه کوتاه آمده‌ایم و نه عقب نشستیم

۱۴
۰
استاندار کهگیلویه وبویراحمد: آرزویم کلنگ‌زنی سد آبریز  است و از آبریز نه کوتاه آمده‌ایم و نه عقب نشستیم
کبنا ؛مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه دهدشت، فرماندار کهگیلویه، فرمانده نظامی و انتظامی کهگیلویه و جمعی از مسئولان و مردم در حسینه ثارالله دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه وبویراحمد_ در این‌ مراسم، گفت: در دوران سختی که بر جهان حکم فرما بود یک نفر پرچم به دست گرفت و قیام کرد، آمد و گفت دنیا از آن مؤمنان است کار باید به دست اهل‌ایمان بیفتد و وارث زمین مؤمنان باید باشند.
احمدزاده افزود: آن شخصی که در مقابل همه قدرت‌های استکبار غرب و شرق و بی‌خدایان‌ایستاد و گفت نه شرقی و نه غربی کسی نبود جز بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی.
وی با اشاره به اینکه امام در این شرایط کاری کرد که همه انبیا و اولیا برای تشکیل یک حکومت اسلامی قیام کردند تصریح کرد: دشمن همه توان خود را پای کار آورد و تلاش کرد؛ جنگ تحمیلی را راه انداختند که شاید انقلاب را با جنگ نابود کنند تمام توان شرق و غرب برای جنگ علیه ما تشکیل دادند اما راه به جایی نبردند.
احمدزاده بیان کرد: جنگ ترکیبی در همه زمینه‌ها و ابعاد راه انداختند و آمدند جای ارزش و ضد ارزش، شهید و خائن را جابجا کنند. افراد وابسته به اسرائیل را شهید قلمداد کنند و افراد مؤمن در راه خدا را خائن معرفی کنند.



وی ادامه داد: کار به جایی رسید طرفداران قرآن و حامیان توحید را افراد بد جلوه دهند و کسانی که دشمنان خدا هستند خوب جلوه دهند.
وی ابراز داشت: وقتی دشمن در جنگ‌های فریبکارانه سایبری و تبلیغات بی‌امان تغییر ذهن‌ها و فکر‌ها و جابجا کردن ارزش‌ها موفق نشد اکنون دارند تلاش می‌کنند در اطراف ما از شمال، شرق و... دوباره دشمنانی برای ما بتراشند و جنگی را آغاز کنند.
نماینده عالی دولت در استان گفت: تصور نکنیم ۸۰ میلیارد دلار سلاح نظامی آمریکا در افغانستان ر‌ها کردند و رفتند. آمریکایی که از هر کجا جابجا می‌شود اثری باقی نمی‌گذارد و با خود همه چیزی که دارد می‌برد، حال چگونه است سلاح‌های پیشرفته را در افغانستان ر‌ها کرده است! به این‌امید این اقدام را انجام داده است که ان‌ها را یک گروه متحجری دست بگیرد که بتواند بعداً آن‌ها را تحریک کند دوباره جنگی را علیه ما بعد از عراق راه بیندازد.
احمد‌زاده افزود: اما یک رهبر الهی دور‌اندیش در این کشور مدیریت می‌کند و نقشه‌های دشمن را دارد خنثی می‌کند. رهبر الهی ما تاکنون همه این توطئه‌ها را خنثی کرده است ما ولی خود را تنها نخواهیم گذاشت و تجربه تلخ تاریخ‌ها را تکرار نخواهیم کرد و در صحنه هستیم.
وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان این مرز و بوم، تصریح کرد: ممکن است ما نان برای خوردن نداشته باشیم، مثل یاران پیامبر(ص) در آن شرایط سخت سنگ هم به شکم ببندیم، گرسنه هم بخوابیم ضجه فرزندانمان را هم بشنویم اما در صحنه هستیم و دشمن خیال نکند می‌تواند با این حربه‌ها ما را از صحنه بیرون کند.
احمد‌زاده بیان کرد: در این دولت تلاش شده که دور دست‌ها دیده شود و به روستا‌های دور افتاده شهرستان کهگیلویه سفر کرده‌ایم، دولت در روستا‌های مختلف دارد کار می‌کند.
وی ابراز داشت: اراده دولت بر این است که به فضل الهی تلاش کنیم وضع روستا‌ها در آب، گارسانی و... تغییر دهیم.  
احمد‌زاده به سد آبریز اشاره کرد و گفت: محور در این شهرستان که پیشران کار ماست، سد آب ریز است، اگر این سد احداث شود در یک سال حداقل ۷ هزار میلیارد تومان درآمد کشاورزان کهگیلویه را بالا می‌برد.
وی گفت: وقتی می‌بینم زنان و دختران کهگیلویه برای شغل راهی دشت‌های استان و شهرستان‌های همجوار می‌شوند و گوجه چینی ‌می‌کنند، دلم می‌لرزد.
احمد‌زاده گفت: آرزوی من این است که ببینیم کلنگ سد آبریز بر زمین‌زده می‌شود و بدانید هیچ لحظه‌ای از لحظات کار مدیریتی‌مان برای آبریز نه کوتاه آمده‌ایم و نه عقب نشستیم.
وی افزود: در سازمان محیط زیست سخت‌ترین مرحله آن عبور داده شد و تلاش شد به وسیله دولت و نمایندگان استان همه پای کار بودند تا از این مرحله عبور کند. و آقای وزیر نیرو قول دادند آبریز را کلنگ خواهند زد و خواهند ساخت و این وعده وزیر به من است.


















 
نام شما

آدرس ايميل شما

آرزو
Iran, Islamic Republic of
موحد هم زیاد آرزو کرد ولی هزاران حیف
سید مهریان
Iran, Islamic Republic of
استانداری که نمی دونه تخم مرغ را کنترل کنه چطور می تونی استان را اداره کنه خدایی مشکل استان فقط خود استانداره هست که استان را دو قطبی کرده.
سید مهریان
Iran, Islamic Republic of
کنبتا نظرات را ارایه نمی دهد از آنها اسکرین گرفتیم با خود می بریم دادگاه
Iran, Islamic Republic of
دولتی که شما ازش تعریف میکنید فقط یک دستاورد ان را که باعث بهبود وضعیت معیشتی مردم شده نام ببرید هرطرحی که اجرا شده قیمت ها را چند برابر کرده
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آفرین به استاندار فهیم ،
رفت کهگیلویه بازدید مراکز درمانی ولی رییس دانشگاه علوم پزشکی رو با خودش نبرد،
ای جان
به این میگن اقدار
و شخصاً پیگیر مشکلات مراکز شدن
دستمریزاد
Iran, Islamic Republic of
سولت نیرسه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بهترین کار رفتن تو استاندار از این استان
استان
United States
فعلا که استان را نابود کردید با عملکرد ضعیفتان...
با مدیران ضعیف.. با روشهای غلط مدیریت... و با ضعف و ندانم کاری های خود ....
آرزو کنید خدا شما را ببخشد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
ارزو برجوانان عیب نیست
حضور موحد در مجلس باعث نابودی طرحی به نام سد ابریز شد
رفتن تاجگردون و عدل هاشمی از مجلس ضرباتی به طرح های عمرانی زد که سالیان سال باید حسرت اون تعداد پروژه با ردیف ملی که شما با عملکرد خود و نبود تاج و عدل نابود کردید
Iran, Islamic Republic of
آرزو مال آدم های توانمند و با سواده نه شما و مدیرانی که توان مدیریت یه روستا را هم ندارید.البته سی ایشا آرزو عیب نیاره چون توان اجرا نیاریت حداقل آرزو کنید.
خومی
Iran, Islamic Republic of
من به سید ناصر رای ندادم و نمی دهم
اما اینکه /رو سبک کردی و به حمایت ازش بلند شدی ممنون،
انشاالله مدیریت جاودان سیرت به تیرماه نکشه و گر نه می‌دونه کارش تمام هست بقیه بچه های باوی رو هم میزنه
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
هر کسی بر اساس منافع شخصی و باندی دنبال سدسازی است کلا سدسازی کار اشتباهی است و باعث نابودی محیط زیست و اکوسیستم می‌شود. فقط یه مشت بیسواد منفعت طلب دنبال سدسازی هستند .
رز
Romania
چه سودی برادشمن زیاری داره اونا اواره بشن تا کلاچوابادشود
آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی از با انتشار متنی در حمایت از محمد جواد ظریف نوشت ...
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
1