تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۶۳۱۶۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد از مرز ۳۶۰ مگاوات گذشت

۰
مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد از مرز ۳۶۰ مگاوات گذشت
کبنا ؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره اینکه میزان مصرف برق در استان از ۳۶۰ مگاوات گذشته خواستار همراهی مشترکان برای گذر از گرمای بهار و تابستان در استان شد.
ایرنا نوشته؛ محمد مرادی اظهار کرد: میزان بار مصرف حامل انرژی برق در کهگیلویه و بویراحمد به روزانه۳۶۱ مگاوات رسیده و با توجه به ناترازی تولید و مصرف برق نیاز است میزان مصرف این حامل انرژی مهم در استان روزانه ۳۰ مگاوات کاهش یابد.
وی با یادآوری اینکه ۶۷۰ مشترک عمومی و اداری در استان وجود دارد که این مشترکان روزانه ۱۲ مگاوات برق مصرف می‌کنند تأکید کرد: نیاز است دستگاه‌های اجرایی مصرف برق را مدیریت کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همچنین ۵۵۲ مشترک صنعتی بزرگ در استان فعالیت دارد که روزانه ۲۲ مگاوات مصرف می‌کنند.
مرادی با یادآوری اینکه ۸۵درصد از مشترکان برق استان در بخش خانگی است تصریح کرد: بخش عمده‌ای از مدیریت مصرف برق نیازمند صرفه‌جویی در مصرف خانوارهاست.
وی اظهار کرد: خاموش کردن کولر‌های گازی مازاد در مناطق گرم و یا استفاده از دور کند کولر آبی در مناطق عادی، همچنین ایجاد سایه‌بان برای کولر، عدم استفاده از دستگاه‌های برقی غیرضروری، کاهش مصرف در ساعت‌های پیک بار ( ۱۴ تا ۲۱)، مدیریت مصرف روشنایی ساختمان‌ها و نیز رعایت دمای آسایش یعنی دمای ۲۴ درجه از جمله راهکار‌های برخوردار شدن از پاداش خوش مصرف‌های برق است.
وی عنوان کرد: بهینه‌سازی موتور کولر‌های آبی ونصب موتور‌های پربازده، استفاده از سایبان برای کولر‌ها، استفاده از کولر‌های گازی اینورتردار، سرویس کولر‌های گازی قبل از تابستان، توجه به بسته نگاه‌داشتن در و حفظ دمای خنک ساختمان از دیگر راهکار‌های مدیریت مصرف است.
تلاش برای کاهش مصرف برق دستگاه‌های اجرایی
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از نیمه دوم خرداد تا ۱۵ شهریورماه ساعت کار کارکنان از ۶ صبح الی ۱۳ عصر است.
مرادعلی پیوند اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیأت وزیران و به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، ساعات آغاز به کار و خاتمه تمامی دستگاه‌های اجرایی به منظور مدیریت مصرف برق تغییر کرده است.
حدود ۳۰۰ هزار مشترک برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خانگی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب ...
1